Ok..........met andere woorden: Geen passie voor gamen meer?Uzibart wrote:Hoi,
Mijn naam is Marc en ben 30 jaar. Ik was altijd een playstation en dreamcast fanboy geweest.
In de afgelopen 4 jaar heb ik best wat spellen voor de playstation, gamecube, wii, ds en dreamcast verzameld. Omdat ik nu graag met mijn andere hobby wil bezighouden(skateboarden), heb ik besloten om mijn verzameling spellen te verkopen.
De meeste spellen heb ik al op marktplaats gepost. Een grote deel van mijn collectie bestaat uit amerikaanse versies. Mocht je interesse hebben stuur mij gewoon een PM.
Ik zal in de loop van de week in de buy and sell topic mijn collectie posten. Ik vraag je wel een beetje geduld want het zijn er veel
Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
- d
- Active Level:
Dude, overdag en 's avonds skaten en 's avonds en 's nachts gamen!
Ben weer begonnen met skaten. Dat gaat prima samen.
Dit forum is inderdaad meer bestemd voor fanatiekelingen en ook vooral op arcade gebied. Maar zolang je geen maffe handelaar bent zou ik zeggen post raak in het sell gedeelte. Maar ik weet niet of de 'regels' dit toestaan.....
Dit forum is inderdaad meer bestemd voor fanatiekelingen en ook vooral op arcade gebied. Maar zolang je geen maffe handelaar bent zou ik zeggen post raak in het sell gedeelte. Maar ik weet niet of de 'regels' dit toestaan.....
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Hoi sombetzki,
bedankt voor je feedback. Ik volg nozomi ook al jaren(met account of anoniem). Zo heb ik in het verleden een neo geo aes gekocht via rklok. Mijn oude account is ook inmiddels gedeactiveerd omdat het een tijdje niet actief was. Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar moest door de house rules eerst mezelf weer voorstellen. Vandaar deze post.
Op dit moment overweeg ik over te stappen naar een hyperspin systeem (scheelt plek in mijn huis) maar wil eerst rustig de informatie die op nozomi geplaatst wordt doornemen als dat niet veel vragen is.
bedankt voor je feedback. Ik volg nozomi ook al jaren(met account of anoniem). Zo heb ik in het verleden een neo geo aes gekocht via rklok. Mijn oude account is ook inmiddels gedeactiveerd omdat het een tijdje niet actief was. Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar moest door de house rules eerst mezelf weer voorstellen. Vandaar deze post.
Op dit moment overweeg ik over te stappen naar een hyperspin systeem (scheelt plek in mijn huis) maar wil eerst rustig de informatie die op nozomi geplaatst wordt doornemen als dat niet veel vragen is.
In ieder geval welkom terug op het forum.
Hyperspin ziet er wel heel vet uit, en op een arcadekast is het wel helemaal af.
Hyperspin ziet er wel heel vet uit, en op een arcadekast is het wel helemaal af.
d wrote:Dude, overdag en 's avonds skaten en 's avonds en 's nachts gamen!
JAAAA FAM ! Zo gaat het inderdaad !

Ik heb al een keer in de sell gedeelte gepost, maar het mocht niet omdat het niet volgens de regels ging.
Abc123 wrote:Ok..........met andere woorden: Geen passie voor gamen meer?Uzibart wrote:Hoi,
Mijn naam is Marc en ben 30 jaar. Ik was altijd een playstation en dreamcast fanboy geweest.
In de afgelopen 4 jaar heb ik best wat spellen voor de playstation, gamecube, wii, ds en dreamcast verzameld. Omdat ik nu graag met mijn andere hobby wil bezighouden(skateboarden), heb ik besloten om mijn verzameling spellen te verkopen.
De meeste spellen heb ik al op marktplaats gepost. Een grote deel van mijn collectie bestaat uit amerikaanse versies. Mocht je interesse hebben stuur mij gewoon een PM.
Ik zal in de loop van de week in de buy and sell topic mijn collectie posten. Ik vraag je wel een beetje geduld want het zijn er veel
Ik heb nog steeds een grote passie voor gamen hoor. Ik heb laatst bij een maat van mij de hyperspin getest en vond het zo vet ! Een complete verzameling games ( met alle zeldzame shmups en rpgs) in een arcade kast ! Toen dacht ik gelijk is het niet beter om zoiets te hebben ipv al die cd schijfjes in mijn kast die door mijn tijdsgebrek alleen stof zit te happen?
- sombetzki
- Active Level:
Uzibart wrote:Hoi sombetzki,
Dank voor de uitleg

