game seller info

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

game seller info

Post by game seller » Sat Sep 07, 2013 18:39

dat zullen we dan maar even doen mijn naam is Peter en zitten ruim 18 jaar in de arcade games en al het andere dus prijs en redemption games leveren in nederland en vele landen buiten nederland en zijn dealer van onder andere Sega /namco /global vr /adrenaline enz enz de games die wij in nederland hebben geleverd vind je in de diverse parken en in de zo juist in gerichte super mooie nieuwe arcade in Kerkrade wat echt een aan rader is ook leveren we veel op de nederlandse kermis maar ook zeker daar buiten door dat wij veel nieuwe games

leveren ruilen we ook veel games in dit in diverse soorten staat van kwaliteit slechte cabinetten worden door ons gesloopt in de parts gaan in stock we hopen dat we hier zeker voor de arcade leifhebbers wat kunnen betekenen

zelf zitten we in Rijen tussen breda en tilburg

ik hoop dat dit een idee geeft wie we zijn
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: game seller info

Post by Marcosan30 » Sat Sep 07, 2013 18:48

Welkom kerel,

Eigenlijk had deze introductie ik een apart topic gemoeten (introduce yourself).
Maar goed welkom op het forum :D
Image
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: game seller info

Post by Jinxz » Sat Sep 07, 2013 19:19

No harm done, welkom Peter!
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: game seller info

Post by game seller » Sat Sep 07, 2013 19:46

Ben Zelf ook een groot liefhebber van extreme arcades zoals die nog gemaakt worden oa op dit momnet door triotech Namco en sega simuline daar ga ik helemaal voor vooral de beste op dit moment de dark escape 4 d van namco ongeloofelijk goed staan er jammer genoeg maar 2 in nederland op dit moment maar zeker de moeite waard om te spelen verder hou ik zelf veel van de goede snelle race games maar wel alle in de cabs ben zeker geen game computer liefhebber ga alleen voor het echte dit is wel mijn beleving

en kan jullie zeker op het gebied van de nieuwe games op de hoogte houden die straks op Iaapa worden gepresenteerd

en ben hier zeker niet alleen als handelaar zeker als ik vragen kan beantwoorden over dit soort games zal ik dat zeker doen

mvg Peter
User avatar
beau
Active Level:
Active Level:
Posts: 2002
Joined: Sat Apr 24, 2010 20:06

Re: game seller info

Post by beau » Sat Sep 07, 2013 19:53

Welkom peter
:D
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: game seller info

Post by game seller » Sat Sep 07, 2013 19:56

thanks Beau
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: game seller info

Post by Cageman » Sat Sep 07, 2013 20:11

Welkom Peter! Zo te lezen ben je een waardevolle aanwinst voor nozomi.nl :-)
User avatar
Marcosan30
Active Level:
Active Level:
Posts: 1254
Joined: Sat Apr 28, 2012 17:52
Location: Steenwijk (Nederland)

Re: game seller info

Post by Marcosan30 » Sat Sep 07, 2013 20:30

game seller wrote:Ben Zelf ook een groot liefhebber van extreme arcades zoals die nog gemaakt worden oa op dit momnet door triotech Namco en sega simuline daar ga ik helemaal voor vooral de beste op dit moment de dark escape 4 d van namco ongeloofelijk goed staan er jammer genoeg maar 2 in nederland op dit moment maar zeker de moeite waard om te spelen verder hou ik zelf veel van de goede snelle race games maar wel alle in de cabs ben zeker geen game computer liefhebber ga alleen voor het echte dit is wel mijn beleving

en kan jullie zeker op het gebied van de nieuwe games op de hoogte houden die straks op Iaapa worden gepresenteerd

en ben hier zeker niet alleen als handelaar zeker als ik vragen kan beantwoorden over dit soort games zal ik dat zeker doen

mvg Peter


Heb even wat videomateriaal bekeken van de dark escape 4d, wat een gaaf ding. :shock:
Vooral om de reacties van spelers heb ik erg moeten lachen!
Ik wil wel graag op de hoogte gehouden worden van de nieuwe games op Iaapa :D
Image
ckong

Re: game seller info

Post by ckong » Sat Sep 07, 2013 21:20

Cageman wrote:
ckong wrote:Rot op man.

Ik stel voor dat je dit soort reacties voortaan achterwege laat, ckong. Ik begrijp het wel maar laat het modereren aan anderen over, ok?


Wellicht een beetje te duidelijk mijn mening verwoord, maar de boodschap is in ieder geval overgekomen. :D

Uiteraard was dit een persoonlijke uitlating, geen poging om te moderaten. Ik, en niet ik alleen, raken al snel een beetje geirriteerd als iemands eerste topic er eentje is om van spul af te komen.

Anyway, welkom Peter, het was een beroerd begin van jezelf en van mij, maar blijkbaar hebben anderen je al hoog zitten.

Ik zal je bijdragen op het forum met aandacht lezen, en dan bedoel ik uiteraard niet alleen in het sales topic. :D :wink:
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: game seller info

Post by Psykick » Sat Sep 07, 2013 21:44

Zo zie je maar Peter, we zijn best wel lief hoor ;)

Ik heb je weleens aan de lijn gehad over kasten en zo en zal een keertje langswippen voor een bakje koffie! In de tussentijd welkom hier een ik hoop dat je inderdaad een toevoeging zal zijn!
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: game seller info

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 11:40

Dankje Ckong

en verder iedereen bedankt voor de tips ik hoop dat ik een bijdrage kan leveren
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: game seller info

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 12:31

Dank ik zal vast wel eens contact hebben gehad met mensen van dit forum en natuurlijk altijd welkom bij ons en zeker de koffie is altijd klaar
Post Reply