Nozomi.nl goes K-1 at Tokyo Dome! (Pics online!)

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Nov 21, 2005 14:49

Beelden van de finale:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=20VA ... K1X9W126PB

See it for yourself... 8)
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Nov 21, 2005 15:36

Ken wrote:Beelden van de finale:

http://s51.yousendit.com/d.aspx?id=20VA ... K1X9W126PB

See it for yourself... 8)

Kan niet wachten tot ik thuis ben :D.

Overigens komt de K1 op 13 mei naar Nederland (Amsterdam ArenA). Mits ik iemand zo gek krijg om mee te gaan ga ik er wel heen. Gaan er hier nog meer mensen?
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Nov 21, 2005 16:22

Waar en vanaf wanneer kun je die kaarten halen? Dan lijkt het mij gaaf om te gaan, en het is nog dichtbij ook!(15 km van mij vandaan oid) =D
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Mon Nov 21, 2005 16:50

Gungrave wrote:Waar en vanaf wanneer kun je die kaarten halen? Dan lijkt het mij gaaf om te gaan, en het is nog dichtbij ook!(15 km van mij vandaan oid) =D

Weet ik niet, hoopte eigenlijk dat iemand dat hier wist :P
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Nov 21, 2005 17:09

Dat zal gewoon via de ticketbox gaan.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Nov 21, 2005 18:32

General Wong wrote:
Ken wrote:Nee die foto's van Leko heb ik niet gemaakt. Zo dichtbij de ring kon ik niet komen, maar ik had in het stadion zelf wel een ideale plek voor de entree en de prijsuitreiking.
Toen de finale was afgelopen ben ik naar voren gelopen en heb ik die foto gemaakt van Schilt in de hoek van de ring dat ie z'n handen omhoog houdt. Ik heb 440 foto's gemaakt gisteren, maar ik wilde een hele strenge selectie maken.

Heeft Semmy nou gewonnen dan?

Gisteren was trouwens op Eurosport de kwalificatie te zien, zag er erg goed uit. Dat gevecht van die Le Banner was echt dope, die gast uit Trinidad & Tobago ging echt keihard ten onder.
Semmy deed het trouwens daar ook erg goed, die andere kerel uit Brazilie was echt kansloos.

Semmy heeft gewonnen ja, de vierde Nederlander die dit doet =)
Van de 13 keer, 10 keer een Nederlander als winnaar =D
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Nov 21, 2005 21:01

Hahaha die knakker blijft gewoon als een natte dweil in de touwen hangen na een volle knie op zijn appel :o But damn die Semmy is fucking big zeg.
R-Type

Post by R-Type » Mon Nov 21, 2005 22:40

Musashi weer geholpen door de Japanse arbitrage en weer geen overwinning? :D

Jammer voor Aerts ik had het hem gegund maar wel cool dat schilt heeft gewonnen, beetje noordelijke trots ;)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Mon Nov 21, 2005 22:44

Nou de arbitrage was dan wel internationaal, dat neemt natuurlijk niet weg dat die ook wel weten dat ze de Japanse vechter door moeten laten gaan. Het komt natuurlijk de sport en Musashi zelf niet ten goede. Le Banner, Aerts en Hoost zijn gasten die hier veel populairder zijn dan Musashi. En dan nog de Pride of Japan worden genoemd ook en als een blij kind door de ring springen als je een partij cadeau hebt gekregen.
Vooral de Westerse fans in de zaal hadden een dikke glimlach op het gezicht toen Feitosa een knietje op ze neus plantte.
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Tue Nov 22, 2005 14:48

Op 1 december start de verkoop van kaartjes voor de k1 in de Amsterdam Arena op zaterdag 13 mei 2006.

http://www.amsterdamarena.nl/index.php? ... 3-388-5761

Prijzen varieren van 25 tot 85 euro. Ik ga zelf denk ik voor de meest kutte plaatsen, wilde eigenlijk voor de 1-na kutste plaatsen gaan, maar dan zit je gelijk op 50 euro. Dan neem ik liever iemand op mijn kosten mee en heb ik iets minder goed zicht.

-edit- zojuist met maat van me besloten om voor de plaatsen van 60 euro te gaan. Heb er onwijs veel zin in :D
Remco
Active Level:
Active Level:

Post by Remco » Fri Nov 25, 2005 15:23

Wreed topic, bedankt voor de pics :) altijd leuk om te zien dat Nederlanders zo goed vertegenwoordigd zijn in wat toch wordt gezien als de hardste vechtsport ter wereld (afgezien van dat rare non-regel kooivechten, dat is gewoon bullshit)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sat Nov 26, 2005 18:55

Mijn indrukken/verslag van de avond staan nu in het Japan Algemeen gedeelte van Nozomi! Spoiler free by the way.
GWAR

Post by GWAR » Wed Nov 30, 2005 11:45

Ken, Thanx dude.

