Hallo lezers,
Ik ben Marcel, 36 jaar en al zo lang als ik me kan herinneren game-fan. Ooit als jochie op de atari begonnen, maar het echte gamen begon (voor mij dan) op de NES en daarna de SNES en megadrive. Die systemen vind ik nog steeds leuk om op te spelen en voor te verzamelen (tikkie nostalgisch), maar ik weet inmiddels (gelukkig) dat er meer bestaat. Altijd wel minstens 2 consoles in huis gehad en een zwak voor handhelds, maar ook weer veel van de hand gedaan, voor het geld en voor de ruimte (man, wat heb ik goeie dingen weggedaan, doh!)
Sinds een paar jaar weer heel actief aan het gamen (en verzamelen geslagen; lees meer geld en ruimte

ietsje ouder worden heeft soms stiekem toch voordelen kennelijk. Ik heb nu een leuke collectie systemen en games, verspreid over alle generaties. Van colecovision en videopac, tot de PS3 of een 3DSxl. PS4 komt er ook nog wel, maar ben net aan een NEoGeo MVS gekomen en dat vind ik minstens zo prima vermaak. Ik heb nu 32 verschillende consoles, van sommige ook meerdere varianten of verschijningsvormen. Gelukkig heb ik daarbij ook een leuke collectie games (anders heb je er weinig aan) en onlangs mn game-room (eindelijk plek voor!) ingericht waardoor het meeste speelklaar staat. Stroom erop en kunnen spelen, want het moet geen museum of opslagplaats worden. (al is dat soms lastig) Foto's of een lijstje zijn misschien voor een andere post

verder nog boeiend: Ik ben onlangs getrouwd, met een dame die behoorlijk pro-gamen is(hoera) en er is een kleine gamer onderweg en woon in Vlaardingen sinds een paar jaar. Ik hou met een aantal vrienden jaarlijks terugkerende game-party, de Freak Out Game Days, dat dit jaar zijn 13e jaargang kende (en sommige jaargangen meerdere edities). Drie dagen lang gamen in de breedste zin van het woord. Hoofdzaak is dan PC gamen, aangevuld met toffe boardgames (geen ganzenbord

en de nodige console-uurtjes (ps2, ps3). Ik speel natuurlijk verder wanneer het kan en verzamel wat ik leuk vind om te spelen.
M'n nickname is Kickspace, zit niet echt een reden achter (lang geleden eens gekozen, klonk aardig en dat is blijven plakken

verder ook liefhebber van (stevige) muziek en comics, maar dat is voor hier iets minder relevant.
Ik ken Nozomi via een goede vriend, en ben met hem eerder dit jaar een keertje langs geweest in de hal om een paar crt monitoren op te halen en man, dat maakte indruk.Aardige lui, goeie sfeer en er blijkt ook nog een interessant forum achter te zitten. Huidige interesse (door dezelfde vriend) beat'm-ups en schmups.(veelal Japans). Ben wat dat aanbod betreft echt nog een groentje

tot zover voor nu
game on!