Grappige plaatjes topic
Grappige plaatjes topic
Tsja, ik heb ook nog ooit eens mijn DVD en CD collectie gereduceerd tot een paar inschuif mappen. Scheelt ruimte, maar om nu te zeggen dat ik vaak die films terug keek, neuj 

Re: Grappige plaatjes topic
Dat is het ook, kasten vol boeken, of een e-reader. Wanden vol CD's en DVD's of Spotify en Netflix. Wanden met games, cards en pcb's. of een paar HD's, steam en origin.
Veel films of boeken lees je toch maar 1 keer.
Die paar die je echt gaaf vind koop je toch wel de fysieke versie van. Bepaalde bands en films wil ik graag in de kast hebben.
Voor de rest, Geef mij het 2e maar. Door Steam heb ik mijn PC games stapel van 5 meter terug gebracht naar 2,5 meter. Als ik weer een bundel koop, kunnen er vaak zo weer wat games de kast uit.
En nu werkt het gewoon, terwijl je anders die oudere games moet fixen om ze weer aan de praat te krijgen met een nieuwe windows versie.
Maar ook Spotify is echt een uitkomst. afspeellijsten en gaan. ideaal.
Ik vind het geen slechte ontwikkeling met een klein gamehok.
Veel films of boeken lees je toch maar 1 keer.
Die paar die je echt gaaf vind koop je toch wel de fysieke versie van. Bepaalde bands en films wil ik graag in de kast hebben.
Voor de rest, Geef mij het 2e maar. Door Steam heb ik mijn PC games stapel van 5 meter terug gebracht naar 2,5 meter. Als ik weer een bundel koop, kunnen er vaak zo weer wat games de kast uit.
En nu werkt het gewoon, terwijl je anders die oudere games moet fixen om ze weer aan de praat te krijgen met een nieuwe windows versie.
Maar ook Spotify is echt een uitkomst. afspeellijsten en gaan. ideaal.
Ik vind het geen slechte ontwikkeling met een klein gamehok.
..Netflix, Playstation Plus/XB Gold.. heerlijk.
Graag ook op dezelfde manier mijn licht inkopen, auto gebruiken, al het keuken/was apparatuur leasen.. de toekomst is hopelijk niet al te dichtbij.
Tijd over voor de dingen die echt leuk zijn

Graag ook op dezelfde manier mijn licht inkopen, auto gebruiken, al het keuken/was apparatuur leasen.. de toekomst is hopelijk niet al te dichtbij.
Tijd over voor de dingen die echt leuk zijn

Hear Hear 

Heb je deze variatie welleens gezien? Arcadestick met keyboard buttons

Hmm maar is dat cheaten?
Ik speelde vroeger alle MSX games met keyboard. Supersnel, super nauwkeurig. Als ik MSX games speel op originele hardware doe ik dat nog steeds. Ik heb niet eens een joystick ervoor
.
Is een beetje hetzelfde idee, op placement van de keys na dan

Is een beetje hetzelfde idee, op placement van de keys na dan

hahahahahahahahhahahahahahahahaha zit met tranen in mijn ogen van het lachen op me werk. Geweldig!!!!