In dat geval, welkom terug!
Welkom terug dan maar 

Hallo allemaal,
Bij deze wil ik mezelf even kort voorstellen;
Mijn naam is Pascal, 29 jaar oud en ben woonachtig in Limburg.
Op het gebied van arcade kasten ben ik redelijk nieuw, heb er nog geen zelf in mijn bezit, maar speel natuurlijk wel regelmatig een spelletje als ik de kans krijg
Mijn voornaamste hobby waarmee mijn interesse in arcade’s is gewekt is retro gaming, in mijn collectie is vanalles te vinden van NES tot PS4 en alles er tussen in.
I.v.m. verhuizing naar een grotere woning heb ik nu de ruimte om mijn games verzameling uit te breiden tot een heuse mancave en hier past natuurlijk een arcade kast perfect bij.
Via dit forum wil ik me dan ook iets meer gaan verdiepen op deze gebieden en ben dan ook van plan om binnenkort een MVS te kopen als ik een mooie tegenkom. In een later stadium wil ik ook een flipperkast (niet al te dure dot-matrix om te beginnen) toevoegen aan mijn collectie.
Bij deze wil ik mezelf even kort voorstellen;
Mijn naam is Pascal, 29 jaar oud en ben woonachtig in Limburg.
Op het gebied van arcade kasten ben ik redelijk nieuw, heb er nog geen zelf in mijn bezit, maar speel natuurlijk wel regelmatig een spelletje als ik de kans krijg

Mijn voornaamste hobby waarmee mijn interesse in arcade’s is gewekt is retro gaming, in mijn collectie is vanalles te vinden van NES tot PS4 en alles er tussen in.
I.v.m. verhuizing naar een grotere woning heb ik nu de ruimte om mijn games verzameling uit te breiden tot een heuse mancave en hier past natuurlijk een arcade kast perfect bij.
Via dit forum wil ik me dan ook iets meer gaan verdiepen op deze gebieden en ben dan ook van plan om binnenkort een MVS te kopen als ik een mooie tegenkom. In een later stadium wil ik ook een flipperkast (niet al te dure dot-matrix om te beginnen) toevoegen aan mijn collectie.

