Het Nederlands Elftal

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
GWAR

Post by GWAR » Tue Oct 11, 2005 08:06

De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.

Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN :lol:
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 11, 2005 08:10

GWAR wrote:De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.

Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN :lol:


Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
Bellerophon

Post by Bellerophon » Tue Oct 11, 2005 08:44

Gungrave wrote:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^


Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 11, 2005 08:58

Bellerophon wrote:
Gungrave wrote:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^


Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.


Hij heeft een beetje een spraakgebrek ja, hij struikelt veel over zn woorden en heeft vaak kromme zinnen. But that's what I like about him! =D

En wat denken jullie voor het WK '06? Wat gaat het worden voor Nederland?
Tot nu toe sinds van Basten er is, ongeslagen. 15 wedstrijden achter elkaar geen verlies geleden, en opzich vind ik dat best een prestatie :)

Ik denk zelf dat de halve finale zeker haalbaar is, om verder te komen of te winnen hebben we wat meer geluk nodig en de kans is een stuk kleiner. Imo is halve finale al erg goed, en ik denk wel dat Nederland dat kan behalen :)
Bellerophon

Post by Bellerophon » Tue Oct 11, 2005 09:50

Daar moet ik je helemaal gelijk in geven, ik zie hem ook liever dan een semi boeiende Wilfried Gienee (weet geeneens of ik zijn naam goed schrijf)

Ik hoop dat Oranje ver zal komen, dit omdat het een jong elftal is en het enorm veel kan leren van een WK. Of Oranje bij de kanshebbers zit, waarom niet? Als je zag hoe Engeland speelde dan speelt Oranje nog geeneens zo slecht. Met " beroerde" wedstrijden alles winnen, dan kan ik niet wachten tot ze echt uitstekend gaan voetballen.

1 ding is zeker, het gaat een leuk WK worden.
GWAR

Post by GWAR » Tue Oct 11, 2005 15:28

User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Tue Oct 11, 2005 15:41

Whahaha
Echt helemaal dubbel.
:lol:


"Hun verdediging was geitenkaas."

"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."

"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
2d fighting rules
Bellerophon

Post by Bellerophon » Tue Oct 11, 2005 17:51

legztec wrote:Whahaha
Echt helemaal dubbel.
:lol:


"Hun verdediging was geitenkaas."

"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."

"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."


Is er eigenlijk niet een boekje waar de beste citaten van deze man instaan?
GWAR

Post by GWAR » Tue Oct 11, 2005 18:07

Zeker wel. Een maat van me heeft het boekje. Alleen vraag me niet naar de titel :(
Bellerophon

Post by Bellerophon » Tue Oct 11, 2005 18:10

GWAR wrote:Zeker wel. Een maat van me heeft het boekje. Alleen vraag me niet naar de titel :(


Met al zijn quote's? Geweldig :D Die moet ik hebben
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Wed Oct 12, 2005 18:21

Nog 8 minuten voor de aftrap. Gaat het een 6-0 feest worden of zal het een booooring 1-0 worden?
Bellerophon

Post by Bellerophon » Wed Oct 12, 2005 18:36

Rano wrote:Nog 8 minuten voor de aftrap. Gaat het een 6-0 feest worden of zal het een booooring 1-0 worden?


6-0? 6-0 is voor mietjes! We gaan voor de 12!
Nee ik hoop toch wel dat het een 4-0 zal gaan worden :)
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 12, 2005 18:51

Ik denk zelf 4-0, maar nu is het niet echt veel soeps... Geen enkel doelpunt.. Maarja, we wachten af.. Zo te zien wordt het dus alweer een booooooooring 1-0 :(
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Wed Oct 12, 2005 20:06

Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 12, 2005 20:21

Rano wrote:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..


0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:
Bellerophon

Post by Bellerophon » Wed Oct 12, 2005 20:26

Gungrave wrote:
Rano wrote:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..


0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:


Jammer dat iedereen zo Nederlands reageerd (publiek wat aan het fluiten was, vind dat niet kunnen) , ze hebben goed gespeeld, Davids is weer terug (eindelijk!) en tegen een elftal wat alleen maar verdedigen kan kom je bijna niet toe aan scoren, teams als deze zijn het ergste om tegen te voetballen (te weten Andorra, Macedonie etc.)
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 12, 2005 20:37

Bellerophon wrote:
Gungrave wrote:
Rano wrote:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..


0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen :?
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal :evil:


Jammer dat iedereen zo Nederlands reageerd (publiek wat aan het fluiten was, vind dat niet kunnen) , ze hebben goed gespeeld, Davids is weer terug (eindelijk!) en tegen een elftal wat alleen maar verdedigen kan kom je bijna niet toe aan scoren, teams als deze zijn het ergste om tegen te voetballen (te weten Andorra, Macedonie etc.)


