Supergun sales topic

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
almighty

Re: TE KOOP: Supergun jamma new + saturn pads

Post by almighty » Mon Nov 19, 2012 21:52

dank je.
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:

Post by ZeMMiK » Mon Nov 19, 2012 22:21

Almighty je moet doen wat je niet laten kan,editted
....
Het is altijd vraag en aanbod en we zullen zelf wel zien of iemand gaat happen.

editted...Ckong deed mijn gedachte veranderen...(helaas heb ik veel detailhandel ervaring en je moest eens weten wat sommige mensen allemaal durven...en toen dacht laat ik deze post maar editten...)

////////////¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Last edited by ZeMMiK on Mon Nov 19, 2012 23:29, edited 1 time in total.
stevuns
Active Level:
Active Level:

Post by stevuns » Mon Nov 19, 2012 22:47

euh..waarom niet gelijk op ebay zetten?? :D
Succes iig!
ckong

Post by ckong » Mon Nov 19, 2012 23:13

Hé jongens, wat een gezeur toch weer over prijzen die iemand vraagt. Dat is toch helemaal aan die persoon zelf? als iemand een bepaald bedrag voor iets wil hebben, dan mag hij dat toch gewoon vragen? En als er niemand 'hapt', nou, dan wordt de prijs misschien wat bijgesteld, gebeurt toch op ieder forum zo.

Trouwens, Mark heeft pas geleden ook wat items hier in de verkoop gedaan voor erg lage prijzen, dat weten jullie ook vast nog wel. Toen heb ik niemand zien schrijven dat hij het belachelijk laag vindt en dat Mark de markt kapot maakt. :lol:

Dus laat hem gewoon zijn ding doen. Één ding is zeker, als je iets van Mark koopt weet je 100% zeker dat het in orde is, en zgan. :D

Tenslotte, het is helemaal niet netjes om commentaar te geven in verkooptopics zoals het op dit forum af en toe gebeurt. Je gaat in een bruingoedzaak toch ook niet zo te keer tegen een verkoper als je een TV te duur vindt, of ben ik nu ouderwets?

Mark, ik wens je succes met de verkoop en ik hoop dat je er zonder financiële kleerscheuren vanaf komt. Hier of ergens anders.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Nov 19, 2012 23:53

Er is niemand die commentaar levert op wat Mark vraagt, er is alleen commentaar over de hoge prijs van superguns in het algemeen. Iedereen mag inderdaad vragen wat hij wil. Net zoals iedereen mag zeggen wat hij wil ;-)
almighty

Post by almighty » Wed Nov 21, 2012 21:29

ckong wrote:Hé jongens, wat een gezeur toch weer over prijzen die iemand vraagt. Dat is toch helemaal aan die persoon zelf? als iemand een bepaald bedrag voor iets wil hebben, dan mag hij dat toch gewoon vragen? En als er niemand 'hapt', nou, dan wordt de prijs misschien wat bijgesteld, gebeurt toch op ieder forum zo.[/quoate]
Zo zie ik het ook, maar dacht bied het ook aan op Nozomi anders krijg ik het weer voor m'n voeten gegooid dat ik hier alleen koop en niet verkoop :wink:

Trouwens, Mark heeft pas geleden ook wat items hier in de verkoop gedaan voor erg lage prijzen, dat weten jullie ook vast nog wel. Toen heb ik niemand zien schrijven dat hij het belachelijk laag vindt en dat Mark de markt kapot maakt. :lol:

Nee dan hoor je ze niet.

Dus laat hem gewoon zijn ding doen. Één ding is zeker, als je iets van Mark koopt weet je 100% zeker dat het in orde is, en zgan. :D

Vandaar m'n nickname, Alminty :lol: , of was het nou Almighty :?

Tenslotte, het is helemaal niet netjes om commentaar te geven in verkooptopics zoals het op dit forum af en toe gebeurt. Je gaat in een bruingoedzaak toch ook niet zo te keer tegen een verkoper als je een TV te duur vindt, of ben ik nu ouderwets?

Zo zie ik het ook, bij geen interesse (of je vindt het te duur o.i.d) dan hoef je na mijn idee ook niet te reageren.

Mark, ik wens je succes met de verkoop en ik hoop dat je er zonder financiële kleerscheuren vanaf komt. Hier of ergens anders.

Dat gaat wel goedkomen, is het niet hier dan wel ergens anders (of ebay) maar voor die prijs gaat hij gewoon weg :twisted:

Ook jammer dat nu net weer bepaalde post's zijn ge'edit, en dan doel ik met name op de post van Ken.
Op deze manier laat je je als moderator niet bepaald van je beste kant zien!
Ken
Active Level:
Active Level:

Re: Supergun sales topic

Post by Ken » Wed Nov 21, 2012 23:00

Ik heb zelf mijn post direct ge-edit nadat jij 'n had gelezen en de gelegenheid had gekregen om er op te reageren, daarna heb ik 'n verwijderd om jouw topic niet te vervuilen en omdat ik mezelf niet te druk wil maken. Je hebt er notabene zelf op gereageerd met 'dank je wel' nadat ik 'm had ge-edit. En dat was al voordat de topic was gesplitst naar offtopic. Laat ik er verder maar niet op in gaan.
Ratson
Active Level:
Active Level:

Post by Ratson » Sat Nov 24, 2012 18:19

beau wrote:
Baki wrote:Beetje goede supergun met RGB opties etc gaan voor nog wel meer weg op ebay hoor, dus nette prijs imo :)

een goede supergun heeft zijn prijs die van almighty ziet er top uit
bij neotropolis zijn ze tussen de 300 en 500 euro.
je hebt ze in alle soorten smaken succes met je verkoop

Zoek voor de gein op neo-geo.com naar kpj, also known as kennyboy. Hij is de knakker achter neotropolis en staat er om bekent dat hij 2 tot 3x teveel vraagt. Zijn prijzen gaan echt nergens over.
Verder is het geen onaardige gozer trouwens en ook is het natuurlijk niet verboden om duur te zijn.
Alleen kun je het meeste wat neotropolis aanbied elders voor minder vinden.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Post Reply