последние новости видео
-
- Active Level:
последние новости видео
Russische meuk verwijderd
Re: последние новости видео
Ja beetje jammer. Ik blijf echt weg hier als het zo blijft.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Tja, ik had een post geplaatst over de Russische overname met Russische vertaling (Google Translate). Post is zonder dat ik het wist verwijderd, maar de rest van die Russische zooi staat er nog gewoon. Spam mag blijkbaar wel, maar daar een post over plaatsen, op een naar mijn insziens komische manier, niet...beetje teleurstellend.
Ook ik zit hier niet op te wachten en ga dit forum mijden als dit zo blijft.
Ook ik zit hier niet op te wachten en ga dit forum mijden als dit zo blijft.
Is het echt zo erg met spambots tegenwoordig? Dan is het tijd voor de: hoeveel is acht plus een vraag
In het Nederlands natuurlijk:)
Vind het sowieso rustig overal, beetje zaai
In het Nederlands natuurlijk:)
Vind het sowieso rustig overal, beetje zaai
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Die spambots is niets recents, dat is al jaren zo extreem. Heb zelf even een (prive) forum in de lucht gehad en kan je vertellen dat dat echt niet tof is omdat je het eigenlijk al dagelijks moet bijhouden. Captcha zou inderdaad wel beter zijn, weet niet of ze die nu al gebruiken.
En inderdaad, zo ongeveer alle fora zijn rustig tegenwoordig. Iedereen gebruikt nu alternatieven als reddit en discord ofzo? Geen idee...
En inderdaad, zo ongeveer alle fora zijn rustig tegenwoordig. Iedereen gebruikt nu alternatieven als reddit en discord ofzo? Geen idee...
Snap dat het veel werk is. Maar blijkbaar was het niet teveel werk om cthulhu post te verwijderen.
Erg jammer. Ik ben weg hier.
Erg jammer. Ik ben weg hier.
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Ik denk dat dat misschien kwam door mijn sarcastische reactie op het topic van cthulhu die niet helemaal gewaardeerd werd door een mod hier 

Ligt dus niet aan mij, ben jaartje ofzo tussenuit geweest maar zie overal nog steeds beetje zelfde topics staan, weinig nieuws.Sp33dFr34k wrote: ↑Thu Jan 24, 2019 08:39En inderdaad, zo ongeveer alle fora zijn rustig tegenwoordig. Iedereen gebruikt nu alternatieven als reddit en discord ofzo? Geen idee...
Wel veel handel, dat dan weer wel.
Forums bloeden dood. Ik merk dat ik voor andere hobbies nu bij facebookgroepen zit.
Voor Arcade nog geen goeie gevonden. Misschien een Nederlandse arcade group maken op FB.
het is maar een idee.
Voor Arcade nog geen goeie gevonden. Misschien een Nederlandse arcade group maken op FB.
het is maar een idee.
Mother Russia Bleeds 

Dat is ook echt de enige reden dat ik nog Facebook heb. Zit tegenwoordig heel veel inderdaad. Kopen doe ik nog steeds niet daar.
Denk dat het beheer wat overzichtelijker is tov een forum en mensen eerder met hun eigen naam komen.
Voor de rest zie ik weinig toegevoegde waarde.
Denk dat het beheer wat overzichtelijker is tov een forum en mensen eerder met hun eigen naam komen.
Voor de rest zie ik weinig toegevoegde waarde.
Een facebook groep is zeker makkelijk en toegankelijk, enkel vind ik een forum toch overzichterlijker.

@klagers: op zich kun je zelf ook nieuwe posts maken he 

- Sp33dFr34k
- Active Level:
Wel mooi dat een Russische spammert een mooie discussie laat opbloeien hier 

Er is maar weinig nodig tegenwoordig voor een goeie triggerSp33dFr34k wrote: ↑Fri Jan 25, 2019 08:58Wel mooi dat een Russische spammert een mooie discussie laat opbloeien hier![]()

