De Wedstrijden (algemeen voetbaltopic)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Nov 07, 2005 15:27

Het weekend was weer zeer vermakelijk qua voetbal. Ajax weet de negatieve lijn niet te doorbreken. In een zeer matige wedstrijd verliest ajax met 1 - 0 uit tegen NEC door een goal van Dennenboom. In studieo voetbal was maduro te gast en werd alles van ajax onderuit gehald, wat best vermakelijk was, en het opmerkelijke was dat maduro weinig in te brengen had. Ookk kwam foppe de haan even ter sprake, waarover Maduro zeer lovend was, het lijkt wel alsof de groep geen respect voor Blind heeft.

De leukste uitslag van het weeknd was wel AZ tegen Heracles. AZ wist de hele wedstrijd te domineren. Sektioui en Arveladse maakten in de eerste helft de goals voor AZ. In de tweede helft maakte een heracles speler een discutabel doelpunt door een zeer stevige schouderduw, waarna in de laatste minuut Pieckehage, de keeper van Heracles, het geijkmakende doelpunt wist te maken uit een hoekschap. Van gaal toonde zich imo een zure verliezer.

Roda JC vs NAC was ook een leuke wedstrijd, eindelijk weet V. Hooydon weer uit vrije trappen te scoren en gelijk ook maar 2x. UItslag was 3 - 3 zeer open en leuk was de samenvatting.
Keep on Dreaming
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Nov 07, 2005 18:05

Het is weer PSV die als grote winnaar nog overeind staat na dit weekend, en dat vind ik als fan natuurlijk mooi. Daarentegen ben ik ook voor de club uit mn buurt, AZ, en ben ik ook zeer blij da deze weer 2e staan =D

Het gaat slecht met Ajax, dus een succesje in de CL binnenkort kan geen kwaad. Het zal ook Blind en de spelers veel goeds doen als ze doorgaan in de CL :)
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Nov 08, 2005 17:25

Over dit weekend was het weer zo ver........................

Roelof Luinge die gewoon een 100% pingel onthoud bij Feyenoord en vervolgs na een lichte overtreding Jonathan De Guzman een gele kaart voorschoteld!!! Belachelijk


Was een pingel Wapenaar had volgens de regels rood moeten hebben ik denk dat altijd geef maar geel want je krijgt je doelpoging terug maar wat een hondekop is die Luinge!!!!!
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 08, 2005 18:21

Nooit fan geweest van Luinge, maarja so be it. Maar rood is te zwaar, geel vind ik meer dan voldoende. Zoals iemand al op IGF zei; rood is te zwaar, dat vind ik alleen van toepassing als de keeper niet alleen de persoon tegenhoudt, maar ook meteen door midden schopt.
Mittens666

Post by Mittens666 » Fri Nov 11, 2005 17:49

maar waarom kreeg moens een paar weken geleden dan wel rood???
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Nov 11, 2005 19:37

Mittens666 wrote:maar waarom kreeg moens een paar weken geleden dan wel rood???


Vraag dat de arbiter, niet ons.
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Nov 15, 2005 17:29

Gungrave wrote:
Mittens666 wrote:maar waarom kreeg moens een paar weken geleden dan wel rood???


Vraag dat de arbiter, niet ons.


Precies gaat het hier weer om dhr Luinge die het niet zo heeft op bepaalde teams in de eredivisie!!!
Mittens666

Post by Mittens666 » Wed Nov 16, 2005 17:54

Zo er is weer een deelnemer van het WK bekend Australie won na strafschoppen van Uruguay nadat de wedstrijd in 1-0 was geeindigd en de eerste wedstrijd in 1-0 voor Uruguay! Vanavond volgende de laatste deelnemers!!!!!
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Tue Nov 29, 2005 12:21

FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is dinsdagochtend in zijn slaap overleden. De Fransman is 26 jaar geworden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken. Om 14.30 uur vindt een persconferentie plaats in Stadion Galgenwaard.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht. In zijn debuutjaar bij de club uit de Domstad werd Di Tomasso door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. De Fransman was vaste basisspeler in de selectie van trainer Foeke Booy.

Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. "De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping." Di Tomasso begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Nov 29, 2005 14:45

Rano wrote:FC Utrecht-speler Di Tommaso overleden

AMSTERDAM - FC Utrecht-verdediger David di Tommaso is dinsdagochtend in zijn slaap overleden. De Fransman is 26 jaar geworden. Nadere bijzonderheden over de doodsoorzaak ontbreken. Om 14.30 uur vindt een persconferentie plaats in Stadion Galgenwaard.

Di Tommaso kwam vorig seizoen naar FC Utrecht. In zijn debuutjaar bij de club uit de Domstad werd Di Tomasso door de supporters uitgeroepen tot speler van het jaar. De Fransman was vaste basisspeler in de selectie van trainer Foeke Booy.

Een woordvoerder van de club zei dat de club overdonderd is door het overlijdensbericht. "De ploeg is ineens een van zijn beste spelers kwijt. Het is voor ons absoluut gissen naar de oorzaak. Een ding weten we zeker; Tommaso nam geen doping." Di Tomasso begon zijn loopbaan bij AS Monaco en speelde daarna vier seizoenen voor Sedan.


