Nou het is idd Serie A materiaal, ook qua doelpunten voor
Victoria '04 algemeen
-
Mittens666
-
Mittens666
-
Ralph
-
Mittens666
Nieuw Seizoen
Zo het nieuwe seizoen gaat beginnen
Eigenlijk hadden we gisteren al moeten spelen maar Zwaluwen kon niet genoeg man op de been brengen. Dus is het een weekje uitgesteld. Volgende week de eerste beker wedstrijd tegen VDL 2 (ook wel val dood languit genoemd) om 15.00.
De competitie begint zaterdag 16 september.

Eigenlijk hadden we gisteren al moeten spelen maar Zwaluwen kon niet genoeg man op de been brengen. Dus is het een weekje uitgesteld. Volgende week de eerste beker wedstrijd tegen VDL 2 (ook wel val dood languit genoemd) om 15.00.
De competitie begint zaterdag 16 september.
Last edited by Mittens666 on Sat Sep 02, 2006 17:41, edited 1 time in total.
-
Gungrave
Succes mannen!
Vandaag mijn eerste wedstrijd voor de beker gespeeld, helaas is deze bij een 0-0 stand na 51 minuten gestaakt aangezien een tegenstander met twee gestrekte benen op de knie van een medespeler van mij in kwam. Knieschijf verdraaid, waarschijnlijk een pees gescheurd. Ambulance erbij en morgen op de training horen we wel hoe het verder moet. Zondag tegen DEM (RKVV) A1, 'm looking forward to it
Vandaag mijn eerste wedstrijd voor de beker gespeeld, helaas is deze bij een 0-0 stand na 51 minuten gestaakt aangezien een tegenstander met twee gestrekte benen op de knie van een medespeler van mij in kwam. Knieschijf verdraaid, waarschijnlijk een pees gescheurd. Ambulance erbij en morgen op de training horen we wel hoe het verder moet. Zondag tegen DEM (RKVV) A1, 'm looking forward to it
-
Mittens666
GWAR wrote:En dat zegt de grootste schoffelmachine uit ons elftal
Ik heb geen overtreding gemaakt vandaag lange lamlul
Victoria 6 won vandaag met 4-2
Ruststand was 3-0
Scoreverloop
1-0 Octo
2-0 Miitens
3-0 Nick
4-0 Mittens
4-1
4-2
Ze kregen na de rust wat verstekingen van een elftal dat op het eerste veld liep te voetballen die spelen 5e klasse
-
Mittens666
-
GWAR
Mittens666 wrote:GWAR wrote:En dat zegt de grootste schoffelmachine uit ons elftal
Ik heb geen overtreding gemaakt vandaag lange lamlul![]()
Victoria 6 won vandaag met 4-2
Ruststand was 3-0
Scoreverloop
1-0 Octo
2-0 Miitens
3-0 Nick
4-0 Mittens
4-1
4-2
Ze kregen na de rust wat verstekingen van een elftal dat op het eerste veld liep te voetballen die spelen 5e klasse
Lange lamlul? Kijk uit he, anders haal ik me koperen roeiers
-
Mittens666
ow jij haalt je wopes erbij hehehe
leuk linkje
http://tweakers.net/reviews/606
Over dirk gesproken
Maar goed zaterdag 12.00 thuis tegen Loosduinen
leuk linkje
http://tweakers.net/reviews/606
Over dirk gesproken
Maar goed zaterdag 12.00 thuis tegen Loosduinen
-
Mittens666
-
GWAR
4-1 Verlies van Loosduinen.
Heb je een team met 17 / 18 man, zijn er welgeteld 12 aanwezig.
Laat je keeper om 10.30 weten dat ie niet komt als ie 12.00 moet spelen.
Dus ik stond een helft in de goal en Robinho stond een helft in de goal.
Een grote chaos, wederom het voetbal wat zo'n 2 jaar geleden werd gespeeld, alles op de sputnik.
Slecht verdedigd, geen goed uitgespeelde aanval, en eigenlijk een tegenstander die ook niet erg best was.
Plus Koek als scheidsrechter, het drama compleet.
Heb je een team met 17 / 18 man, zijn er welgeteld 12 aanwezig.
Laat je keeper om 10.30 weten dat ie niet komt als ie 12.00 moet spelen.
Dus ik stond een helft in de goal en Robinho stond een helft in de goal.
Een grote chaos, wederom het voetbal wat zo'n 2 jaar geleden werd gespeeld, alles op de sputnik.
Slecht verdedigd, geen goed uitgespeelde aanval, en eigenlijk een tegenstander die ook niet erg best was.
Plus Koek als scheidsrechter, het drama compleet.
-
Mittens666
-
Ralph
-
Mittens666
-
Mittens666
DAT WORDT WEER LACHEN!!!!!!
Cambuur geeft Kros kans op rentree als prof
9/10/2006 14:38
Victor Kros krijgt tot de winterstop de kans een contract af te dwingen bij Cambuur Leeuwarden. De 25-jarige doelman zat zonder club.
In de seizoenen 2001/02 en 2002/03 verdedigde Kros in totaal zestien wedstrijden het doel van Sparta Rotterdam. Nadat zijn contract bij die club afliep, keerde hij terug naar de amateurs. Afgelopen seizoen stond Kros onder de lat bij hoofdklasser Haaglandia.