Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Dec 04, 2006 16:09

DAY wrote:De k1 finale is weer geweest en tot mijn verbazing was het dit keer bijna live te zien op sbs6. Sem Schilt was weer echt sterk bezig. Jammer van Bonjalsky en dat hij uitviell door 'low blows' van Leko, geloof dat hij een paar jaar geleden ook een paar 'low blows' kreeg, dus ik denk dat kinderen er voorlopig niet inzit voor hem. Peter Aerts was weer eens opvallend sterk bezig en heeft laten zien hoe je Sem Schilt moet aanpakken, want dat is toch wel de 'man to beat' op dit moment.

Zeer zonde van Bonjanski inderdaad, die tweede kick was echt vol erop. Zal ook zeker flink wat pijn hebben gedaan :shock:

Zeker in de finale heb ik genoten, zeer goed gevecht. Peter Aerts was een van de weinigen die flink tegen Schilt op kon, zeer goede rechterstoot zo nu en dan, ik heb ervan genoten. Ik kijk al uit naar K1 Tokyo 2007, zal Schilt zijn 3e titel winnen? Wie gaan er trouwens 23/06/2007 naar It's Showtime in de ArenA? Ik heb serieuze plannen heen te gaan, nu nog een maat vinden die meewilt :)
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Dec 04, 2006 18:07

Enige wat ik mistte aan Aerts was één keer die rechter highkick. Heel misschien had ie Schilt ermee kunnen pakken. Zijn linkerhand hing zo nu en dan best laag. Niet dat ik het Schilt niet gun integendeel zelfs maar Aerts had em best mogen vloeren met zijn trademark :D
Diep respect voor iemand die al 13 x mee deed aan de K1 final en nu 8 jaar na zijn laatste titel weer in de finale stond. Lebanner probeerde hem zelfs naar de overwinning te schreeuwen... Echt een hele mooie en spannende finale imo :D
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Dec 05, 2006 03:54

De finale was echt kikke, het hele publiek stond massaal achter Aerts. Maar als het zo moeilijk is om bij iemand's hoofd te komen omdat ie 2 koppen groter is sta je al met 1-0 achter. Het mocht niet zo zijn, maar als Schilt op deze manier doorgaat wordt hij recordhouder, want net als vorig jaar heeft ie eigenlijk vrijwel geen tegenstand gehad tot de finale. Feitosa verbaasde me toch ook wel, die was met wat geluk vorig jaar in de finale gekomen en maakte ook een sterke indruk. Ik had het idee bij Bonjaski's eerste low blow dat hij gewoon last van zijn buikspieren had door een trap, leek er niet echt op dat die raak was. Daarom ook Leko's verbaasde reactie. Mooi afscheid van Mr. Perfect, van de week komen er een shitload pics online en een videotje.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Dec 05, 2006 10:42

Ik heb een korte video op youtube gezet die is opgenomen met niet briljante camera, maar het is altijd beter dan niets en je ziet toch wel goed hoe druk het was en waar wij zaten dit jaar.

http://www.youtube.com/watch?v=j9o6hJ8CIlg

Aerts vs Musashi (waardoor Aerts in de halve finale kwam, populairder dan de Japanner, toch wel apart!

http://www.youtube.com/watch?v=j-_KQNHfgBE

Japanse Video van de finale!

http://www.youtube.com/watch?v=K-O-cHVfArw
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Dec 05, 2006 12:59

Wat ik toch altijd zie in grote toernooien is dat het toch wel belangrijk is tegen wie je moet uitkomen. Musashi is natuurlijk echt een joke. Daar kwam Peter met gemak van af.
Ik was zeer verbaasd hoe Peter Feitosa inpakte. Ik had het niet verwacht. Feitosa is echt een killer. Volgens mij was hij bang ofzo. Ik hoorde dat Feitosa nog nooit tegen een Nederlander heeft gewonnen ofzo of in ieder geval nooit van Peter.
Peter was zeker de grote verassing. Ik wil zo graag de rematch zien van Semmy tegen Ho Man Choi. Ho-man is het afgelopen ook heel erg vooruit gegaan. Hij is nog steeds lomp, maar hij begint toch wel wat verzekerder te worden. Semmy sloopt hem wel, maar ik ben toch benieuwd hoeveel beuken Ho-man erdoorheen krijgt.
Wat betreft de finale was Semmy denk ik geschokt door Peter.
Leeko zou echt voor een jaar geschorst moeten worden. Als je niet kan richten dan moet je opzouten. Remy zou hem sowieso gesloopt hebben. Hoe Leeko, Musashi en Kareaev in de finale zijn gekomen is toch een wereldwonder, ja ik weet dat ze een toernooi gewonnen hebben, maar toch.
Waar was Bakauw Por Pramuk trouwens? Hij heeft erg gefocussed op boxen en dat is duidelijk zichtbaar, hij heeft nu gigantische armen en kan nu ook binnen een paar seconden iemand KO slaan. Maar ja, wat zou hij tegen Semmy kunnen doen?
Vet dat het op SBS6 kwam. Jammer dat ze er niet een langer programma van gemaakt hebben, er had nog best een beetje meer poespas tussen mogen zitten, het was echt een kort programma.
Vet dat hier ook K1 enthousiastelingen zitten.
BOEREN..........
R-Type

