Grappige plaatjes topic
Re: Grappige plaatjes topic
Da Dude wrote:Ik vind dit nog steeds zo'n vet voor je AES of MVS
Dat is echt 1 van de redenen dat ik shockbox verslaafd ben geworden. Die artwork erop maakt het gewoon cool. En het hele VHS videoband gevoel... classic!
De manier waarop deze plaatjes gemaakt zijn - is erg tof
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
sombetzki wrote:Nope, hitbox wordt niet gezien als cheaten.
Behalve bij de release van hitbox sticks.
Ik heb voor een klant ooit één van de eerste hitbox sticks gemaakt en de cheat was vooral bij Marvel vs Capcom 3 te gebruiken. Je kon namelijk (in tegen stelling tot een stick) tegelijk naar links en naar rechts drukken. Je kon daarom altijd blocken, ongeacht vanaf welke kant je werd aangevallen.
Daarom waren bij de release van de MvC3 de hitboxen gebanned van toernooien en heeft Capcom uiteindelijk zelfs een patch voor de game gemaakt om het onmogelijk te maken.
Lol. Weer ontsnapt van de witte wieven? 

Het lijkt op die foto dat jij de enige bent die echt plezier heeft in dat ding op dat moment!
Je hebt haar bijna te pakken zie ik 

Je komt Nozomi op de apartste plekken tegen...
https://twitter.com/lotfi_hamid/status/ ... 08640?s=21

Grappige plaatjes topic
Whoahaha da's abc123 toch?
@abc123 sta je ook op een verkiesbare lijst?
@abc123 sta je ook op een verkiesbare lijst?
Heb geen Twitter maar ken m persoonlijk, zou me niet verbazen als het zo is 

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
damn, daar sta je dan, semi-tough met een aantal kerels op een foto en het 4e woord wat ik eronder lees is "masturbatie"... Een soort anti-climax 

Ze hebben allemaal masturbatie moeten afzweren en een eed op Oikofobie moeten afleggen. Nu zijn ze klaar voor de verdediging van het vaderland tegen de krachten van verval.
Kerel, Als je online bent, moet je dat toch eens uitleggen wat de eed op Oikofobie is.
Kerel, Als je online bent, moet je dat toch eens uitleggen wat de eed op Oikofobie is.
- sombetzki
- Active Level:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oikofobie
"Oikofobie (van Oudgrieks οἶκος/oikos, "huis", en φόβος/phobos, "angst") is in de conservatieve cultuurfilosofie van Roger Scruton de afkeer van het eigene en dan met name van de natie."
"Oikofobie (van Oudgrieks οἶκος/oikos, "huis", en φόβος/phobos, "angst") is in de conservatieve cultuurfilosofie van Roger Scruton de afkeer van het eigene en dan met name van de natie."
Oftewel, de mensen op de foto worden voor lul gezet door die trekpop van Soros.
Puur omdat ze hun recht uitoefenen (iedereen mag waarnemer zijn bij een stembureau als er geteld gaat worden. Jij en ik dus ook.)
Er waren redenen zat na het eerste referendum om als waarnemer eens een kijkje te nemen bij het democratisch stemproces.
Livestro is een mongool die geen aandacht verdient, en op een gaming forum al helemaal niet.
(De hele tweet is gescript btw, Loftie is een NRC wanker, en Stro werkt/columnt daar ook. Dus de voorzet en de trap na mooi op elkaar aansluitend.)
Maar ik trap in de valkuil van politiek terwijl het hier over gamen gaat. Of geinige plaatjes
Daarom dit:

Puur omdat ze hun recht uitoefenen (iedereen mag waarnemer zijn bij een stembureau als er geteld gaat worden. Jij en ik dus ook.)
Er waren redenen zat na het eerste referendum om als waarnemer eens een kijkje te nemen bij het democratisch stemproces.
Livestro is een mongool die geen aandacht verdient, en op een gaming forum al helemaal niet.
(De hele tweet is gescript btw, Loftie is een NRC wanker, en Stro werkt/columnt daar ook. Dus de voorzet en de trap na mooi op elkaar aansluitend.)
Maar ik trap in de valkuil van politiek terwijl het hier over gamen gaat. Of geinige plaatjes

Daarom dit: