Citytrip Tokyo
Re: Citytrip Tokyo
Supergaaf, maar volgens mij ook superkort 

Gaaf. Ik zou je aanraden een dag Tokyo in te ruilen voor Osaka en naar Den Den Town te gaan i.p.v. 'nog een keer' Akihabara.
Ken wrote:Gaaf. Ik zou je aanraden een dag Tokyo in te ruilen voor Osaka en naar Den Den Town te gaan i.p.v. 'nog een keer' Akihabara.
Japanse variant op den den is ten ten :
Supergaaf, maar volgens mij ook superkort
Klopt, maar superlang bij mijn gezin weg. dit is voor het eerst dat ik zo lang weg ben sinds ik met mijn vrouw samenwoon. 10 was wel ff de max voor nu.
Gaaf. Ik zou je aanraden een dag Tokyo in te ruilen voor Osaka en naar Den Den Town te gaan i.p.v. 'nog een keer' Akihabara.
Wie weet, maar we willen meer zien dan akihabara. En het paleis van osaka was ook nog iets wat ik graag bekijken wilde. We zien wel, na een tijdje wordt je ook wel tempel moe, en sla je misschien een gamecenter over. We kunnen alle hotels tot 1 dag ervoor annuleren (kosteloos). Dus wie weet......van Kyoto naar Osaka en dan terug. We vliegen 's avonds terug. de laatste dag tijd zat om nog ff te shoppen in tokyo.
En ik ben mijn bezoekjes Japan niet van plan het bij 1 keer te laten.
Maar eerst nog New York van mijn top 5 citytrips afstrepen, en dan wil mijn vrouw wel mee

Da Dude wrote:Supergaaf, maar volgens mij ook superkort
Klopt, maar superlang bij mijn gezin weg. dit is voor het eerst dat ik zo lang weg ben sinds ik met mijn vrouw samenwoon. 10 was wel ff de max voor nu.
Ik moest even een traantje wegpinken

PS Ken
Zit daar veel verschil tussen? of is het meer van hetzelfde?
Zit daar veel verschil tussen? of is het meer van hetzelfde?
Den Den Town is wel meer van hetzelfde, maar je zult er eerder echt iets vinden. Akihabara is tegenwoordig imo alleen nog leuk om rond te kijken en wat arcades te bezoeken, echt heel veel retro stuff ga je er niet meer vinden voor normale prijzen wat in Den Den Town nog wel eens gebeurd. Dat is in ieder geval mijn persoonlijke ervaring en wat ik steeds vaker lees van anderen. En Osaka is gewoon een gave stad, anders dan Tokyo en echt de moeite waard voor 1 dag (helemaal met uitstapje naar Nara van een paar uurtjes).
Bedankt voor de tip.
Ik hoorde juist dat als je kyoto en Tokyo bezoekt, osaka een beetje overbodig was.
Nou heroverweging waard.

Ik hoorde juist dat als je kyoto en Tokyo bezoekt, osaka een beetje overbodig was.
Nou heroverweging waard.

2x akihabahara bezoeken isniks mee hoor je ziet toch altijd weer nieuwe dingen
- Marcooled_79
- Active Level:
Hakone is trouwens ook nice, mooie omgeving. Met mooi weer kun je vanaf Mt. Komagatake de oceaan zien. Alleen niet heul veul keus qua hotel, en het hotel waar ik sliep (Fujiya) was best prijzig.

Currently playing: Sexy Parodius (PCB), Herzog Zwei (MD), Micra door de APK krijgen
Da Dude wrote:Zie nou wel achter jou stoere uiterlijk, zit een emotionele jongen
Natuurlijk, ik ben één brok emotie

Psykick wrote:Da Dude wrote:Zie nou wel achter jou stoere uiterlijk, zit een emotionele jongen
Natuurlijk, ik ben één brok emotie
Ik heb hem gisteren nog zien janken. Van het lachen