Post by R-Type » Tue Dec 05, 2006 13:28

Vinden jullie het ook niet stiekem een beetje jammer dat zo'n type als Schilt toch weer wint?

Ik ben meer voor techniek. Ik gun types als Lebanner, Bonjasky en Hoost en Aerts ook meer de titel. Ook al komt die Schilt van hier uit de buurt. Ik was in de finale absoluut voor Aerts.

Schilt wint echt op zijn bereik en lengte.

Musashi is trouwens een Nep Japanner. Misschien dat ie daarom niet zo popie is..
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Dec 06, 2006 10:07

R-Type wrote:Vinden jullie het ook niet stiekem een beetje jammer dat zo'n type als Schilt toch weer wint?

Ik ben meer voor techniek. Ik gun types als Lebanner, Bonjasky en Hoost en Aerts ook meer de titel. Ook al komt die Schilt van hier uit de buurt. Ik was in de finale absoluut voor Aerts.

Schilt wint echt op zijn bereik en lengte.

Musashi is trouwens een Nep Japanner. Misschien dat ie daarom niet zo popie is..

Ik hoopte op dezelfde finale als vorig jaar en ik had Feitosa het echt gegund. Feitosa is gewoon bang voor Nederlanders denk ik. En ja ik had het Peter Aerts wel gegund. Ik denk dat Peter volgend jaar gaat winnen, want hij heeft duidelijk laten zien dat hij Semmy kan aanpakken. Semmy was echt verrast. Hebben ze vaker tegenover elkaar gestaan? Ik hoop dat volgend jaar de 8 beste K1 fighters meedoen. Dit jaar waren het de 4 beste en de 4 nepste.
R-Type

Post by R-Type » Wed Dec 06, 2006 18:54

Volgend jaar hopelijk:

Kaoklai
Lebanner
Aerts
Bonjasky
Feitosa
Sapp
Crocop
Ignashov

Dit is toch wel mijn droom Grand Prix.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Dec 07, 2006 08:37

Ik mis Schilt in je rijtje, ik wil wel eens zien hoe die neergaat.
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Thu Dec 07, 2006 13:10

R-Type wrote:Volgend jaar hopelijk:

Kaoklai
Lebanner
Aerts
Bonjasky
Feitosa
Sapp
Crocop
Ignashov

Dit is toch wel mijn droom Grand Prix.

Schilt
Ho man choi
bakauw Por pramouk
Aerts
Feitosa
Bjown Bregy
Ray Sefo
# 8? .......to be included

Dat zijn toch wel killers, voor zo'n toernooi heb je vechters nodig die veel stamina hebben en veel kunnen krijgen en de power en intelligentie om iedereen neer te kunnen krijgen.
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Dec 08, 2006 10:34

Zolang Sapp maar niet meedoet vind ik het prima. Dat is geen K-1 meer, ik vind het gewoon te waardeloos om aan te zien. Even een minuutje als een gek naar iemand toerennen en erin beuken en dan 2 minuten hijgend in een hoekje gaan staan.... Leuk :roll:
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Dec 08, 2006 10:46

Alle respect voor bokauw por praumuk, topvechter, maar om werkelijk in de K1 te staan moet ie eerst zo 'n 50 kilo aankomen. Hij vecht in de K1 max, met mensen zoals Andy Sauer en Massato die een stuk lichter zijn.

De vechters waren naar mijn idee wel ok. Sem schilt is momenteel echt de sterkste, door zijn techniek en door zijn fysiek. De verrassingen waren Feitosa en die Chalid. Feitosa heeft echt een heel gewaarlijk en bizarre linkervoet, daar heeft hij denk ik veel mensen mee verrast. Chalid is een gedreven mannetje, maar moet nog even zijn beentechnieken een stuk meer verbeteren. Ichnasov heeft voor mij afgeschreven, want die heeft al een aantal jaren niets laten zijn, want hij is te lui om goed te trainen, die mag van mij gewoon thuisblijven. Kareev is voor mij toch wel een toekomstige winnar, want hij is jong en vecht aanvallend met goede technieken.

