Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom dude!
Nu ben ik niet meer de enige tiener op het forum. (19, volgend jaar naar uni)
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Chapddr wrote:Welkom dude!
jij bent 19

ben ik dan je jongste hier?:O raar:D dacht dat wel meer 16 jaar oude mensen neo/arcade coowl vinden:o
DamNub wrote:dacht dat wel meer 16 jaar oude mensen neo/arcade coowl vinden:o
15 jaar geleden wel

Maak daar maar 23 jaar geleden van
. Ik was toevallig 16 toen de Neo Geo werd gereleased 

Zoooo hield al een poosje de site in de gaten maar toch maar eens geregistreerd.
Ben 33 jaar en woon in Rotterdam, including 2 dochters en een lieve vrouw die de hobby geen probleem vind
Vanaf mijn 4e heb ik eigenlijk games als hobby gehad, kreeg toen een C-Vic20 van mijn ouders en niet te vergeten een atari 2600. De jaren erna ook alles gehad. In de tussentijd nog 2 HBO studie volbracht ondanks de vele uurtjes aan de games.
Ongeveer 8 jaar terug een mame kast gemaakt. Had toen een dedicated NBA Jam 4 player gekocht en omgebouwd. Na een jaar toch weer verkocht omdat hij veel te groot en log was, onze eerste dochter kwam er aan en de ruimte was wel nodig.
Al ruim een jaar weer kriebels en wil er weer één maken. From start up zeg maar (maar een mooie dedicated verbouwen is ook een optie, kan alleen gewoon geen zaak meer vinden die die dingen heeft
), nu is deze site met name gericht op de Aziatische kasten (en I am so sorry, vind die dingen foeiiiiiiilelijk
). Ik ben dan ook echt opgegroeid in de wijk met de Amerikaanse woodies. Toch veel info te vinden hier en buiten het uiterlijk van de kasten gaat het om de games.
Ben ook erg druk met consoles, momenteel de Wii voor de kids en Wii-U voor mezelf. Kids hebben een dsi en 3ds, zelf de 3ds XL. Xbox 360 met nu 346 games (netjes legaal). Ben dan ook een vervent bezoeker van een andere site, budgetgaming waar ik al jaren lid van ben en probeer actief aanwezig te zijn onder dezelfde nick en avater.
Naja, that's me een beetje
Ben 33 jaar en woon in Rotterdam, including 2 dochters en een lieve vrouw die de hobby geen probleem vind

Vanaf mijn 4e heb ik eigenlijk games als hobby gehad, kreeg toen een C-Vic20 van mijn ouders en niet te vergeten een atari 2600. De jaren erna ook alles gehad. In de tussentijd nog 2 HBO studie volbracht ondanks de vele uurtjes aan de games.
Ongeveer 8 jaar terug een mame kast gemaakt. Had toen een dedicated NBA Jam 4 player gekocht en omgebouwd. Na een jaar toch weer verkocht omdat hij veel te groot en log was, onze eerste dochter kwam er aan en de ruimte was wel nodig.
Al ruim een jaar weer kriebels en wil er weer één maken. From start up zeg maar (maar een mooie dedicated verbouwen is ook een optie, kan alleen gewoon geen zaak meer vinden die die dingen heeft

Ben ook erg druk met consoles, momenteel de Wii voor de kids en Wii-U voor mezelf. Kids hebben een dsi en 3ds, zelf de 3ds XL. Xbox 360 met nu 346 games (netjes legaal). Ben dan ook een vervent bezoeker van een andere site, budgetgaming waar ik al jaren lid van ben en probeer actief aanwezig te zijn onder dezelfde nick en avater.
Naja, that's me een beetje

SonicRPR wrote:vind die dingen foeiiiiiiilelijk)
Waarom heb je je eigenlijk aangemeld?

Welkom op het forum!
Psykick wrote:SonicRPR wrote:vind die dingen foeiiiiiiilelijk)
Waarom heb je je eigenlijk aangemeld?![]()
Welkom op het forum!
Hehe true maar het binnenwerk kan hetzelfde zijn, leuk om mensen te zien met dezelfde interesses. En foeilijk was meer om even statement te maken. Vallt ook wel mee maar heb zelf meer met de woodies, gaat niet om het uiterlijk maar de games

Last edited by SonicRPR on Thu Jun 13, 2013 06:34, edited 1 time in total.
SonicRPR wrote:Psykick wrote:SonicRPR wrote:vind die dingen foeiiiiiiilelijk)
Waarom heb je je eigenlijk aangemeld?![]()
Welkom op het forum!
Hehe true maar het binnenwerk kan hetzelfde zijn, leuk om mensen te zien met dezelfde interesses. En foeilijk was meer om even statement te maken. Vallt ook wel mee maar heb zelf meer met de woodies, gaat niet om de games maar het uiterlijk
Just kidding

Hehehe see what you did there
maar thanks voor de welcomes 

Welkom op dit prachtige forum, waar je veel info over mooie Japanse Candy cabs kunt vinden.
Maarre .....
Dan zullen we je zeker zien op het Eurocade 2013 event in september ( http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f=4&t=4490 ), toch?
En wil je nog veel meer over de klassieke Amerikaanse cabinets weten, bezoek dan ook vooral het forum van Dragonslairfans, daar zitten heel wat Nederlanders op, waarvan een aantal in en om Rotterdam wonen.
Veel plezier hier.

Maarre .....
SonicRPR wrote:........ maar heb zelf meer met de woodies .....
Dan zullen we je zeker zien op het Eurocade 2013 event in september ( http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?f=4&t=4490 ), toch?
En wil je nog veel meer over de klassieke Amerikaanse cabinets weten, bezoek dan ook vooral het forum van Dragonslairfans, daar zitten heel wat Nederlanders op, waarvan een aantal in en om Rotterdam wonen.
Veel plezier hier.

O, bedankt voor de info, zal het eens even gaan bekijken. En over die eurocade, dat gaat zeker langs komen worden 

hey allemaal,
Ik ben Emile, 35 jaar en ben hier eigenlijk terecht gekomen via mijn buurman (sphere/Pieter) en heb ondertussen 2 niet werkende mvs woodys in mijn woonkamer staan die ik samen met pieter tracht werkend te krijgen.
Afgelopen weekend ook langsgeweest in de hal in Zoetermeer en lekker gegamed, en voelde me erg welkom
Eigenlijk heel mijn leven al een gamer, ooit begonnen met nintendo, maar elke generatie wel een console gehad.. en natuurlijk genoeg guldens in de kasten gegooit.
Ik ben Emile, 35 jaar en ben hier eigenlijk terecht gekomen via mijn buurman (sphere/Pieter) en heb ondertussen 2 niet werkende mvs woodys in mijn woonkamer staan die ik samen met pieter tracht werkend te krijgen.
Afgelopen weekend ook langsgeweest in de hal in Zoetermeer en lekker gegamed, en voelde me erg welkom

- Dr Doggystyle
- Active Level:
welkom Emile
Hey Emile! Leuk om je te hebben gesproken in het NGC en welkom op het forum!
Welkom Emile!!
mucho gracias.. en tot snel weer hopelijk 

Tjakka!!
Welkom Emile
Welkom Emile

andere emile
en thx dude