Goede plannen voor de toekomst. Dan zit je hier wel goed ja. Welkom
Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom ☺ï¸
-
- Active Level:
Ok, nieuw lid hier. Even netjes voorstellen.
Ik ben Dave uit de Randstad, old skool gamer. 47 jaar inmiddels.
Ik heb de volgende zaken gehad, alles gekocht destijds in het jaar dat het uitkwam, m.u.v. De c16 (84) en ps2, wii u, ouya.
- commodore c16
- amiga 1000
- sega megadrive jap
- pc engine jap
- super famicom jap
- neo geo jap
- supergrafx jap
- playstation 1 jap ( en eu )
- nintendo 64 usa
- Dreamcast jap
- super nintendo mini ( usa )
- gamecube usa
- xbox
- xbox 360
- playstation 2 mini
- wii usa ( en eu )
- wii u
- ouya
Handhelds
- gameboy 2x
- gamboy color
- gameboy advance
- gameboy advance met backlight
- gba mini
- ds 2x
- 3ds
- 3ds xl
- atari lynx
- pc engine gt
- gamepark 32
- dingo a320
- psp jap
- psp mini
- vita
- neogeo color
Waarom zoveel japans spul? Alles vanwege de 60hz. Pas vanaf de DC gingen ze ook eens aan 60 hz denken in europa.
Meeste is al lang weer verkocht. Nooit iets stuk gegaan m.u.v. die 360 rrod (2 keer, fok jou microsoft
)
Ik heb nog staan
- ps 2 mini ( voor guitar hero en ddr )
- wii softmod ( voor wii sports en new mario bros )
- wii u ( mario bros en mario world )
- 360 ( sf4 en doa 4/5, outrun )
- supergrafx
En pc gt, gba mini, ds, 3ds xl, vita, psp mini
Hoe hier terecht gekomen? Via google omdat ik een mame bartop ga bouwen en wat informatie nodig had, zag de site veel voorbijkomen in de search results van plaatjes.
Ik ben Dave uit de Randstad, old skool gamer. 47 jaar inmiddels.
Ik heb de volgende zaken gehad, alles gekocht destijds in het jaar dat het uitkwam, m.u.v. De c16 (84) en ps2, wii u, ouya.
- commodore c16
- amiga 1000
- sega megadrive jap
- pc engine jap
- super famicom jap
- neo geo jap
- supergrafx jap
- playstation 1 jap ( en eu )
- nintendo 64 usa
- Dreamcast jap
- super nintendo mini ( usa )
- gamecube usa
- xbox
- xbox 360
- playstation 2 mini
- wii usa ( en eu )
- wii u
- ouya
Handhelds
- gameboy 2x
- gamboy color
- gameboy advance
- gameboy advance met backlight
- gba mini
- ds 2x
- 3ds
- 3ds xl
- atari lynx
- pc engine gt
- gamepark 32
- dingo a320
- psp jap
- psp mini
- vita
- neogeo color
Waarom zoveel japans spul? Alles vanwege de 60hz. Pas vanaf de DC gingen ze ook eens aan 60 hz denken in europa.
Meeste is al lang weer verkocht. Nooit iets stuk gegaan m.u.v. die 360 rrod (2 keer, fok jou microsoft

Ik heb nog staan
- ps 2 mini ( voor guitar hero en ddr )
- wii softmod ( voor wii sports en new mario bros )
- wii u ( mario bros en mario world )
- 360 ( sf4 en doa 4/5, outrun )
- supergrafx
En pc gt, gba mini, ds, 3ds xl, vita, psp mini
Hoe hier terecht gekomen? Via google omdat ik een mame bartop ga bouwen en wat informatie nodig had, zag de site veel voorbijkomen in de search results van plaatjes.
Last edited by davidgilmour on Sun May 10, 2015 12:27, edited 1 time in total.
Hallo allen,
Mijn naam is Vincent en verzamel alles wat met retro te maken heeft en gemaakt is in de jaren 80-90. Tevens ben ik in het bezit van drie arcadekasten en voel mij daardoor verplicht hier aan te melden. Voor mijn werk ben ik techneut bovendien is knutselen aan de kasten mijn favoriete hobby, vooral omdat ik vroeger al mijn spaarcenten aan die dingen kwijt ben geraakt.
Groeten
Mijn naam is Vincent en verzamel alles wat met retro te maken heeft en gemaakt is in de jaren 80-90. Tevens ben ik in het bezit van drie arcadekasten en voel mij daardoor verplicht hier aan te melden. Voor mijn werk ben ik techneut bovendien is knutselen aan de kasten mijn favoriete hobby, vooral omdat ik vroeger al mijn spaarcenten aan die dingen kwijt ben geraakt.
Groeten
Welkom! Wat voor kasten heb je? Foto's?
cthulhu wrote:Welkom! Wat voor kasten heb je? Foto's?
Sega Rally Twin, een jamma en een MAME, van alles wat zeg maar. Foto's zal ik zeker een keer plaatsen!