Een nieuw begin!
Een nieuw begin!
Hallo allemaal,
Nozomi.nl heeft er even uit gelegen. Deze beslissing werd genomen door de Internet Provider op basis van verdacht verkeer dat van en naar nozomi.nl ging. Mooie gelegenheid om de boel even op te frissen
Nieuwe look, nieuwe versie, zelfde content! De chatfunctie is helaas komen te vervallen, omdat er geen compatible mod te vinden is die eenvoudig integreert in deze versie. Nu werd de chat nog maar sporadisch gebruikt, dus of het echt een groot verlies is laat ik aan jullie
Ik heb op verzoek van de provider de forumsoftware een upgrade gegeven, en alle logs en files doorlopen op verdachte transacties/data. Ik heb niks bijzonders kunnen vinden waaruit zou blijken dat er gegevens zijn gestolen of dat er schade aan het forum is aangericht.
Ondanks gebrek aan duidelijk bewijs is het verstandig om het wachtwoord van je account te wijzigen. Een nieuw begin, een nieuw wachtwoord!
Nozomi.nl heeft er even uit gelegen. Deze beslissing werd genomen door de Internet Provider op basis van verdacht verkeer dat van en naar nozomi.nl ging. Mooie gelegenheid om de boel even op te frissen
Nieuwe look, nieuwe versie, zelfde content! De chatfunctie is helaas komen te vervallen, omdat er geen compatible mod te vinden is die eenvoudig integreert in deze versie. Nu werd de chat nog maar sporadisch gebruikt, dus of het echt een groot verlies is laat ik aan jullie
Ik heb op verzoek van de provider de forumsoftware een upgrade gegeven, en alle logs en files doorlopen op verdachte transacties/data. Ik heb niks bijzonders kunnen vinden waaruit zou blijken dat er gegevens zijn gestolen of dat er schade aan het forum is aangericht.
Ondanks gebrek aan duidelijk bewijs is het verstandig om het wachtwoord van je account te wijzigen. Een nieuw begin, een nieuw wachtwoord!
Re: Een nieuw begin!
Gelukkig !
Velen begonnen al serieuze afkickverschijnselen te vertonen
Het ziet er lekker fris uit!
Ik begon iedereen wel te missen. Internet in mijn enige vriend
Ik moet nog even wennen aan het groen. Maar de extra opties, en de frisse look is super.
Goed bezig geweest chef.
Ik moet nog even wennen aan het groen. Maar de extra opties, en de frisse look is super.
Goed bezig geweest chef.
fijn dat alles weer werkt.
knap werk.
knap werk.
Yeahh
Komt er nog een donkere thema zoals de vorige?
Vind ik wat fijner voor mijn ogen
Komt er nog een donkere thema zoals de vorige?
Vind ik wat fijner voor mijn ogen
- sombetzki
- Active Level:
Yeah! Lekker bezig! Mooi dat de boel weer online is.
Kleuren kan ik me ook nog niet echt in vinden moet ik zeggen... Dat donkere geniet ook wel mijn voorkeur.
Kleuren kan ik me ook nog niet echt in vinden moet ik zeggen... Dat donkere geniet ook wel mijn voorkeur.
- d
- Active Level:
Dat waren een zware 2 weken! Gelukkig zijn we weer online! Ik vind het Forum best mooi zo.
Dat zwarte was niet zo werk friendly, dit ziet er onschuldiger uit.
Dat zwarte was niet zo werk friendly, dit ziet er onschuldiger uit.
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Top dat nozomi terug is
Toppie, ziet er wel zomers uit moet ik zeggen!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Jeeeeujj terug, en met een mooi nieuw verser thema. Nu nog een set betere smileys dan deze dingen uit 1999 en het is af
Ik ben blij dat het forum weer online is en zal gelijk mijn wachtwoord veranderen.
Jeeeeh, ik miste de site nogal:)
Moeten we nu wel of niet ons wachtwoord veranderen?
Gelukkig nozomi.nl bestaat nog! Begon me al een klein beetje zorgen te maken
Mooi forum, schaalt ook lekker op de smartphone! Alleen die kleur.. sorry dat ik het zeg maar
Maar fijn dat jullie weer terug zijn, Cageman bedankt!
Mooi forum, schaalt ook lekker op de smartphone! Alleen die kleur.. sorry dat ik het zeg maar
Maar fijn dat jullie weer terug zijn, Cageman bedankt!
P-Nut wrote:Jeeeeh, ik miste de site nogal:)
In de openingspost van Cageman staat:
"Ondanks gebrek aan duidelijk bewijs is het verstandig om het wachtwoord van je account te wijzigen. Een nieuw begin, een nieuw wachtwoord!".
Lijkt me duidelijk toch ?
toppie
- Beatmaster-P
- Active Level:
Jahoor ja, beangstigend leeg was het hier
blijheid alom!
blijheid alom!
Het heeft wat voeten in de aarde gehad, maar nothing Cageman can't handle. Held! Na ruim 10 jaar zwart/rood een frisse look, het is even wennen.
Ben zelf vooral blij met de smartphone versie, veel beter dan die lelijke desktop variant. Daarnaast is het groene misschien even wennen, maar het oogt m.i. wel allemaal een stuk prettiger (zeker op een smartphone).
Bovendien komt er nog een andere banner die wat meer leven in de brouwerij moet gaan geven, maar daar zijn jullie natuurlijk allemaal al keihard mee bezig...
Ben zelf vooral blij met de smartphone versie, veel beter dan die lelijke desktop variant. Daarnaast is het groene misschien even wennen, maar het oogt m.i. wel allemaal een stuk prettiger (zeker op een smartphone).
Bovendien komt er nog een andere banner die wat meer leven in de brouwerij moet gaan geven, maar daar zijn jullie natuurlijk allemaal al keihard mee bezig...
Had geen afkickverschijnselen...twitch twitch...
Geweldig dat alles weer online is en dat we weer nerdy kunnen doen hier.
Hartelijk dank aan Cageman voor al het gedoe en geduld.
Geweldig dat alles weer online is en dat we weer nerdy kunnen doen hier.
Hartelijk dank aan Cageman voor al het gedoe en geduld.
Super dat je het weer aan de gang hebt gekregen. Ziet er goed uit
Mart wrote:Gelukkig !
Yes - same here!
Lekker dat alle content er gewoon nog is.
+1 voor donker thema
Goed dat alles weer geregeld is!
Thema is idd even wennen, maar op de smartphone wel prettig!
Kleurstelling mag wel iets aangepast worden van mij
Thema is idd even wennen, maar op de smartphone wel prettig!
Kleurstelling mag wel iets aangepast worden van mij
Het leest inderdaad heel relaxed op smartphone. Goed werk, cageman
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!