In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.
Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN

GWAR wrote:De beste man zegt ook altijd negen keer per antwoord op een vraag : OFSCHOON
In welk zinsverband maakt niet uit, als ie het maar kan zeggen.
Zo heeft ie ook een keer in Duitsland gezeten voor een analyse van het EK '04.
Toen had ie het over OFSCHON en OFSCHÖN
Gungrave wrote:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
Bellerophon wrote:Gungrave wrote:
Whaha omg, dat is echt grappig =D
Geweldig die man, a true legend ^^
Dat is één ding wat zeker is. Die man is een legende geworden.
Maar wat mij persoonlijk opvalt is dat hij altijd te dure woorden wilt gebruiken en daardoor zichzelf kwijtraakt, want ik heb hem ook wel is heel naturel een interview zijn afnemen en dat was echt geweldig om naar te kijken.
legztec wrote:Whahaha
Echt helemaal dubbel.
![]()
"Hun verdediging was geitenkaas."
"Ik geloof niet. In spanje slaan alle 22 spelers een kruisje voordat ze
het veld opkomen, als het werkt, zal het dus altijd een gelijkspel worden."
"Als ik thuiskom van een televisie-analyse, vraagt mijn vrouw: Wat heb je
gezegd? Dan zeg ik: Al sla je me dood."
Gungrave wrote:Rano wrote:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..
0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal
Bellerophon wrote:Gungrave wrote:Rano wrote:Zucht.. Ik ben na de eerste helft gestopt met kijken.. Ga niet nog eens een 45 minuten verneuken..
0-0!
WAARDELOOS! WAAR-DE-LOOS zeg ik je!
Damn wat een rotwedstrijd.. Tegen tsjechie winnen en dan thuis tegen Macedonie 0-0 spelen
maja wat wil je tegen een ploeg met 48 man achter de bal
Jammer dat iedereen zo Nederlands reageerd (publiek wat aan het fluiten was, vind dat niet kunnen) , ze hebben goed gespeeld, Davids is weer terug (eindelijk!) en tegen een elftal wat alleen maar verdedigen kan kom je bijna niet toe aan scoren, teams als deze zijn het ergste om tegen te voetballen (te weten Andorra, Macedonie etc.)
Baki wrote:Tja en zonder echte vleugel spelers als Robben komt er ook niet veel van de zijkanten zodat je de defensie van macedonie kapot speelt. But who gives man, we gaan naar duitsland! \o/
DAY wrote:@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.
Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.
Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.
DAY wrote:Quncy is geen echte spits, maar een links/ rechtvoor naar mijn mening hij heeft wel snelheid en techniek naar mijn mening, maar mist effectiviteit. Makaay heeft daarom mijn voorkeur, want hij scoort anywhere anytime.
Bellerophon wrote:DAY wrote:@ Gungrave volgens mij bedoel je armenie, want andorra speelde volgends mij niet eens zo slecht.
Ik ben het inderdaad eens dat niet alles om robben moet gaan, want volgens mij speelt hij 1 wedstrijd en is dan de volgende weer gebleseerd, Robben moet meer man worden naar mijn mening en niet bitchen over elk pijntje en minder vallen.
Ik begrijp op zich best dat de mensen fluiten, betaal je 100+ euro, krijg je zo een wedstrijd waar eigenlijk alleen verdedigd wordt. Nederland moet vooral nog veel werken om tegen verdeigende teams geod te speeln, een hoger baltempo etc. En naar mijn mening was macedonie geen slechte ploeg kwamen een paar keer goed eruit, maar verloren de bal dan. Snap trouwnes niet waarom van Nistelrooiy erin staat. presteert niets en is alleen maar gefrustreert, ik zou voor Makaay hebben gekozen.
Ik vind dat nederland moet werken aan een andere spits (misschien loopt er een goede speler rond in jong oranje?) Want Ruud is wel een vechter maar ik zie hem er weinig ballen intikken.
En zal Quincy geen leuke vervanging zijn voor Robben?