Er staat / stond bij je topic NO SPOILER !!

En rara, hoe kan t dat ik nu weet dat Schilt kampeloen is?
(Had ik wel gelijk, zie eerdere post)

Maakt verder niet uit, omdat er een maat was die het alweer verBLAFT had."(Forummember Hyena. Verbannen die gast!! Veel te veel online die gozer!!)
Had ik ook gevraagd het niet te vertellen.
Die zei dat het op NOS journaal geweest was.

Ik zei : "Goh, dan zal er vast wel een Fransman gewonnen hebben, shit for Brains!!

Alle lol van het kijken er al af.

Trouwens, het is wel bizar dat als je iets niet wil weten, je altijd wel HEEL erg je best moet doen om het ook daadwekelijk niet te weten te komen.
Alles ontwijkend, jezelf in quarantaine :wink: zetten!

- zucht -
Last edited by GWAR on Wed Nov 30, 2005 12:16, edited 1 time in total.
GWAR

Post by GWAR » Wed Nov 30, 2005 11:48

Fok, er waren twee verschillende topics.......mijn fout en apologies

:( :( :(
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Wed Nov 30, 2005 12:03

Haha, no worries, was hierin ookal gezegt. Met vechtsporten maakt de uitslag me veel minder uit eigenlijk als ik die van tevoren weet dan bij bijvoorbeeld voetbal. Bij vechten is de weg ernaar toe (techniek enzo) veel belangrijker voor mij.
GWAR

Post by GWAR » Wed Nov 30, 2005 12:11

Is ook wel zo, maar ik had alle voorrondes ook gezien en weet dat Eurosport net als vorig jaar er een avondvullend programma van maakt.

Dan is, vind ik, het wel leuker als er nog enig verassingselement aanwezig is.

Ik wist wie er in de Final zouden zitten en daar heb ie een jaar voor gekeken.

Nu weet ik na al die kwalificaties al wie heeft gewonnen en lijkt alles voor niets geweest.

Zal het toch wel gaan kijken, maar ja.... toch beetje jammer
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Wed Nov 30, 2005 12:20

Ah, oke.

Trouwens, morgen niet vergeten kaartjes te gaan halen allemaal he :P. Net telefoontje gehad van de gast waarmee ik zou gaan, wil hij opeens niet meer, arrggh. Nah, koop wel gewoon 2 kaartjes van 60 en dan zie ik wel of ik iemand zo gek krijg om mee te gaan die er ook nog zelf voor dokt...
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Thu Dec 01, 2005 20:06

Zojuist mijn kaartjes gehaald:

Image

Wie gaan er nog meer :P?
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Dec 19, 2005 10:35

Aankomende donderdag voor de gewone stervelling die niet in Japna woont, is op Eurosport de K1 final te zien vanaf 20:00. LETS GET READY TO RUMBLE111
Keep on Dreaming
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Dec 19, 2005 17:46

DAY wrote:Aankomende donderdag voor de gewone stervelling die niet in Japna woont, is op Eurosport de K1 final te zien vanaf 20:00. LETS GET READY TO RUMBLE111

Waarom moet ik tot 20:30 werken? =(
Najah, opnemen en een uurtje laten kijken maar! :) Heb er zin an! :twisted:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Dec 22, 2005 23:42

I think Goodridge gotta make a dentist appointment :P Spit em out dude :P
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Sat Dec 24, 2005 15:16

Nee, de aanvullende tandartverzekering hoeft hij niet meer aan te schaffen
Keep on Dreaming
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Tue Oct 31, 2006 10:20

2 december is het weer zover, dan is de k1 world grand prix.

http://www.k-1.co.jp/k-1gp/btop.htm

Sem schilt ziet er dit jaar goed uit in de final elimnation ( gister uitgezonden op eurosport) had hij bjorn Bregy goed ko geslagen. Remy bonjasky ziet er met zijn flying knee ook top uit, dus Nederland is weer goed vertegenwoordigd. Nu hopen dat Eurosport er niet al te lang over doet om het uit te zenden.

@ Ken, ben je er dit jaar er weer bij?
Keep on Dreaming
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Oct 31, 2006 14:19

Uiteraard, ik ga morgen toevallig kaartjes halen. We gaan met vijf man en een vrouw, dat wordt lachen.
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Mon Dec 04, 2006 10:16

De k1 finale is weer geweest en tot mijn verbazing was het dit keer bijna live te zien op sbs6. Sem Schilt was weer echt sterk bezig. Jammer van Bonjalsky en dat hij uitviell door 'low blows' van Leko, geloof dat hij een paar jaar geleden ook een paar 'low blows' kreeg, dus ik denk dat kinderen er voorlopig niet inzit voor hem. Peter Aerts was weer eens opvallend sterk bezig en heeft laten zien hoe je Sem Schilt moet aanpakken, want dat is toch wel de 'man to beat' op dit moment.
Keep on Dreaming
Post Reply