Daarnaast vindt ik echt een damn shame dat er niet meer aandacht aan deze sport wordt gegeven, Studio sport heeft naar mijn weten nix hierover gezegd.

BTW gisteravond in de wereld draait door was Sem Schilt te gast, is werkelijk een leuke sympatieke gast. Vooral geniaal dat ie bij photoshoot gewoon zijn moeder de groeten doet. :)
Keep on Dreaming
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Dec 08, 2006 13:35

SBS6 heeft er wel wat aandacht aan besteed. De kreet was: "weg met klompen en tulpen wij hebben nu als export artikel nr 1 vechtmachines" hahaha. Schilt komt aan op schiphol en gaat vandaar met de trein naar huis. Briljant gewoon :P
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Dec 08, 2006 13:37

DAY wrote:Alle respect voor bokauw por praumuk, topvechter, maar om werkelijk in de K1 te staan moet ie eerst zo 'n 50 kilo aankomen. Hij vecht in de K1 max, met mensen zoals Andy Sauer en Massato die een stuk lichter zijn.

Kareev is voor mij toch wel een toekomstige winnar, want hij is jong en vecht aanvallend met goede technieken.

Daarnaast vindt ik echt een damn shame dat er niet meer aandacht aan deze sport wordt gegeven, Studio sport heeft naar mijn weten nix hierover gezegd.

BTW gisteravond in de wereld draait door was Sem Schilt te gast, is werkelijk een leuke sympatieke gast. Vooral geniaal dat ie bij photoshoot gewoon zijn moeder de groeten doet. :)

Bokauw Por Praumuk, kan hij echt geen K1 winnen? Hij heeft zijjn armen goed getraind en hij kan nu ook mensen KO slaan na 10 seconden in de ring te hebben gestaan.
Ik snap niet dat men die Karaev een kans geeft. Hij is snel en agresief en heeft goede technieken, maar na een paar minuten ziet hij klappen niet meer aankomen en als die vuist dan halverwege is doet hij zijn oogjes dicht en hoopt hij dat hij aan het dromen is ofzo. Alsof dat niet genoeg is, gaat hij echt snel KO, een tikkie en hij is weg. Zo goed als zijn aanval is zo slecht is zijn verdediging. Om in de K1 finale te staan moet je toch wel wat tikken kunnen ontvangen. Laat ik het zo stellen Bokauw Por Praumuk SLOOPT Karaev zeker! Wat zou ik die wedstrijd graag willen zien.
Studio sport, dat zijn natuurlijk gewoon homo's. Hoe zit het met de NBA en Rick Smits? Rick Smits is volgens mij nog steeds de best betaalde Nederlandse atleet aller tijden. Maar ja dat was vroeger. En ja dan die K1, ik ben er pas een 2 jaar achter dat dat zo vet is en dat Nederlanders daar rulen.
Ik had wel vaak games gezien met K1 in de titel, maar dat klonk altijd heel nep en ik dacht ook dat het worstelen was.
Jammer dat ik Semmy niet heb gezien op de Wereld draait door
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Dec 12, 2006 11:20

Ten eerste vind ik dat iedereen de mainpage even moet zien met de pictures die ken's vrienden hebben genomen, die zien er erg mooi uit.

Ik had laatst per ongeluk ook een k1 game gekocht heette geloof ik fitghters illusion voor de psx. Was erg houterig en volgens mij meer voor de fans dan echt goede games.

Bokauw mag echt een topvechter zijn in zijn gewichtsklasse, en mogelijk zou die tot 90kg ook nog wel uit de voeten kunnen, maar bij jongens in de 'open' K1 klasse wordt het denk ik wel erg moeilijk. Die Koaklei kosing is ook een te kleine man, met techniek kom je ver, maar je hebt ook echt de kracht nodig. Zo wist hij die Mighty mo wel KO te trappen, maar moest hij het toch echt wel afleggen tegen een minder qua techniek Koreaan Choi die vooral veel groter is.
Keep on Dreaming
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Tue Dec 12, 2006 12:58

DAY wrote:Bokauw mag echt een topvechter zijn in zijn gewichtsklasse, en mogelijk zou die tot 90kg ook nog wel uit de voeten kunnen, maar bij jongens in de 'open' K1 klasse wordt het denk ik wel erg moeilijk.

