Het Nederlands Elftal
Zat zaterdagavond met een paar maten naar de wedstrijd bulgarije - Nederland te kijken. Het eerste wat mij opvalt is dat voetbal nu echt over verschillende kanalen verspreid zit, naast nos, sbs en talpa zie je nu ook wel eens wat bij rtl7. Na wat rondgezap kwamen we aan bij talpa, na het slechte commentaar wat weggespoeld te hebben met wat drank begonnen we aan de wedstrijd. Het regende en daarmee kan de hele wedstrijd wel samengevat worden. Weinig goede snelle combinaties, maar moddervoetbal met veel strijd. Snap nog steeds niet waar iedereen nu zo enthousiast over was.
Keep on Dreaming
Als de mensen niet al te arrogant zijn trek ik de beschouwingen nog wel. Jan Mulder is altijd wel lachen.
Nederland - Albanie was trouwens naar mijn mening in de eerste helft best goed. Tweede helft was weer bedroevend echter. Hoogtepunt van de wedstrijd was dat die 'geblesserede' speler van Albanie Nigel de Jong aan wilde vallen.
Nederland - Albanie was trouwens naar mijn mening in de eerste helft best goed. Tweede helft was weer bedroevend echter. Hoogtepunt van de wedstrijd was dat die 'geblesserede' speler van Albanie Nigel de Jong aan wilde vallen.
Keep on Dreaming
Gisteren Slovenie Vs Nederland gezien en na de zeer slechte wedstrijd van afgelopen zaterdag tegen Roemenie was ook deze wedstrijd om te janken.
Weet echt niet wat VAn Basten bezield, maar hij zet wederom Babel in de vorhoede, gelukkig ditmaal beginnend op rechts, maar die gast mist gewoon de pure snelheid om een man te passeren. Robben wist daardoor weer niet waar hij moet spelen en daardoor weinig echt goed combinatievoetbal. Daarnaast waren de backs nog verder vooruitgeschoven dat ze een veredelde buitenspelers waeren, waardoor het verdedigend gatenkaas was. Het is dat Van Basten één van Nederlands beste spelers ooit was, maar anders was hij er allang uitgekegeld. Vond persoonlijk Slovenie de beste kansen hebben, die ze uiteindliejk wel weer verprutsten. Die Lavric had zeker 2 doelpunten moeten maken.
Weet echt niet wat VAn Basten bezield, maar hij zet wederom Babel in de vorhoede, gelukkig ditmaal beginnend op rechts, maar die gast mist gewoon de pure snelheid om een man te passeren. Robben wist daardoor weer niet waar hij moet spelen en daardoor weinig echt goed combinatievoetbal. Daarnaast waren de backs nog verder vooruitgeschoven dat ze een veredelde buitenspelers waeren, waardoor het verdedigend gatenkaas was. Het is dat Van Basten één van Nederlands beste spelers ooit was, maar anders was hij er allang uitgekegeld. Vond persoonlijk Slovenie de beste kansen hebben, die ze uiteindliejk wel weer verprutsten. Die Lavric had zeker 2 doelpunten moeten maken.
Keep on Dreaming
Van de week tegen albanie was het ook weer lekker NOT!!! Dan zijn er profs die zichzelf niet kunnen beheersen en niet mogen meedoen tegen Roemenie!! Mijn teamgenoten zeggen ook vaak zat tegen mij dat ik me moet beheersen maar het enige verschil is dat ik in Victoria 7 speel en moet betalen om te kunnen voetballen en deze jongens miljoenen binnen halen...........................