Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom! Ook aan Struis 

Ondanks dat ik al een tijdje een account heb wilde ik me bij deze even formeel voorstellen.
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de arcade scene. Qua games verzamel ik eigenlijk van alles van Atari 2600 tot nu en momenteel ben ik aan het streven naar een complete PAL Saturn collectie.
Als deze compleet is dan ligt er gelukkig nog van alles open en als ik ook meer ruimte heb zou er mischien nog eens een cab bij kunnen.
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw in de arcade scene. Qua games verzamel ik eigenlijk van alles van Atari 2600 tot nu en momenteel ben ik aan het streven naar een complete PAL Saturn collectie.
Als deze compleet is dan ligt er gelukkig nog van alles open en als ik ook meer ruimte heb zou er mischien nog eens een cab bij kunnen.
Beters! Een retrogamer!
Welkom Yuuretsu
Even voorstellen topic / introduce yourself!
Saturn is Nice 
Welkom!

Welkom!
een complete verzameling is altijd goed, het is alleen zo jammer dat er zoveel te verzamelen is 
welkom!

welkom!
-
- Active Level:
hallo ik ben Colin 16 jaar oud
woon in bad nieuweschans(provincie groningen)
zit in mijn vierde jaar havo NT
hobbies zijn lezen en electronica
woon in bad nieuweschans(provincie groningen)
zit in mijn vierde jaar havo NT
hobbies zijn lezen en electronica
- Marcosan30
- Active Level:
Van harte welkom Colin op het gezelligste en meest informatieve arcadeforum van de Benelux. Weer iemand uut Grunn!! Goede vooropleiding trouwens om met arcade aan de gang te gaan.
Mocht je hulp of informatie wensen, of gewoon willen babbelen over games dan zit je goed
Mocht je hulp of informatie wensen, of gewoon willen babbelen over games dan zit je goed

He Marcosan ben jij daar in dat Noorden in je weekenden aan het recruiten ofzo?
- Marcosan30
- Active Level:
Ken wrote:He Marcosan ben jij daar in dat Noorden in je weekenden aan het recruiten ofzo?
Zoals een bekend filosoof ooit zei: 'it wasn't me'

Groningen is het werkgebied van Refik, Anton en Alex

Welkom Colin!
welkom! veel plezier hier en goed om te zien dat het noordelijke legioen weer wordt versterkt

-
- Active Level:
Hey, Marcel hier. Een hardcore NeoGeo fan en ook een beetje jamma fan. Heel nieuw in deze wereld van arcade.
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...
Daarnaast misschien nog een extra supergun maken voor jamma PCB's. Zitten namelijk best wel goede games tussen.
Favoriete games ; Metal Slug, Nightmare in the Dark, Neo Drift Out, Neo Bomberman en de rest van de MVS lijst!
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...

Daarnaast misschien nog een extra supergun maken voor jamma PCB's. Zitten namelijk best wel goede games tussen.
Favoriete games ; Metal Slug, Nightmare in the Dark, Neo Drift Out, Neo Bomberman en de rest van de MVS lijst!

Welkom Marcel, je bent op de goede plek beland 

- Beatmaster-P
- Active Level:
Hi Marcel! Welkom op Nozomi.
Vrouw="Geen arcade in huis" komt hier vaker voor
Vrouw="Geen arcade in huis" komt hier vaker voor

Marcel1980 wrote: omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben..
Hehehe. Ik zeg: Man up, en rij gewoon een cab naar binnen! Wat zullen we nou krijgen man.

Marcel1980 wrote:Hey, Marcel hier. Een hardcore NeoGeo fan en ook een beetje jamma fan. Heel nieuw in deze wereld van arcade.
Nu de NeoGeoX echt is gestopt (Licensie vanuit SNK in getrokken) heb ik besloten om een MVS board te consolizen. Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...![]()
Nog een Neo Geo fan!
Welcome Marcel
Metal Slug is ook helemaal te gek; ben nu Zed Blade aan het spelen - ook zeer goed!

Metal Slug is ook helemaal te gek; ben nu Zed Blade aan het spelen - ook zeer goed!
Marcel1980 wrote:Enige optie omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...

de vraag is of je arcadekast een vrouw in huis wil
welkom!!

welkom!!
Welkom allen!
Gewoon kopen en doen alsof je neus bloedt...arcade kast? Die stond daar toch al? Een Candy Cab kopen, die vallen minder op in de huiskamer...heb ik ook gedaan en dat werd geaccepteerd (overigens is mijn vrouw op dat gebied de moeilijkste niet).
O ja, je kan ook een kamer in je huis claimen door er een man cave van te maken...dan boeit het niet wat je vrouw ervan vindt...werkte ook bij mij.
Marcel1980 wrote:omdat mijn vrouw geen arcade kast in huis wilt hebben...
Gewoon kopen en doen alsof je neus bloedt...arcade kast? Die stond daar toch al? Een Candy Cab kopen, die vallen minder op in de huiskamer...heb ik ook gedaan en dat werd geaccepteerd (overigens is mijn vrouw op dat gebied de moeilijkste niet).
O ja, je kan ook een kamer in je huis claimen door er een man cave van te maken...dan boeit het niet wat je vrouw ervan vindt...werkte ook bij mij.