Je zal wel gelijk hebben, maar stiekem denk ik dat hij heel wat kan. Heb je zijn armen nu gezien. Hij geeft echt veel striking power gekregen en veel stamina. Of hij de K1 titel wint is een 2e, maar hij kan zeker meedoen in de finale. Hij had leeko/karaev en musashi sowieso kunnen slopen.
Maar ja hij zou het wel afgelegd hebben tegen Feitosa, Lebanner, Aerts en Schilt. Tuurlijk, maar ja wie kan met Aerts en Schilt fucken? Ik denk dat alle K1 vechters echt gedacht moeten hebben tijdens en na die finale: "hoe kan ik nou ooit van deze gasten winnen?" Eindelijk iets waar we echt heer en meester in zijn. En het is geen kinderachtige sport. Wanneer komt Fightclub nou weer? Ik heb het echt al lang niet meer gezien.

EDIT: donderdag om 23:30 op Eurosport weer een Fightclub. Kunnen we elkaar op de hoogte houden wanneer er weer een fightclub komt op Eurosport? Of dat we gewoon onze favoriete matches (youtube) hier posten?

Ken, heb jij nooit in Japan dat mensen zeggen: "Oh, kom je uit Nederland?"
omdat ze Holland kennen uit de K1. Het is echt goede marketing voor Nederland dat we zo goed zijn in de K1. Daarom is het zo dom/zuur dat de media nauwelijks aandacht geeft aan onze sterren. :cry:
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Wed Dec 13, 2006 13:47

Je zal wel gelijk hebben, maar stiekem denk ik dat hij heel wat kan. Heb je zijn armen nu gezien. Hij geeft echt veel striking power gekregen en veel stamina. Of hij de K1 titel wint is een 2e, maar hij kan zeker meedoen in de finale. Hij had leeko/karaev en musashi sowieso kunnen slopen.

Maar mss heb ik het ook wel mis hoor en sloopt hij idd iedereen. :wink:

Meestal is fightclub op maandagavond en begint vanaf 21:00. De laatste tijd zijn er echter wel veel herhalingen van Road to k1 final, komt waarschijnlijk omdat zij de rechten er niet meer op hebben geloof ik. Als het goed is wordt er elke zaterdagavond iets van Pride uitgezonden op Eurosport, maar dan om ongeveer 00:00, vaak gaat het wel om oude matches, maar omdat ik daar weinig tot niets van heb gezien is dat vak wel tof.

btw. die fightclub op donderdag is een herhaling, athans dat staat in de veronica gids.
Keep on Dreaming
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Wed Dec 20, 2006 14:20

Ik wil nog eventjes melden dat de finale Aerts vs Schilt echt een gruwelijke finale was. Dat was echt een vet gevecht. Die gasten gingen echt tot het uiterste. alle remmen los. Mischien wel een van de beste K1 fights ever. Peter sloopt hem volgend jaar. Peter snapt het nu. Peter is slim, hij gaat Sem slopen. Ja toch.
R-Type

Post by R-Type » Mon Dec 25, 2006 18:09

Ja het was wel een echte finale, maar ik vind die Schilt gewoon niet zo boeiend.

Wat betreft Nederland, tja het slaat nergens op he. Een darter gooit in een finale en plots is heel het land helemaal into darts, een opleving van jewelste.

Nederland domineert al jaren de K1, en staat hoog aangeschreven als het aankomt op kickboxen maar je hoort er werkelijk niets over. Nou, waar is dat chauvinisme nu?

Zelf heb ik wel iets met vechtsporten, op de basisschool zat mijn halve klas op 1. Ik zat zelf een tijd op Judo, later nog even Karate. Vond zo'n Gi met een obi altijd heel stoer ;D Was echt heel hot toen, ook die films als Best of the Best, Enter the Ninja en Karate kid (yep, fout) deden het heel goed ;)
d2

Post by d2 » Mon Apr 23, 2007 14:43

Was die Mighty Mo tegen Hong man Choi gruwelijk of wat?
Ik denk toch dat Sem hem gaat kloppen. MM gaat knie koppen. Of hij komt erdoorheen en dan valt Sem. Maar als Sem KO gaat en hij krijgt 10 tellen en hij gaat door, is hij dan nog scherp genoeg om zijn mannetje te staan of heeft hij er dan genoeg van? Ik denk ik post maar hierachter i.p.v. een nieuwe topic :wink:
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Oct 01, 2007 15:09

Afgelopen zaterdagavond was de final elimination 2007 te zien bij SBS.

Het was weer bruut met veel knock outs. De scheidsrechters speelde af en toe een cruciale rol. Ik hoop dat Aerts hem gaat winnen, want die verdient het echt en die is moemnteel erg sterk bezig.