Hahaha, nou idd! "Snel, snel, voordat ie komt"

hahaha, nouja Osaka wordt em niet deze keer, of we moeten Kyoto alles bekeken hebben in 1 dag.
Volgende keer dan maar
En veel ouwe games zal ik toch niet kopen. heb geen 8 en 16 bit consoles meer dankzij mijn pandora
Volgende keer dan maar
En veel ouwe games zal ik toch niet kopen. heb geen 8 en 16 bit consoles meer dankzij mijn pandora
En toen waren we weer thuis.
Maar wat een vette 10 dagen.
Op de heenweg al 3 goeie films gezien.
Daarna 4 dagen Tokyo, Akihabara, Ueno Park, odaiba, shinjuku etc. allemaal bekeken (noord, central en een beetje west Tokyo).
Toen door Naar Hakone aan mount Fuji.
Daar in een hotel met Onsen en heel veel lekker eten overnacht. De dag er op alweer door naar Kyoto voor een paar dagen. Toen waren we aardig tempelmoe. Zoveel als er daar staan. ipv Osaka (wat weer plat gezegd een grote stad is) door gereist naar Hiroshima voordat we terug gingen naar Tokyo dezelfde dag. Erg indrukwekkend.
5 uur terug naar Tokyo, en toen nog Shibuja en shinjuku verder bekeken voordat we teruggingen naar Nederland. 3 uur vertraging met het vliegtuig.
Snel omgeboekt naar een eerdere vlucht, en upgrade naar Comfort Class (totaly Free, omdat we lang zijn.)
waardoor we eerder in Nederland aankwamen die dag.
5 films gezien die vlucht. Ben daarmee ook weer lekker bij.
Ik kan uren doortypen, over wat we allemaal gedaan hebben, en wat je allemaal beleefd. Het is zo anders dan Nederland. Ik heb een super vakantie gehad met mijn Broer.
Zal de foto's nog wel plaatsen.
Maar wat een vette 10 dagen.
Op de heenweg al 3 goeie films gezien.
Daarna 4 dagen Tokyo, Akihabara, Ueno Park, odaiba, shinjuku etc. allemaal bekeken (noord, central en een beetje west Tokyo).
Toen door Naar Hakone aan mount Fuji.
Daar in een hotel met Onsen en heel veel lekker eten overnacht. De dag er op alweer door naar Kyoto voor een paar dagen. Toen waren we aardig tempelmoe. Zoveel als er daar staan. ipv Osaka (wat weer plat gezegd een grote stad is) door gereist naar Hiroshima voordat we terug gingen naar Tokyo dezelfde dag. Erg indrukwekkend.
5 uur terug naar Tokyo, en toen nog Shibuja en shinjuku verder bekeken voordat we teruggingen naar Nederland. 3 uur vertraging met het vliegtuig.
Snel omgeboekt naar een eerdere vlucht, en upgrade naar Comfort Class (totaly Free, omdat we lang zijn.)
waardoor we eerder in Nederland aankwamen die dag.
5 films gezien die vlucht. Ben daarmee ook weer lekker bij.

Ik kan uren doortypen, over wat we allemaal gedaan hebben, en wat je allemaal beleefd. Het is zo anders dan Nederland. Ik heb een super vakantie gehad met mijn Broer.
Zal de foto's nog wel plaatsen.
Last edited by Da Dude on Mon Sep 16, 2013 09:18, edited 1 time in total.
Welkom thuis. 

Welcome home!!
Welkom terug
Tja en de Vewlix cabs worden 50 km verderop ingeladen...
- Marcosan30
- Active Level:
Jinxz wrote:
Och mooi man dan hebben ze wind mee

Marcosan30 wrote:Jinxz wrote:
Och mooi man dan hebben ze wind mee

Ik ben zeker op tijd weg.
Want ik zag beelden, waar ik ook gelopen heb van Kyoto. Daar wordt je niet vrolijk van.
Want ik zag beelden, waar ik ook gelopen heb van Kyoto. Daar wordt je niet vrolijk van.
https://plus.google.com/photos/11572877 ... oeez_jI-QE
Dit is de link naar meer dan 250 foto's die ik gemaakt heb, van en in de gamecenters.
Enjoy
Ze zijn wat korrelig door het licht daar en alles zonder flits moeten maken. fotograferen is vaak niet toegestaan, en nooit als er onbekenden voor jou op komen. Dus moest soms wat stiekem.
Dit is de link naar meer dan 250 foto's die ik gemaakt heb, van en in de gamecenters.
Enjoy
Ze zijn wat korrelig door het licht daar en alles zonder flits moeten maken. fotograferen is vaak niet toegestaan, en nooit als er onbekenden voor jou op komen. Dus moest soms wat stiekem.