Andorra speelt ook zo achterlijk, met het feit dat ze nog eens alleen maar lopen trappen op de enkels en niet tegen hun verlies kunnen. Ik vond de wedstrijd gewoon slecht, als je echt goede kwaliteiten hebt kom je zelfs door die verdediging..

Wel leuk dat Davids eindelijk weer terug is, die man verdiende het :)
Go Davids!
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Oct 12, 2005 20:37

Tja en zonder echte vleugel spelers als Robben komt er ook niet veel van de zijkanten zodat je de defensie van macedonie kapot speelt. But who gives man, we gaan naar duitsland! \o/
Bellerophon

Post by Bellerophon » Wed Oct 12, 2005 21:32

Baki wrote:Tja en zonder echte vleugel spelers als Robben komt er ook niet veel van de zijkanten zodat je de defensie van macedonie kapot speelt. But who gives man, we gaan naar duitsland! \o/


Hear Hear, en ik ben van mening dat alles niet om Robben moet draaien, een elftal moet ook zonder Robben naar behoren kunnen functioneren. Vind ik dan.

En ja Macedonie speelt gewoon zeer frusterend.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Oct 13, 2005 09:14

@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.
Keep on Dreaming
Bellerophon

Post by Bellerophon » Thu Oct 13, 2005 09:39

DAY wrote:@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.


Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.

En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Oct 13, 2005 10:17

Quncy is geen echte spits, maar een links/ rechtvoor naar mijn mening hij heeft wel snelheid en techniek naar mijn mening, maar mist effectiviteit. Makaay heeft daarom mijn voorkeur, want hij scoort anywhere anytime.
Keep on Dreaming
Bellerophon

Post by Bellerophon » Thu Oct 13, 2005 12:15

DAY wrote:Quncy is geen echte spits, maar een links/ rechtvoor naar mijn mening hij heeft wel snelheid en techniek naar mijn mening, maar mist effectiviteit. Makaay heeft daarom mijn voorkeur, want hij scoort anywhere anytime.


Bij Bayern misschien wel, maar bij Oranje schitterd hij in mijn ogen niet extreem
GWAR

Post by GWAR » Thu Oct 13, 2005 12:23

Bellerophon wrote:
DAY wrote:@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.

Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.

Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.


Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.

En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?


Alsjeblieft jongens, Ruud eruit voor Makaay. :evil:

Laat ik het even duidelijk stellen :

Makaay : 43 interlands - 6 goals
Nistelrooy : 45 interlands - 22 goals

Ruud staat in de reeks kwalificatiewedstrijden met 7 goals in de top van de topscorers lijsten van Europa. Alleen Pauleta en Koller hebben geloof ik meer gescoord.

De volgende NL topscorer met 4 is Cocu en GEEN van de andere aanvallers van NL!!
Geen Makaay, Kuyt, Castelen, Van Persie, Babel etc.

De spits uit Jong Oranje is Huntelaar. Die is LANG NIET van het niveau van Van Nistelrooy en mag blij zijn als ie dat ooit haalt!!

Dit alles is dus NIET af te schuiven op Van Nistelrooy, dat wijzen de feiten en cijfers wel uit.

Makaay heeft z'n kans gehad en het niet waargemaakt, helaas. 6 goals in 43 interlands is gewoon veel te weinig voor een spits. Het is een wereldvoetballer, maar het team moet om hem heen gebouwd worden in 4-4-2. En in NL spelen we nou eenmaal met vleugels dus helaas voor hem.

Van Nistelrooy is de nummer EEN voor het WK, duidelijk.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Oct 13, 2005 12:44

ok, maar in hoeveel van die 43 wedstrijden is Makaay in de basis begonnen, volgens mij maar een stuk of 10. Je kan dan niet verwachten dat iemand in 20 minuten altijd een geal maakt. In de laaste paar wedstrijden heeft v. Nistelrooy mij niet overtuigd. tegen armenie was hij niet goed, hij miste een penalty en liet zich provoceren. In de wedstrijd tegen tjechie was hij niet nadrukkelijk aanwezig en was het meer Robben en vd Vaart die dreiging veroorzaakten. Gisteravond ook nouweljiks gezien en wat mij bijstond was dat hij na dat duel in het sttrafschafgebied niet de hand aannam van die macedonier, in mijn mening erg onsympatiek.

In mijn mening verdiend Makaay gewoon de kans om een paar wedstrijden in de basis te staan om zich te bewijzen.
Keep on Dreaming
Post Reply