Citytrip Tokyo
- Marcosan30
- Active Level:
Re: Citytrip Tokyo
He da dude,
Ik heb net al je foto's achterelkaar door ademloos zitten bekijken, wat een vreselijke vette ervaring moet dat zijn geweest!
Mooi om te zien dat de arcadescene daar very much alive is.
Thanks for the pictures
ik mis nu wel mijn blast city 
Ik heb net al je foto's achterelkaar door ademloos zitten bekijken, wat een vreselijke vette ervaring moet dat zijn geweest!
Mooi om te zien dat de arcadescene daar very much alive is.
Thanks for the pictures

Ronnie krijgt 2 containers binnen wie weet zit er een blast bij.
Ondanks dat mijn broer weinig met gamen heeft, was hij ook wel onder de indruk.
Ik baal dat ik geen foto's heb van Ultra SF4. Maar ik denk door de drukte die bij die cabs waren.
Het was zeker een hele ervaring. Alles, van de supermarkt tot de tempels tot de gamecenters.
Alleen al een manga winkel met 7 verdiepingen vol comics dvd's en merchandise. Ik zie in nederland net 1 kast vol waar ik uit kan kiezen en 3x zo duur.
iedereen zegt once in a lifetime ervaring, nou ik hoop het niet. Wil graag weer terug.
Ondanks dat mijn broer weinig met gamen heeft, was hij ook wel onder de indruk.
Ik baal dat ik geen foto's heb van Ultra SF4. Maar ik denk door de drukte die bij die cabs waren.
Het was zeker een hele ervaring. Alles, van de supermarkt tot de tempels tot de gamecenters.
Alleen al een manga winkel met 7 verdiepingen vol comics dvd's en merchandise. Ik zie in nederland net 1 kast vol waar ik uit kan kiezen en 3x zo duur.
iedereen zegt once in a lifetime ervaring, nou ik hoop het niet. Wil graag weer terug.
- Marcosan30
- Active Level:
He da dude,
Weet jij nu ook wie de vijfde toevoeging is in ultra sfIV? Naast Hugo, poison,Elena en rolento?
Weet jij nu ook wie de vijfde toevoeging is in ultra sfIV? Naast Hugo, poison,Elena en rolento?

Nee sorrie. Ben niet thuis in alle namen. Heb me ook niet verdiept er in. Was meer; Hey alweer een nieuwe versie. ff in de rij. paar potjes ingemaakt worden en weer verder. damn wat zijn die lui goed
Man oh man wat mis ik het bij het zien van deze foto's toch vreselijk...
Super dat je het zo naar je zin hebt gehad man, awesome!
Super dat je het zo naar je zin hebt gehad man, awesome!
Da Dude wrote:Het was zeker een hele ervaring. Alles, van de supermarkt tot de tempels tot de gamecenters.
Dit somt het op! alweer een jaar geleden dat ik er ook was. Wil ook zo graag terug.
Kicken foto's, thanks!
Coole foto's! Al dat moois! 

Leuk al die antwoorden na het zien van de foto's. Waardeer ik zeer.
super foto's!!!
echt tof!!