последние новости видео
Re: последние новости видео
Hahaha ja inderdaad:-)
Toch blijven mensen wel dit forum bezoeken. ook al roepen ze doei
verwacht niet dat deze doodbloed, al is het wel erg rustig helaas.
Ik zie veel fora naar Facebook verplaatsen. En dat is ook de reden dat ik facebook nog heb.
Af en toe post ik daar wel wat op mijn nieuwspagina. Maar niet meer zo actief als vroeger. Wel in sommige groepen. Maar daar zit je met liefhebbers, net zoals hier. Daarom dat ik aanhaalde.
Zoveel Russische meuk heb ik niet voorbij zien komen in al die jaren dat ik lid ben. Volgens mij waren we vooral flauwekullen er over in de eerdere post.

Ik zie veel fora naar Facebook verplaatsen. En dat is ook de reden dat ik facebook nog heb.
Af en toe post ik daar wel wat op mijn nieuwspagina. Maar niet meer zo actief als vroeger. Wel in sommige groepen. Maar daar zit je met liefhebbers, net zoals hier. Daarom dat ik aanhaalde.
Zoveel Russische meuk heb ik niet voorbij zien komen in al die jaren dat ik lid ben. Volgens mij waren we vooral flauwekullen er over in de eerdere post.
Klopt Robin.
Bij deze ook mijn excuses aan arjan voor de uitlatingen van mijn kant.
Ben blij om weer terug te zijn. Lang verhaal kort: het ging niet goed met me. Daar heb ik hard aan gewerkt en dat gaat steeds beter.
Fijn om hier weer te kunnen zijn
Bij deze ook mijn excuses aan arjan voor de uitlatingen van mijn kant.
Ben blij om weer terug te zijn. Lang verhaal kort: het ging niet goed met me. Daar heb ik hard aan gewerkt en dat gaat steeds beter.
Fijn om hier weer te kunnen zijn

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Hartelijk welkom terug!
Moge het een heel stuk beter met je gaan.
Hey, Welkom terug kerel.
En tijd om eens wat leven in dit forum te krijgen
En tijd om eens wat leven in dit forum te krijgen
- d
- Active Level:
Welkom terug
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Bedankt, na zeer vriendelijk verzoek weer toegelaten. Was mijn eigen schuld maar blij om terug te zijn
.

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Classics never die