Welcome home Mildoe!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ken
Active Level:
Active Level:

Welcome home Mildoe!

Post by Ken » Fri Apr 28, 2006 16:30

Ik werd vanmiddag gebeld door een nummer wat mij niet bekend was en aan de andere kant hoorde ik een mentaal gebroken Mildoe, de man himself is terug in Nederland en heeft het begrijpelijkerwijs niet zo naar z'n zin. Laten we dus met ze allen even Mildoe welkom terug heten en hopen dat hij zijn frustratie kwijt kan in de nieuwe updates die binnenkort weer op de frontpage gaan komen. Donaties voor nieuwe internet aansluiting zijn trouwens ook welkom heb ik vernomen...
Image
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Apr 28, 2006 19:33

Welcome back Mildoe!
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad daar :)
Ik verlang weer naar updates van de frontpage! Maar neem gerust de tijd 8)
Sjoerd

Post by Sjoerd » Sun Apr 30, 2006 17:20

Gungrave wrote:Welcome back Mildoe!
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad daar :)
Ik verlang weer naar updates van de frontpage! Maar neem gerust de tijd 8)

Ken wrote: de man himself is terug in Nederland en heeft het begrijpelijkerwijs niet zo naar z'n zin.

Niet dus Gungrave :wink: En sorry Mildoe maar mijn postbank rekening staat op 0,00. Misschien schiet het op als Ken zijn geld stort :P :wink:
Gameholic

Post by Gameholic » Tue May 02, 2006 09:41

En Mildoe, fijn dat je weer in Nederland bent? ;) Na een aantal weken ben je weer gewendt aan het Nederlandse 'saaie' leventje ;)

15 mei ben ik weer terug uit Zuid Afrika en ik kan je vertellen dat ik bijna niet kan wachten! Dus zo slecht is Nederland nog niet, Mildoe

:)
Mildoe
Active Level:
Active Level:

Post by Mildoe » Tue May 09, 2006 01:54

Hai Hai!

na veel getouwtrek met Chello, eindelijk weer internet. Zal na mijn sociale verplichtingen weer eens flink aan Nozomi werken! *zweet zweet*

Good to be back amongst friends. Maar ja...nederland is saai als je 2 maanden in HK hebt gezeten...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Post Reply