[main update]Foto's Japan Algemeen online!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

[main update]Foto's Japan Algemeen online!

Post by Ken » Mon Oct 03, 2005 17:29

Na vele slapeloze nachten, gescheld en getier maar natuurlijk echte dedication heeft Mildoe de nieuwe indeling van de Japan foto's online gezet. De oude indeling was een beetje onduidelijk geworden.

Nu gaat het per onderdeel, per stad en zelfs bij Tokyo per buurt.
Eigenlijk hebben we nu pas alleen Odaiba en Akihabara erop staan, maar binnenkort gaan we er ook nog andere buurten als Shibuya, Shinjuku, Ikebukuro, Ebisu, Ueno, Hamamatsuchou etc. bijknallen.
Check ook natuurlijk de heftige pics van Nagoya, die genomen zijn in de bloesemperiode eerder dit jaar. De foto's van Kamakura zijn ook zeker de moeite waard, met vooral de grote boeddha.

Ik denk dat als ik ooit weer in Nederland ben ik Mildoe met een knuppel achter me aan krijg voor deze helse klus. Binnenkort ook de arcade pics, movies en weet ik het allemaal niet ook nog online, dus hou het in de gaten! Naast de Specials als TGS,E3, AOU en USA dus nu ook Japan Algemeen online. Wat vinden jullie van de indeling, de pics, welke zouden jullie nog willen zien en welke vinden jullie eigenlijk de beste foto van de site?
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 03, 2005 18:21

Goede indeling, erg overzichtelijk :)
Props to Mildoe, great job! :)
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 03, 2005 19:26

Ziet er idd goed uit,Mildoe!

Leuk om per jaar zo alle foto's te kunnen bekijken!

Trader heeft veel DC stuff ;)
Mathijs

Post by Mathijs » Mon Oct 03, 2005 20:55

De indeling van de foto's is nu netjes en overzichtelijk goed werk Mildoe en uiteraard Ken voor het maken van al die foto's!! Die foto's zijn erg gaaf om te bekijken!

Keep up the Good Work!
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Re: [main update]Foto's Japan Algemeen online!

Post by Mildoe » Mon Oct 03, 2005 21:18

Ken wrote:Ik denk dat als ik ooit weer in Nederland ben ik Mildoe met een knuppel achter me aan krijg voor deze helse klus.


Hahaha, het is een hels karwei, maar ja...it takes a man to do a man's job! Hope you enjoy it!
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply