Grappige video's topic
Re: Grappige video's topic
Gooi op een hoopje: Initial D3, talent, skills, veel vrije tijd en een beetje autisme.
Het resultaat is een real-life Bunta:
Het resultaat is een real-life Bunta:
Ik kwam deze week dit filmpje van Outrun tegen op Youtube:
We were the first gamers !
Grappige video's topic
Sick zeg... Wat zullen daar een trainjngsuurtjes in zitten ...
Dat is echt bizar! Hoe hij die bochten allemaal aansnijdt.. Probeer dat maar eens, keer op keer, foutloos. Vet hoor.
Daytona USA Advanced: 2''52'73 (TA)
Ik vond mijn tijd al behoorlijk scherp

Ik vond mijn tijd al behoorlijk scherp

Dat YouTube filmpje is zonder tegenstanders, maar hij gaat wel supersnel. Zo hard kan ik ook nog niet rijden hoor. Chris en ik rijden met tegenstanders op de baan ergens tussen 3.04 en 3.05.
3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost
. Nu al zin in! Of we doen gewoon single races, gewoon om de tijd.
Ik heb eigenlijk nooit een time trial gedaan met Daytona USA; ik rij altijd met andere auto's. Misschien toch eens doen.
3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost

Ik heb eigenlijk nooit een time trial gedaan met Daytona USA; ik rij altijd met andere auto's. Misschien toch eens doen.
Cageman wrote:Dat YouTube filmpje is zonder tegenstanders, maar hij gaat wel supersnel. Zo hard kan ik ook nog niet rijden hoor. Chris en ik rijden met tegenstanders op de baan ergens tussen 3.04 en 3.05.
3.07.20 is snel, maar nog niet heel scherp, Wim. Op de nieuwjaarsborrel moeten jij, ik en Chris maar eens naast elkaar gaan racen, maar dan zonder de slow car boost. Nu al zin in! Of we doen gewoon single races, gewoon om de tijd.
Moeten we zeker doen Arjan !!! Mijn onderste 3 tijden zijn een Time Trail. Wat me tijdens een Time Trail opvalt is dat de auto enkel in de tunnel sneller rijdt dan 320 km/u.
Zo te zien zijn d'r zijn 2 verschillen in de rijstijl van deze lui met ons.
1) Als hij terugschakeld voor een drift dan schakelt hij direct weer terug zonder z'n snelheid teveel terug te laten vallen. Ik laat hem nog teveel terug zakken in snelheid omdat ik gevoelsmatig denk dat dat nodig is.
2) De laatste "dino" bocht nemen ze compleet anders. Ze komen daar bijna op volle snelheid uit waardoor ze t/m de tunnel op volle snelheid doorrijden. Ik zak in die bocht terug naar 265km per uur en moet dus nog 40-50km/u terug klimmen.
1) Als hij terugschakeld voor een drift dan schakelt hij direct weer terug zonder z'n snelheid teveel terug te laten vallen. Ik laat hem nog teveel terug zakken in snelheid omdat ik gevoelsmatig denk dat dat nodig is.
2) De laatste "dino" bocht nemen ze compleet anders. Ze komen daar bijna op volle snelheid uit waardoor ze t/m de tunnel op volle snelheid doorrijden. Ik zak in die bocht terug naar 265km per uur en moet dus nog 40-50km/u terug klimmen.
Jinxz wrote:Zo te zien zijn d'r zijn 2 verschillen in de rijstijl van deze lui met ons.
1) Zij zijn écht skilled
2) Zij zijn écht snel
Fixed

Hahahahahaha!
Jinxz heeft gelijk. Psykick ook. Jinxz is lief. Psykick niet.

Jinxz heeft gelijk. Psykick ook. Jinxz is lief. Psykick niet.

Hahahaha!
Da Dude wrote:Waarom???? meer kon ik er niet mee dat die vraag stellen.
Het is fake, he

Windows heeft geen drivers voor toasters, om maar ergens te beginnen. Komisch filmpje is het wel

waiwainl wrote:De ultimate controller (multifunctioneel)![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/6634602 ... uiken.html
Het is nogmaals bewezen: Kerels die zo’n filmpjes maken hebben een keukenrol naast hun computerscherm staan