Ideetjes om het forum nog bekender te maken bij doelgroep

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Ideetjes om het forum nog bekender te maken bij doelgroep

Post by Ken » Wed Sep 28, 2005 18:32

We hebben inmiddels 46 leden waar ik onwijs trots op ben maar ik zou het graag zien vertienvoudigen natuurlijk.

Ik wil van iedereen ideeen horen om het forum bekend te maken bij de juiste doelgroep zonder andere sites tot last te zijn.
Ik hou niet van de boel onderspammen, dus laat ons horen wat jullie ideeen hierover zijn.

Er zijn genoeg mensen die interesse hebben in Japan en hardcore gaming, dat weet ik zeker.
Natuurlijk hoop ik dat iedereen zijn of haar lijst op msn verteld over het forum, voor zover die mensen er interesse in zouden hebben.

Let me know!
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Sep 28, 2005 19:34

Streng beleid, waar je gewoon nog wel goed kunt posten, met natuurlijk vee gezelligheid :)
Dus ik zou als ik jullie was precieze regels opstellen, en dan kan niemand zich vergissen om te gaan spammen of one-liners neer te zetten :)
Af en toe mag wel, maar dat snap je denk ik wel? Als zeker het meerendeel maar goede posts zijn met inhoud :)
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Sep 28, 2005 21:32

Ik bedoelde niet echt wat we hier op de site konden veranderen, maar meer hoe we bij andere mensen die ons nog niet kennen bekend kunnen raken.

En het hele beleid hier is eigenlijk vrij simpel, je doet maar gewoon relaxed en anders ga je maar terug naar powerweb ofzo.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Sep 28, 2005 21:38

Ken wrote:Ik bedoelde niet echt wat we hier op de site konden veranderen, maar meer hoe we bij andere mensen die ons nog niet kennen bekend kunnen raken.

En het hele beleid hier is eigenlijk vrij simpel, je doet maar gewoon relaxed en anders ga je maar terug naar powerweb ofzo.

Hmm ok, maar misschien is het toch handig even een algemeen regeltopic aan te maken? Zodat je in een discussie er altijd naar kan verwijzen dat je er goed aan doet deze persoon te waarschuwen?

En ik denk dat het toevoegen aan zoekmachines helpt, en misschien linkruils? Met andere sites links uitwisselen etc etc, zij komen op jullie pagina, en jij op die van hun :)

Ik heb overigens in mn sig de link naar de frontpage en het forum gezet, en aangezien ik 1000+ posts heb(op IGF) zien mensen dat wel denk ik. Dus als meerdere mensen dat nou eens deden ;)
Misschien Nozomi.nl sigs? Die wil ik best gebruiken om Nozomi te supporten :)
De Uitverkorene

Post by De Uitverkorene » Wed Sep 28, 2005 21:42

Ik vertel gewoon aan mensen waarvan ik denk dat ze een toevoeging zijn voor dit forum over het bestaan. Dit om het een beetje relaxed te houden en niet gewoon iedereen maar hier te krijgen.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sun Oct 02, 2005 23:16

Heb niet echt een idee.
Hoop wel dat dit forum wat word, en niet langzaam dood zal bloeden.
Er worden maandelijks zat forums met goede ideeën geopend, maar om ze levendig te houden is een 2e.
Hopelijk lukt dat hier wel met z'n allen!
Gameholic

Post by Gameholic » Mon Oct 03, 2005 08:32

Ik heb daar op zich wel de volste vertrouwen in. Ik merk toch dat ik de laatste tijd veel fora bezoek maar eigenlijk niks post. Hier heb ik ook zin om iets te posten gezien het niveau en de reacties die je krijgt op een topic.

Het is alleen zaak dat de 'jongere' gamers zeg maar niet in overvloed joinen. Ik wil niet generaliseren maar dan krijg je dus vaak twintig verschillende threads en nutteloze reply's.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun May 07, 2006 15:39

Ik moest even denken aan deze topic, voor het laatste in oktober in gepost met de uitgesproken hoop dat het forum zou blijven leven, nou dat kunnen we toch wel zeggen denk ik. Toch zie ik regelmatig mensen op andere fora die eigenlijk best thuis zouden horen hier, een grotere community op het gebied van de echte hardcore en Japan is mogelijk denk ik. Kom maar op met die goede ideeen.
Liquid_Snake

Post by Liquid_Snake » Sun Jul 02, 2006 21:36

Als je actief bent op andere sites kan je de url bijvoorbeeld gewoon in je sig zetten? Zo ben ik ook hier terecht gekomen 8)
Edit: ik zie net dat Gungrave dat ook al zei :P
Post Reply