Tsja, Nozomi was ooit een mooi forum dat heel erg leefde en daar deden de mods ook bijna niets aan. Dat reguleerde zichzelf, maar als er alleen nog maar verzamelaars op komen en het een verkapte marktplaats wordt krijg je dat de mensen die het ooit een bloeiend forum maakten niet meer komen. Het hoort allebei op een forum, maar er is daar dus geen balans meer in. Just my 2 cents
Ken was toch wel toch echt de drijvende veer achter heel Nozomi, het is zijn kindje.
Dus dat is best een groot gat imo. Ik wil best helpen als MOD, om er wat meer leven in te blazen want de arcade scene is groter dan deze lang geweest is, maar niet alleen. Want veel meer als een arcade marktplaats is het niet. Vroeger kwam er nog posts over nieuwe games etc.
Misschien boeien die nieuwe games ons niks, maar dan zijn reviews van oudere en wat minder bekende arcade games ook nice reads.
Ben een paar keer in het VG Museum geweest en wat Hasan daar heeft weg gezet verdiend alleen maar heel veel props en respect. Dus er is zeker wel een 'markt' voor een forum als dit.
Dus dat is best een groot gat imo. Ik wil best helpen als MOD, om er wat meer leven in te blazen want de arcade scene is groter dan deze lang geweest is, maar niet alleen. Want veel meer als een arcade marktplaats is het niet. Vroeger kwam er nog posts over nieuwe games etc.
Misschien boeien die nieuwe games ons niks, maar dan zijn reviews van oudere en wat minder bekende arcade games ook nice reads.
Ben een paar keer in het VG Museum geweest en wat Hasan daar heeft weg gezet verdiend alleen maar heel veel props en respect. Dus er is zeker wel een 'markt' voor een forum als dit.
Hee mannen. Geen paniek hoor. We hebben inderdaad een captcha; zal er weer even een andere variant op zetten.
Het aantal spam accounts is inderdaad absurd. Nozomi bestaat natuurlijk al een tijdje, dus het wordt door allerlei bots goed gevonden zullen we maar zeggen.
Ken en ik hebben gewoon minder tijd dan vroeger, en het wordt ook steeds lastiger om nep accounts van echte te onderscheiden.
Ik vind het jammer dat er door een aantal mensen uit de kern van nozomi nu een beetje moeilijk wordt gedaan over 'weggaan van het forum', maar hou vol mannen. De drijvende kracht achter dit forum is niet alleen Ken. Dat ben ik ook. En psykick ook. En jullie ook.
Het aantal spam accounts is inderdaad absurd. Nozomi bestaat natuurlijk al een tijdje, dus het wordt door allerlei bots goed gevonden zullen we maar zeggen.
Ken en ik hebben gewoon minder tijd dan vroeger, en het wordt ook steeds lastiger om nep accounts van echte te onderscheiden.
Ik vind het jammer dat er door een aantal mensen uit de kern van nozomi nu een beetje moeilijk wordt gedaan over 'weggaan van het forum', maar hou vol mannen. De drijvende kracht achter dit forum is niet alleen Ken. Dat ben ik ook. En psykick ook. En jullie ook.
Oh. Eerdere Russische post verwijderd. Had niet gezien dat er een reactie in stond. Niet bewust, cthulhu.
Niet meteen van alles aannemen over wat een mod wel of niet doet. Iedereen hier weet dat we niet bezig zijn met posts deleten. Dit forum heeft zichzelf altijd gestuurd. Zonder overdreven politie gedrag.
Niet meteen van alles aannemen over wat een mod wel of niet doet. Iedereen hier weet dat we niet bezig zijn met posts deleten. Dit forum heeft zichzelf altijd gestuurd. Zonder overdreven politie gedrag.
Hoezo moeilijk doen? Vrijwel iedereen zeikt over neo geo.com.
Maar daar hebben ze het probleem opgelost door niet iedereen market privileges te geven. Als je daar niet gewoon post dan kun je ook niet kopen of verkopen.
Dat forum bloeit nog steeds. Maar goed, ik doe blijkbaar moeilijk. Fijn om te weten.
Ik ben en blijf weg hier en zal me zeker niet schuldig voelen als ik dikke winst op maak op iets wat ik hier heb gekocht.
Dan maar gewoon echt een moeilijke klootzak zijn.
De groeten allemaal...
Maar daar hebben ze het probleem opgelost door niet iedereen market privileges te geven. Als je daar niet gewoon post dan kun je ook niet kopen of verkopen.
Dat forum bloeit nog steeds. Maar goed, ik doe blijkbaar moeilijk. Fijn om te weten.
Ik ben en blijf weg hier en zal me zeker niet schuldig voelen als ik dikke winst op maak op iets wat ik hier heb gekocht.
Dan maar gewoon echt een moeilijke klootzak zijn.
De groeten allemaal...
De issues op NG zijn van een hele andere orde als je hier al over issues moet praten. Totaal niet te vergelijken.
Dingen komen en gaan en soms komen ze weer terug dus ik maak me over nozomi totaal geen zorgen. Ook hier zijn fases. Weet nog dat we een actieve frontpage hadden waar ik de banner voor gemaakt heb met wuivend gras.... flash animaties ftw hahaha
Tijden veranderen maar arcade 4 life
Iemand nog shock boxes te koop
?
Dingen komen en gaan en soms komen ze weer terug dus ik maak me over nozomi totaal geen zorgen. Ook hier zijn fases. Weet nog dat we een actieve frontpage hadden waar ik de banner voor gemaakt heb met wuivend gras.... flash animaties ftw hahaha
Tijden veranderen maar arcade 4 life

Iemand nog shock boxes te koop