OMG, dat is dus echt kut nieuws.. Het gaat lekker de laatste tijd, eerst Best, gisteren Richard Burns en nu Di Tommaso.. Rest in peace :(
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Nov 29, 2005 15:51

Je hoort het de laatste tijd steeds vaker, dat er een speler in zijn slaap of gewoon op het veld in elkaar zakt en dan niet meer opstaat. Echt een heel triest einde, ook voor de familie die niet op een normale manier afscheid kan nemen. Hij had een vrouw en kind trouwens, echt fucked man.
Mittens666

Post by Mittens666 » Tue Nov 29, 2005 20:22

Tis te triest voor woorden

wat ik wel vond en dat getuigd van respect is dat Wesley Sneijder deze avond zich meldde bij het Utrecht stadion om bloemen neer te leggen! Zeker na de gebeurtenissen van afgelopen zondag :P
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Wed Nov 30, 2005 09:20

Mittens666 wrote:Tis te triest voor woorden

wat ik wel vond en dat getuigd van respect is dat Wesley Sneijder deze avond zich meldde bij het Utrecht stadion om bloemen neer te leggen! Zeker na de gebeurtenissen van afgelopen zondag :P


Ja, dat las ik ook. Echt klasse van die gast.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Mon Dec 19, 2005 10:41

Afgelopen weekend
Ajax wint met 2-0 van Nac in Breda.

Groningen wistvoor de laaste keer in de competitie in het Ossterpark van Nec te winnen.

PSV wist met 4 -1 van Willem 2 te winnen. Opvallend was dat Willem 2 het eerste doelpunt scoorde.

Meest opmerkelijke uitslag was toch wel die van Ado tegen feyenoord. Ondanks het op scherp zetten van de wedstrijd door Erwin Koeman verloor Feyenoord toch van Ado Den hoog, dit terwijl vorig weekend nog zo mooi werd gewonnen van Psv.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Dec 19, 2005 14:16

Image
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Dec 19, 2005 17:48

Haagse Harry! Erg vet doek, en hoe groot :shock:
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Fri Mar 16, 2007 10:42

Toch maar weer eens een oud topic kicken

Gisteren AZ - Newcastle gezien. In de eerste wedstrijd werd AZ compleet weggespeeld qua voetbal en effectiviteit. Gisteren was AZ de betere ploeg, maar Newcastle had ook een paar gevaarlijke kansen en voor hetzelfde geld was Newcastle doorgegaan.

Er was ook veel spectakel lang de zijlijn met Louis, die was het vaak niet eens met de scheidsrechter, maar imo floot de man goed en zag veel, maar liet de ploegen goed voetballen.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Mar 19, 2007 01:46

Image
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Mar 20, 2007 11:33

Het is Leen bakker daar op het veld :wink: :)
Keep on Dreaming
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Mar 21, 2007 17:12

En nog wegkomen met zo'n fucking lousy smoesje"dat hij blij is dat zijn gegeven voordeel ontaardde in een doelpunt. Ik als PSV supporter zat natuurlijk zwaar te kankeren op die mafketel. denk dat dit nog wel een staartje krijgt, ga maar mondiaal uitzenden, youtube ed. Misschien dat we de wedstrijd dan over mogen spelen :oops: , vieze ajacieden maakten zo veel vreselijk lompe overtredingen en niet één keer een goede ingreep. dubieus maar ik kijk natuurlijk ook niet objectief naar deze wedstrijd.....
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Mar 22, 2007 09:58

Ben op zich wel blij met de overwinning van Ajax, niet zozeer omdat ik Ajax fan ben, maar zo wordt de competitie tenminste nog een beetje spannend. Denk wel dat PSV het verdient met goed constant spel nationaal en internationaal. Wel zie je, vooral nu, dat wanneer spelers zoals Alex en Koné geblesseerd zijn de selectie erg dun is, ze zouden wat meer jeugd moeten laten doorstromen.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Apr 16, 2007 18:29

Kutweekend....RIP
R-Type

Post by R-Type » Mon Apr 16, 2007 19:26

Yup, wel jammer dat ADO eruit vliegt. Maar gezien het huidige niveau van de Jupiler league, denk ik wel dat ze na 1 jaar weer terug zijn (aangezien de groep redelijk in tact blijft). Ik zag liever RKC of Excelsior degraderen om eerlijk te zijn.

Met Groningen gaat het gelukkig weer uitstekend, eerst Feyenoord een draai om de oren gegeven en nu NEC.
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Tue Apr 17, 2007 11:03

Groningen had wel erg veel geluk trouwens. Als nec normale verdedigers had gehad was die Suares echt niet zo gevaarlijk geweest.
Keep on Dreaming
R-Type

Post by R-Type » Tue Apr 17, 2007 17:10

Geluk?

NEC werd compleet overklast, behalve de eerste pakweg 15 minuten. Groningen scoorde aanvankelijk nog 1-0 maar die werd afgekeurd wegens buitenspel.

Suarez is een plaag voor bijna iedere verdediger. De jongen kan gewoon erg goed voetballen, maar duikelt nog een beetje vaak en is egocentrisch. Maar hij is net 20 jaar oud.
Post Reply