Nou mijn ouders kunnen het alleen kijken als de DVD speler aan blijft staan.
Als ze dan een DVDtje hebben gekeken moet de DVD speler weer in en uit worden geplugt, anders pakt ie de UPC box niet. Softwarefoutje, weten ze van. Stuur dat ding dan niet op tuig! Het geluid is erg slecht en het beeld is er nou niet echt beter op geworden. Als ik dat kreng krijg gaat ie linearecta terug, ik begin d'r niet aan.
Super bowl
Wij hebben UPC Digital geprobeerd maar na een paar maanden opgezegd en Digitenne genomen. 25 kanalen waaronder 2/3 extra waarvoor je moet betalen(Canal+, gebruiken we toch nooit dus nooit genomen) en ik vind het prima! Goede ontvangst, lekker beeld en geluid is prima. De standaardzenders + Eurosport + Discovery is voor ons meer dan genoeg, vooral die 2 laatste doen het hem =) Goedkoop, goed en toch erg leuk 

Eurosport, Goed?
Goedkoop okay, maar goed?
2 uur Sumo worstelen achter elkaar. Curling anyone? Of schansspringen, en dan niet Olympisch zoals nu, maar het hele jaar door.
Eurogoals, met geweldige technique behing the goal van Continental en een verslaggever die vaak niet eens weet of er nou een goal valt of niet.
"En let u dan eens op deze goal...... O nee, deze ging natuurlijk eerst nog naast.......deze aktie dan en de goal"
Het enige dat me kan interesseren is dan het ruime aanbod Fight club, wat verder nergens anders uitgezonden wordt en wat andere populaire sporten, voetbal etc.
Maar dan ook weer niet een oefenwedstrijd tussen PAOK Saloniki en SK Braan Bergen ofzo.
Nee, ik kan het niet GOED noemen.
Goedkoop okay, maar goed?
2 uur Sumo worstelen achter elkaar. Curling anyone? Of schansspringen, en dan niet Olympisch zoals nu, maar het hele jaar door.
Eurogoals, met geweldige technique behing the goal van Continental en een verslaggever die vaak niet eens weet of er nou een goal valt of niet.
"En let u dan eens op deze goal...... O nee, deze ging natuurlijk eerst nog naast.......deze aktie dan en de goal"
Het enige dat me kan interesseren is dan het ruime aanbod Fight club, wat verder nergens anders uitgezonden wordt en wat andere populaire sporten, voetbal etc.
Maar dan ook weer niet een oefenwedstrijd tussen PAOK Saloniki en SK Braan Bergen ofzo.
Nee, ik kan het niet GOED noemen.