Het mobieltjes topic

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
DAY
Active Level:
Active Level:

Het mobieltjes topic

Post by DAY » Mon Oct 09, 2006 10:09

Het leek mij leuk om een mobieltjes topic te starten, dus welke heb je en wat zijn je ervaringen ermee?

Ik heb dus begin dit jaar een Nokia n70 gekocht. Het is op zich een tof ding alles ziet er netjes en overzichtelijk uit en de camera die erop zit is ook ok. Maar afgelopen week kreeg ik problemen met het ding. Het wou nadat iemand mij had gebeld niet meer stoppen met trillen, ikkan je verzekeren dat dat erg irritant is als je je mobiel van dit probleem af moet helpen en tegelijkertijd je boodschappen moet af moet rekenen.

Image
Keep on Dreaming
Malkor

Post by Malkor » Mon Oct 09, 2006 10:45

Een mobiele telefoon die niet meer kan ophouden met trillen? vast en zeker populair bij de dames :P
Ik heb zelf de sony ericsson K800i cybershot. Ik heb hem nu ongeveer 2 weken en hij bevalt me goed. alles is duidelijk te vinden en hij zit er mooi uit.
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Mon Oct 09, 2006 11:55

Hou op over telefoons, ik zit nog steeds met een drama K700i van SE.
Wilde eerst overgaan op de N70 maar daar bleek vanalles vaak mee mis, dus maar even gewacht.

Nu zijn er weer teveel andere leuke modellen om uit te kiezen, ik wacht eigenlijk op een goeie N80 aanbieding maarja dan zie ik opeens op een reclame de N93.....

Ik heb geen zin meer in een nieuwe telefoon terwijl ik er zo dringend 1 moet,
Ken, hebben ze in Japan geen leuke phones gebaseerd op video games?
Zoiets als de Hello kitty telefon zeg maar maar dan voor jongens heheheh
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Dem.

Post by Dem. » Mon Oct 09, 2006 15:05

RoOd wrote:Zoiets als de Hello kitty telefon zeg maar maar dan voor jongens heheheh

I would totally dig that :twisted:

Anyway. behold, the mother of all mobile telephones!
Image

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe?

Eigenlijk wel.
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Mon Oct 09, 2006 17:31

ik zweer bij samsung. Ik krijg ieder jaar gratis een nieuwe bij mijn abo en ik heb nu de D800. Fijn toestel mijn handige functies.
Giel

Post by Giel » Mon Oct 09, 2006 20:23

Heb een Sony Ericsson T630. Wordt weer es tijd voor een ander, maar al dat gezeik van researchen wat goed is en wat niet >_> verhindert het een beetje.
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Tue Oct 10, 2006 02:26

RoOd wrote:Ken, hebben ze in Japan geen leuke phones gebaseerd op video games?
Zoiets als de Hello kitty telefon zeg maar maar dan voor jongens heheheh

hello kitty voor jongens :| You gotta be kiddin' :P Maar ja...als je er echt een wilt hebben...er is een Hello Kitty gsm...een collega van mij heeft em...helemaal roze en vol met Hello Kitty's :|
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
RoOd
Active Level:
Active Level:

Post by RoOd » Tue Oct 10, 2006 08:26

ik had het over een telefoon gebaseerd op een videogame heh
niet een daadwerkelijke hello kitty telefoon.
Die wil me vriendin wel maar dat terzijde.

Dus een samsho phone of any other cool game.
Er is wel een wekker in de vorm van een nes joypad, misschien een idee voor een telefoon :)

Giel wrote:Heb een Sony Ericsson T630. Wordt weer es tijd voor een ander, maar al dat gezeik van researchen wat goed is en wat niet >_> verhindert het een beetje.

JUIST!
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 10, 2006 10:53

Ik zit nog steeds opgescheept met een Sagem SG341i, helaas maar waar :(

Image

Aankomende zomer loopt dit abo af en ga ik een nieuwe nemen. Ik weet niet wat er dan uit is, maar de Chocolate van LG en de Samsung E900 trekken mij wel. Daarnaast zijn er natuurlijk de Walkman series van Sony Ericsson, altijd leuk. We zien het dan wel, al weet ik wel dat ik voor een sms-bundel zal gaan aangezien ik vrijwel nooit bel. :roll:
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Thu Oct 12, 2006 00:35

BLACKBERRY FTW!
Maar wil stiekem toch een Razr.
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Oct 13, 2006 09:21

Vindt zelf die razr niet echt mooi, hij hij is plat, maar daar is ook alles wel mee gezegd. mss ga ik wanneer mijn n70 gerepareerd is ook maar een blackberry kopen, want volgends mij zijn die dingen wel betrouwbaar en een full keyboard is natuurlijk ook wel makkelijk.
Keep on Dreaming
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri Oct 13, 2006 09:44

DAY wrote:Vindt zelf die razr niet echt mooi, hij hij is plat, maar daar is ook alles wel mee gezegd. mss ga ik wanneer mijn n70 gerepareerd is ook maar een blackberry kopen, want volgends mij zijn die dingen wel betrouwbaar en een full keyboard is natuurlijk ook wel makkelijk.

Als je Vodafone heb mag je die van mij wel overnemen.
DAY
Active Level:
Active Level:

Post by DAY » Fri Oct 13, 2006 09:57

Heb helaas, Orange. Maar wacht ook liever evenentjes tot deze blackberry uitkomt, ziet er wel echt cool uit. thanx for the offer though

Image
Keep on Dreaming
Post Reply