Het Nederlands Elftal

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Mittens666

Het Nederlands Elftal

Post by Mittens666 » Tue Oct 04, 2005 19:26

Wat denken jullie ervan????

Ik denk

Tsjechie - Nederland 1-1
Nederland - Macedonie 3-1
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 04, 2005 19:32

Tsjechie Nederland 1-1
Nederland Macedonie 4-1

Dat is mijn voorspelling. 1 van de 2 winnen of in ieder geval gelijk spelen is toch al genoeg? Najah als we tegen Tsjechie gelijk spelen zijn we door als nr 1 neem ik aan?
R-Type

Post by R-Type » Tue Oct 04, 2005 20:38

Tsjechie zal met een gehavende selectie aantreden en ze hebben een fikse klap gehad dus ik zeg Tsjechie - Nederland 1-2.

Nederland - Macedonie 4-0. Het vorige gelijkspel was een incident en het is altijd lastig spelen op die knollenveldjes in die landjes.

Ik acht de kans op kwalificatie dan eigenlijk ook gewoon 100%.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 04, 2005 20:50

R-Type wrote:Tsjechie zal met een gehavende selectie aantreden en ze hebben een fikse klap gehad dus ik zeg Tsjechie - Nederland 1-2.

Nederland - Macedonie 4-0. Het vorige gelijkspel was een incident en het is altijd lastig spelen op die knollenveldjes in die landjes.

Ik acht de kans op kwalificatie dan eigenlijk ook gewoon 100%.


We hebben ons al gekwalificeerd, het gaat nu om de eerste plek in de poule :)
Klik hier voor de stand in de poule, zoals je ziet hebben wij ons al gekwalificeerd ;)
R-Type

Post by R-Type » Tue Oct 04, 2005 21:19

Met andere woorden, de positie van beste Nr2 kan niet meer ontgaan? Anders ben je er namelijk nog niet.. Extra wedstrijd tegen andere nr2.

Maar daar let ik niet echt op, ik ga uit van een poulewinst.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 04, 2005 21:41

R-Type wrote:Met andere woorden, de positie van beste Nr2 kan niet meer ontgaan? Anders ben je er namelijk nog niet.. Extra wedstrijd tegen andere nr2.

Maar daar let ik niet echt op, ik ga uit van een poulewinst.


We eindeigen zowieso als 2e, en bekijk het doelpuntensaldo eens ;)
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Tue Oct 04, 2005 22:03

Tsjechie zonder Nedved is het geluk voor NL. Dus ik denk

Tsjechie Nederland 0-2

Tja en dan nog Macedonie, zonde van het gelijke spel in de uitwedstrijd maar dat zal nu idd niet gebeuren. Daarom denk ik ook dat als we van Tsjechie winnen de Macedoniers gewoon kwijt gespeeld zullen worden.

Nederland Macedonie 6-0
GWAR

Post by GWAR » Wed Oct 05, 2005 08:40

Tegen Tsjechie 1-1
Tegen Macedonie 2-0 winst
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Oct 05, 2005 09:13

Tsjechie - Nederland 1-0
Nederland - Macedonie 5-0
Mittens666

Post by Mittens666 » Wed Oct 05, 2005 18:28

enkel positieve reacties en ken ben jij volgend jaar met het wk in NL??? neem toch aan dat we dat dan ff in de kroeg gaan kijken!!!
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Oct 07, 2005 09:12

Ik moet toch even de devil's advocate gaan spelen. Ik denk dat Nederland tegen tjechie een nederlaag wordt, ik denk 1 - 3. Ik snap niks van het selectiebeleid van v. Basten. De laatste paar wedstrijden heeft nederland vooral gewonnen door de individuele kwaliteiten van een speler, bv Robben. V. Nistelrooy is gewoon het laatste jaar uit vorm en toch staat hij er steeds in, ik zou zeggen geef Makaay het voordeel van de twijfel. Tjechie is een team en een redelijk goed team al zijn de sterspelers er neit bij.

Tengen macedonie wordt ook lastig, ik denk 1 -0 voor nederland. Ik hoop dat ik ongelijk heb en dat we van spetterend voetbal mogen geneiten, maar ik denk het niet.
Keep on Dreaming
Mittens666

Post by Mittens666 » Fri Oct 07, 2005 17:41

is idd niet mogelijk tegen macedonie ;)
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sat Oct 08, 2005 21:22

Precies zoals ik al voorspelde een 0-2 overwinning voor oranje. vd Sar met een mooie redding op de strafschop en daarna snel 2 goals. Dus "WE GAAN NAAR DUITSLAND TOE!!!"
R-Type

Post by R-Type » Sat Oct 08, 2005 21:33

Yep, verbaast me ook niet, ik had zelf op een 1-2 ingezet.

