lol ebay

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Thu Feb 03, 2011 14:32

goatboy wrote:Waar krijg je een medaille opgespeld?...., Bijijijij de politie! la la la la la laaaa. :D

Mensen juichen je toe, iedereen is een held, biiijjj de pooliiii-hiii-sieeeee.

Ja, ik heb kinderen. K3 to death :-)
rklok
Active Level:
Active Level:

Post by rklok » Thu Feb 03, 2011 14:54

almighty wrote:ben je van politie ofzo :lol:

Ik kan mij gewoon enorm ergeren aan dit soort dingen.
ik betaal wel gewoon netjes mijn fees en betaal ook netjes mijn andere rekeningen, dat is voor mij gewoon normaal.

Ik betaal ook fees aan ebay en neem aan van me , ERG VEUL!, tis inderdaad niet netjes van de verkoper, maar ebay is hier ook wel een beetje schuldig aan. Ze zijn inmiddels constant bezig truckjes te verzinnen om meer fees binnen te halen, totdat ze een 1,5 jaar geleden veel kwijt raakten aan Amazon.com, toen konden de fees plostseling 20% naar beneden.. Ebay wordt in mijn ogen slapende rijk en doet te weinig voor de verkopers... maar ja.. wat is het alternatief wereldwijd ??...
Image
goatboy

Post by goatboy » Thu Feb 03, 2011 14:57

Cageman wrote:
goatboy wrote:Waar krijg je een medaille opgespeld?...., Bijijijij de politie! la la la la la laaaa. :D

Mensen juichen je toe, iedereen is een held, biiijjj de pooliiii-hiii-sieeeee.

Ja, ik heb kinderen. K3 to death :-)

Haha, Ik dacht al. Ik ben toch niet de enige! :)
ckong

Post by ckong » Thu Feb 03, 2011 16:10

almighty wrote:ben je van politie ofzo :lol:

Nee, en jij toch ook niet? :D Laat dan gewoon gaan, de enige die de verkoper benadeelt is Ebay, niet de koper (als die tenminste leest waar hij op biedt). en zolang iedereen braaf de 'echte' Ebay fees betaalt, heeftt Ebay alleen nog maar meer reden om de tarieven te verhogen ('och, ze betalen zonder morren, laten we er nog wat bij op doen').

Anyway, ik wens je succes met deze zaak. :)
almighty

Post by almighty » Thu Feb 03, 2011 18:41

Kijk dat mensen wat willen verdienen o.k maar er zijn voor mij gewoon grenzen, dit is gewoon afzetterij.
Ook leuk om zoiets te posten omdat toch iedereen anders tegen dit soort dingen aankijkt en de 1 zich hier drukker om kan maken dan een ander.

En dat ebay flinkt hier aan verdient begrijp ik best maar als we allemaal zo gaan handelen dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Dat je iets wilt verdienen prima, maar om nu zulke hoge verzendkosten in rekening te brengen is gewoon absurt.
Doe dan een startprijs van 80,00 euro en ga niet je aanbieding veranderen en de 'startprijs/verzendkosten' aanpassen als de veiling loopt..

Ik probeer deze verkoper gewoon duidelijk te maken dat dit gewoon geen slimme zet is en hij het beter anders had kunnen doen en volgens mij (laaste e-mail) is het kwartje gevallen.

Wat zal mij het een rotzorg zijn of ik nu wel of niet die nes voor 1 euro krijg en een discussie als deze is altijd leuk :wink:

En mocht het helemaal uit de handen lopen dan schakel ik 'Das je goed recht in' van John van den Heuvel :)
ZiEk
Active Level:
Active Level:

Post by ZiEk » Thu Feb 03, 2011 19:42

JA toch, ze moeten zich aan de regels houden, die zijn er niet voor niets. Er zijn altijd alternatieven om je shit te verkopen, de buurman, de krant of de tweedehands zaak.

Als je eerlijk handelt moet er geen probleem zijn.

En je moet die mensen ook aangeven voor wat ze zijn, ik zou ook verzend geld terug vragen als ze zo verschillen van de werkelijkheid.
Image
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Feb 03, 2011 23:25

Ga die shit gewoon afhalen voor die ene euro man!
ckong

Post by ckong » Fri Feb 04, 2011 01:29

almighty wrote:Doe dan een startprijs van 80,00 euro en ga niet je aanbieding veranderen en de 'startprijs/verzendkosten' aanpassen als de veiling loopt..

Oh, dat had ik nog niet gelezen, dat hij dat gedaan heeft. Nee, dat kan natuurlijk niet en dan is het goed dat je hem aanpakt. :)
Post Reply