Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Ja jammer hoor. 

Ratson wrote:Turtleface wrote:Bedankt allemaal!
Iig een originelere username dan byron heeft
Nou ja zeg.

Ik dacht eerst dat je Michael Jackson fan was, weet je nog?
Abc123 wrote:Ratson wrote:Turtleface wrote:Bedankt allemaal!
Iig een originelere username dan byron heeft
Nou ja zeg.
Hahaha, too easy

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:
Hahaha, too easy :)
Abc easy as 123? Woohoo Jackson 5.
cthulhu wrote:Ratson wrote:
Hahaha, too easy
Whahahaha
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:cthulhu wrote:Ratson wrote:
Hahaha, too easy
Whahahaha
Daarom dacht ik dat ook. Dat hij MJ fan was.
Ik denk dat hij gewoon fan is van dit channel op Youtube: http://m.youtube.com/user/ABC123Learning
Ratson wrote:cthulhu wrote:Ratson wrote:
Hahaha, too easy
Whahahaha

Cageman wrote:Ik denk dat hij gewoon fan is van dit channel op Youtube: http://m.youtube.com/user/ABC123Learning
Hoe heb je mijn youtubeprofiel gevonden?

Hoi,
Ik ben Patrick, en kom uit een stadje nabij Turnhout in Belgie. Ik heb dit forum ontdekt via google toevallig, maar vind het super interessant. Ik woon niet zo heel ver van de Nederlandse grens dus dat is ook een voordeel.
Mijn collectie bestaat uit een variate van toestellen, dus niet enkel arcade kasten. Ik heb eigenlijk voornamelijk flipperkasten, maar ook enkele gokkasten en 2 arcade kasten die ik omgebouwd heb naar mame machines. Eentje met een verticaal scherm en eentje met een horizontaal. Ik vind het nog altijd een enorm verschil om spellen die ontworpen zijn om op een verticaal scherm weer te geven (en dat zijn eigenlijk de meeste classics van de jaren 80) ook op een verticaal scherm te spelen... vandaar mijn keuze om ze op te splitsen.
Ik ben nu nog bezig een Atomiswave shooter kast om te bouwen zodat ik ook shooter games kan spelen.
De kast heeft zowat alles; joysticks, 6 knoppen per speler, een spinner en dan ook 2 light guns. De knoppen hebben leds ingebouwd en het is de bedoeling dat als je een spel kiest uit de lijst, de knoppen die gebruikt worden in het spel gaan oplichten. Zal wel mooi worden denk ik.
Dedicated arcade kasten heb ik jammer genoeg door plaatsgebrek niet... Het zou wel mooi zijn, maar het past er allemaal niet in
Daarom probeer ik zoveel mogelijk uit 1 type kast te halen.
Ik zou nog een aparte sitdown cab willen waarop ik alle console emulators zou zetten (hé Psykick
, en een dubbele arcade racer staat ook nog op mijn verlanglijstje, maar ook hier zou ik die willen ombouwen zodat ik er meerdere race-spellen op kan zetten... dus dat zal nog een aardig werkje worden.
Om een idee te geven van hoe mijn gameroom er momenteel uit ziet en wat er zoal in staat kan je mijn foto album bekijken op volgende link:
https://picasaweb.google.com/1121611998 ... directlink
Groetjes
Patrick
Ik ben Patrick, en kom uit een stadje nabij Turnhout in Belgie. Ik heb dit forum ontdekt via google toevallig, maar vind het super interessant. Ik woon niet zo heel ver van de Nederlandse grens dus dat is ook een voordeel.
Mijn collectie bestaat uit een variate van toestellen, dus niet enkel arcade kasten. Ik heb eigenlijk voornamelijk flipperkasten, maar ook enkele gokkasten en 2 arcade kasten die ik omgebouwd heb naar mame machines. Eentje met een verticaal scherm en eentje met een horizontaal. Ik vind het nog altijd een enorm verschil om spellen die ontworpen zijn om op een verticaal scherm weer te geven (en dat zijn eigenlijk de meeste classics van de jaren 80) ook op een verticaal scherm te spelen... vandaar mijn keuze om ze op te splitsen.
Ik ben nu nog bezig een Atomiswave shooter kast om te bouwen zodat ik ook shooter games kan spelen.
De kast heeft zowat alles; joysticks, 6 knoppen per speler, een spinner en dan ook 2 light guns. De knoppen hebben leds ingebouwd en het is de bedoeling dat als je een spel kiest uit de lijst, de knoppen die gebruikt worden in het spel gaan oplichten. Zal wel mooi worden denk ik.
Dedicated arcade kasten heb ik jammer genoeg door plaatsgebrek niet... Het zou wel mooi zijn, maar het past er allemaal niet in

Ik zou nog een aparte sitdown cab willen waarop ik alle console emulators zou zetten (hé Psykick

Om een idee te geven van hoe mijn gameroom er momenteel uit ziet en wat er zoal in staat kan je mijn foto album bekijken op volgende link:
https://picasaweb.google.com/1121611998 ... directlink
Groetjes
Patrick
Welkom! Prachtige game room!!!
Doet de barman nog wat speciaals, of staat ie daar gewoon mooi te zijn?
Doet de barman nog wat speciaals, of staat ie daar gewoon mooi te zijn?

Van harte welkom op het forum Patrick en een mooie gameroom. De meesten van ons zijn absoluut meer van de arcade, maar het overlapt elkaar natuurlijk ook her en der. Ik vind het er iig erg netjes en strak uitzien.
We houden nog wel ff contact mbt de Naomi kast. Even zorgen dat er meer arcade in komt
We houden nog wel ff contact mbt de Naomi kast. Even zorgen dat er meer arcade in komt

Akuma2000 wrote:Doet de barman nog wat speciaals, of staat ie daar gewoon mooi te zijn?
Nee, buiten mooi zijn hebben we hem nog niet veel kunnen leren, maar aan drankjes geen gebrek hoor

Welkom Patrick. Wat een vette gameroom! Lekker sfeertje.
Sfeervolle mancave...maar holy crap, jij hebt een Big Bang Bar??? Verder nog flink wat geweldige flipperkasten...hulde!
O ja, welkom.
O ja, welkom.
Welkom! Sfeervolle gameroom en een vette collectie flipperkasten!
welkom kerel, mooie gameroom zeg.
Lachen dat je er zo'n grijparm in gezet hebt.
Lachen dat je er zo'n grijparm in gezet hebt.
een bar en speelgoed, meer heb je toch niet nodig 
welkom!

welkom!
Even voorstellen: Gameroy,
Hey allemaal. Ik ben Gameroy (oftewel: Edwin) en kom uit de buurt van Zwolle. Normaal gesproken hou ik mij meer bezig met flipperkasten maar een mooie oude arcade wordt door mij zeker gewaardeerd en kan op een plekje in mijn gameroom rekenen.
Welke arcade het gaat worden weet ik nog iet maar ik zal de aankomende tijd het forum eens flink doorspitten
Groeten,
Edwin
Hey allemaal. Ik ben Gameroy (oftewel: Edwin) en kom uit de buurt van Zwolle. Normaal gesproken hou ik mij meer bezig met flipperkasten maar een mooie oude arcade wordt door mij zeker gewaardeerd en kan op een plekje in mijn gameroom rekenen.
Welke arcade het gaat worden weet ik nog iet maar ik zal de aankomende tijd het forum eens flink doorspitten

Groeten,
Edwin
Welkom Edwin