Toch niet meer billenknijpen tijdens zo'n kutwedstrijd tegen zo'n nietszeggend teampje als Macedonie... die is er dus voor spek en bonen of om ongeslagen te blijven, altijd leuk.
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Oct 08, 2005 22:24

Mooi zo :)
Toen de penalty gegeven werd ben ik beneden weggegaan met een chagrijnige kop en ben maar gaan computeren, en binnen een minuut hoor ik 2 x gejuich, later nog een x en daarna nog 1 x(die laatste was die stiffy over de keeper er net naast).
Dus ik ga naar beneden, 2-0!
Toen een klein stukje gekeken, maar voor de rest had ik geen zin meer, we hebben gewonnen en zijn door als 1e in de poule :)
Nu nog hopen dat we winnen de volgende x voor een ongeslagen sheet, en hopen dat Finland van Tsjechie wint, zodat die er ook uit ligt! :)
Sjoerd

Post by Sjoerd » Sun Oct 09, 2005 09:53

Naja, Nederland - Tsjechie is natuurlijk al bekend. Nederland - Macadonie denk ik 3 - 0 voor Nederland.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Oct 09, 2005 10:24

Ik vond het geen boeiende wedstrijd. Ik heb de wedstrijd vanuit bad gekeken en ik hield het op een gegeven moment niet meer. Meestal kan ik wel 2 uur blijven liggen in bad.
Kyrill

Post by Kyrill » Sun Oct 09, 2005 12:35

Rano wrote:Ik vond het geen boeiende wedstrijd. Ik heb de wedstrijd vanuit bad gekeken en ik hield het op een gegeven moment niet meer. Meestal kan ik wel 2 uur blijven liggen in bad.



Jij houd dus gewoon niet van Voetbal zeg dat dan gelijk :D


De eerste helft was goed 2de helft was helemaal voor de Tsjechen.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sun Oct 09, 2005 12:43

Ik ben inderdaad een gelegenheidssupporter.. Alleen met WK en EK kijk ik voetbal.. Ik vind het gewoon geen leuke sport.. Met WK en EK vind ik het gedoe er omheen leuk.. Ik volg alleen de uitslagen van de Nederlandse competitie.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Oct 10, 2005 09:01

Rano, vanuit bad? :lol:

Ik vond het de eerste leuke wedstrijd onder van Basten. NL begon goed, daarna nam Tjechie het over tot die penalty. NL groef zich ook niet in na de 1 - 0, maar ging verder voetballen en creerden kansen, dat was een verademing. Of Nederland wereldkampiieon wordt, weet ik nog niet, maar ver komen moet lukken.
Keep on Dreaming
Kyrill

Post by Kyrill » Mon Oct 10, 2005 21:48

Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 10, 2005 22:15

Kyrill wrote:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.


Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 22:34

Gungrave wrote:
Kyrill wrote:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.


Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D


Je vergeet er nog één.

Je moet scoren om te winnen, ik doe altijd enorm mijn best om die man te volgen maar werkelijk. Na 5 minuten ben ik hem helemaal kwijt.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Mon Oct 10, 2005 22:40

Als je er 1 meer scoort dan je tegenstander dan heb je gewonnen :P Joh!
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 10, 2005 22:42

Bellerophon wrote:
Gungrave wrote:
Kyrill wrote:Ik niet dat Nederland wereldkampioen word maar je weet maar nooit. De bal is rond.


Johan Cruijff? :lol:
'Hoe je het ook draait of keert'
'Elk nadeel heeft zn voordeel' < Topzin, echt een erg goede uitspraak!

En Johan Cruijff heeft ook gewoon geweldige zinnen en uitspraken. Altijd een genot om die man te horen praten =D


Je vergeet er nog één.

Je moet scoren om te winnen, ik doe altijd enorm mijn best om die man te volgen maar werkelijk. Na 5 minuten ben ik hem helemaal kwijt.


Ik kan hem vaak wel redelijk volgen :)
Enne 'uno momento dida' was er toch ook één? Daar is zelfs een film over gemaakt.
En ook een mooie zin van hem over het feit dat Nederland zo vaak teugspeelt en balbezit belangrijker vind; 'Zonder de bal ken je niet scoren' =D
Prachtig gewoon! =P

En kennen jullie(denk t niet, maar ik vraag het toch maar) de film 'Nummer 14' ?
Die was toen mn vader klein was(30 jaar geleden ofzo) in de bioscoop, hij is toen dacht ik naar de premiere gegaan.. Ik heb er nog een tijdje naar gezocht maar nooit gevonden helaas, ik ben toch nog steeds benieuwd naar de film. :(
Post Reply