Beste Nozomi leden,
Bij deze wil ik mij graag even voorstellen hier op het Nozomi forum. Ik ben Terry, 33 jaar en liefhebber van retro games! Afgelopen zaterdag was ik met een vriend naar de Retro Game Experience geweest. En na wat mensen daar gesproken te hebben kwam ik achter het bestaan van dit forum. Meteen maar even aanmelden dus
Ik verzamelen alles wat met de volgende consoles te maken heeft: NES, SNES, N64, Sega Mega Drive, Sega CD, Sega 32X en de PSX. Daar stopt het wat betreft de consoles.
Jaren geleden was ik eigenaar van een Neo Geo High Tech Games arcade kast. Maar toen woonde ik nog niet zo groot en toen ik samen ging wonen met mijn vriendin moest deze helaas weg om ruimte te maken... (zucht)
Maar arcade kasten zijn altijd mijn passie geweest. Nu ik sinds een paar jaar groter woon begon het weer te kriebelen. Eerst wilde ik de gehele kast zelf maken, maar uiteindelijk gekozen voor de middenweg en dat was een bouwpakket. Zo gezegd zo gedaan en nu staat mijn HyperSpin arcade kast als pronkstuk op mijn game room

Verder ben ik ook een Street Fighter 2 fan en kon ook zodoende afgelopen weekend mijn hart ophalen

Ik zal later nog even een foto posten van mijn HyperSpin cab.
Cheers!