Badr Hari Vs Doug Viney

Sem Schilt Vs Paul Slowinsky

Remy Bonjasky Vs Stefan Leko

Chalid 'Die Faust' Vs Glaube Feitosa

Jerome le Banner Vs Youns soo Park (Karaev was uitgevallen en Park verving hem.

Sawayasiki Vs Fujimoto

Peter Aerts Vs Ray Sefo

Hong Man Choi Vs Mighty mo

Hieronder de matchups voor de Finale op 8 december
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/top810.htm

En volgende week zaterdag 6 oktober K1 max finale met onder andere Bukaw en Andy Sauer.
Keep on Dreaming
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Oct 01, 2007 16:44

Ik moet zeggen dat het me 100% meevalt dat ze niet meteen 2 compleet NL matches hebben gedaan. Ze zijn niet altijd even eerlijk bij de K1. Mooie matchups imo. Een herhaling van de finale van vorig jaar zit er iig in. Damn als die punch van Aerts net iets beter was aangekomen had Schilt mooi verloren. Ook cool hoe Jerome Le Banner Aerts aanmoedigde! Hopelijk komt de Final ook op SBS!!!
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Oct 01, 2007 18:24

Vorig jaar world gp final was echt sterk en vooral echt goed van Aerts. Ik zat ook op het puntje van de bank om Aerts aan te moedigen. Helaas denk ik dat het dit jaar mischien nog wel lastiger wordt voor mensen om Schilt te verslaan. Schilt verbetert nu ook zijn handtechnieken en met zijn lengte en de al zeer goede beentechnieken lijkt hij bijna onverslaanbaar. Je zag hoe makkelijk hij het had tegen Paul Slowinsiky en dat is gewoon een erg sterke vechter.

Al moet ik wel zeggen dat Aerts, Sefo ook zeer vakkundig heeft gesloopt in de final elimination. Sefo is meestal van het grapjes maken in de ring en dit keer liep die gewoon te janken van de pijn en emotie.

Ik ben ook zeer benieuwd naar Badr Hari. Ik zie hem meestal met de wat lichtere jongens vechten en ben zeer benieuwd of hij tegen de echte zware jongens ook zo goed kan vechten.
Keep on Dreaming
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Sun Oct 07, 2007 16:08

Gisteravond was een selectie te zien van de k1 world max finale in Tokyo op sbs. Andy Sauer en Albert Kraus waren weer lekker op dreef.

Andy Sauer moest in de eerste ronde tegen Drago. Het ging goed gelijk op en Drago was agressief bezig. Sauer was erg berekenend en keek goed en plaatste goede counters. Het gevecht eindigde plotseling door een zeer zware rechtse directe van Sauer, Drago ging zwaar knock out.

Albert Kraus moest in de eerste ronde tegen Sato. Wederom een zeer goed gevecht, die ook zeer gelijk opging. Sato was goed met low kicks en Kraus was weer ouderwets goed bezig met de vuisten. Kraus won op punten, maar dat was ook wel een beetje geluk.

Matches die nauwelijks aan bod kwamen waren Masato vs Buakow en Kyshenko vs Zambidis. Masato wist verrassend van Buakow te winnen en ook Kyshenko ging door.

In de eerste halve finale moesten de 2 Nederlanders tegen elkaar. Albert Kraus was helemaal sufgetrapt met lowkicks door Sato in de eerste match en dat ontdekte Sauer al heel snel en hij bleef ontwijken en low kicks plaatsen op Kraus. Sauer speelde het dus zeer slim en wist relatief makkelijk te winnen, maar het was mooi te zien dat Kraus alles gaf om het Sauer niet al te makkelijk te maken.

In de tweede halve finale moest Masato tegen Kyshenko, deze werd ook niet echt belicht, maar Masato wist met een mooie knock out kyshenko te verslaan.

De finale ging dus tussen Masato en Sauer. Dit was eigenlijk geen match. Masato's benen waren helemaal kapot getrapt in de eerdere matches en dat kreeg Sauer ook snel in de gaten. Na 2 rondes vond Masato het voldoende en met tranen in de ogen gaf hij op.

Sauer is terecht winnar, hij is slim, snel en ook nog zeer jong met 24 jaar. Grote verrassing was toch wel dat buakow niet doorging, maar die had mss last van onderschatting van de tegenstander. Nu hopen dat de k1 gp final op 8 dec ook zo geniaal goed wordt. SBS zend het ook uit, nu hopen dat ze alles laten zien en niet alleen de Nederlandse matches.
Keep on Dreaming
Post Reply