Even voorstellen topic / introduce yourself!
Hallo, mijn naam is Robin. geboren in 1977. Over een paar maanden wordt ik alweer 34.
Vanaf jongs af aan begonnen met gamen op een C64, msx en Amiga 1000. Later ook consoles.
Op alle consoles wel gegamed (of in bezit gehad), op een NEO GEO na. Die stond altijd op me verlanglijste.
Maar die blijven nog erg duur. Vooral de spellen die ik wilde.
Toen ben ik verder gaan kijken. En dacht ik, als ik toch geld ga uitgeven, waarom doe ik het dan niet echt goed.
Een arcadekast was altijd de ultieme droom. En via Ronnie nu trots bezitter van een Sega new Astro City. Mooier kun je geen fighters spelen.
Ik verzamel handhelds, Het meeste gamen doe ik op de PC (shooterfan vooral UT3)
Verder kijk ik veel films/series (actie/horror/fantsie/sci-fi).
Ik lees veel usa comics en Manga.
Ben al heel wat jaren gelukkig getrouwd, en heb 2 kinderen.
Ik zit nu 10 jaar in de ICT, en dat bevalt me prima.
See ya op het forum, of op de beurs in maart in Apeldoorn.
Vanaf jongs af aan begonnen met gamen op een C64, msx en Amiga 1000. Later ook consoles.
Op alle consoles wel gegamed (of in bezit gehad), op een NEO GEO na. Die stond altijd op me verlanglijste.
Maar die blijven nog erg duur. Vooral de spellen die ik wilde.
Toen ben ik verder gaan kijken. En dacht ik, als ik toch geld ga uitgeven, waarom doe ik het dan niet echt goed.
Een arcadekast was altijd de ultieme droom. En via Ronnie nu trots bezitter van een Sega new Astro City. Mooier kun je geen fighters spelen.
Ik verzamel handhelds, Het meeste gamen doe ik op de PC (shooterfan vooral UT3)
Verder kijk ik veel films/series (actie/horror/fantsie/sci-fi).
Ik lees veel usa comics en Manga.
Ben al heel wat jaren gelukkig getrouwd, en heb 2 kinderen.
Ik zit nu 10 jaar in de ICT, en dat bevalt me prima.
See ya op het forum, of op de beurs in maart in Apeldoorn.
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
ja ja het is gelukt heb toegang tot nozomi
kan ik eindelijk ook wat posten als ik wat heb hahaha
oké ooo ja Henk thx

kan ik eindelijk ook wat posten als ik wat heb hahaha
oké ooo ja Henk thx

Oh nee! Marcel is er ook.
Welkom dude! Maar wat kom je doen? 

Hey is dat DE Marcel? Jij bent toch meer van console en PC?
Welkom!

ne0 wrote:Hey is dat DE Marcel? Jij bent toch meer van console en PC?Welkom!
Yup, Vult al z'n vrije tijd naar het zoeken van een mint en boxed Turbo Duo R. Help deze man.

Rgb modded als t even kan geloof ik 

Welkom. Ronnie, help deze man even aan een mooie Duo R (PC engine, neem ik aan. De Turbo R is een MSX
)
Tja.. account activeren duurde even. Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam

Tja.. account activeren duurde even. Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam

Cageman wrote:Welkom. Ronnie, help deze man even aan een mooie Duo R (PC engine, neem ik aan. De Turbo R is een MSX)
wordt aan gewerkt

Cageman wrote:Vond 'Mr. Loo' tussen alle andere aanmeldingen met geslachtsdelen e.d. in de naam
Vondt ie vast niet erg.

yep moet ook een betere avatar hebben
ff kijken als ik wat kan vinden
oké thx aan jullie die mij helpen zoeken naar en pc engine duo r

ff kijken als ik wat kan vinden
oké thx aan jullie die mij helpen zoeken naar en pc engine duo r

Hoi ik ben Dennis... ik ben dol op arcadekasten en flipperkasten. Kwam toevallig op deze site. Ben ook actief op arcadecontrols en arcademuseum.
Mijn verzameling varieerd met de maand eigenlijk. Op dit moment heb ik twee candy kasten (Baby OK's) maar die wil ik graag inruilen voor een Astro City en aan Naomi cab. Verder heb ik twee gewone cabinets en een oude flipperkast (Bally Black Jack). Verder ben ik een Cocktail tafel aan het bouwen, en heb ik nog een mamekast (een low boy) die ik vanaf scratch aan het bouwen ben...
...
Mijn verzameling varieerd met de maand eigenlijk. Op dit moment heb ik twee candy kasten (Baby OK's) maar die wil ik graag inruilen voor een Astro City en aan Naomi cab. Verder heb ik twee gewone cabinets en een oude flipperkast (Bally Black Jack). Verder ben ik een Cocktail tafel aan het bouwen, en heb ik nog een mamekast (een low boy) die ik vanaf scratch aan het bouwen ben...
...
Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic... and so am I!
Welkom Dennis! Weer een arcade liefhebber, Top! Ben benieuwd naar je posts.
Lache naam trouwens 'Derrick', Nu nog wachten op Tampert.
Lache naam trouwens 'Derrick', Nu nog wachten op Tampert.

Klinkt behoorlijk hardcore
Welkom op het forum!