Het is tegenwoordig in schijnbaar om je eigen MAME kast te bouwen. Alleen moet je er niet van uit gaan dat ze allemaal het design hebben van Japanse cabs...
Aanschouw en lach/huil/huiver:
http://www.wickedretarded.com/~crapmame
Eigen gemaakte 'MAME' kasten
CLEAR THE RUNWAY. PAC-MATT IS TAKING THE FUCK OFF!!
It's like a friggin' albatross. Maybe it should be called the "Pac-Spruce-Goose" or something. It may not be wider than it is tall, but it's pretty god damn close.
HAHAHAHA
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
haha sneu idd.
Maar een vriend van me is ook overgestapt op een mame cab, hij had een 6 slots MVS en 70 MVS carts, en nu nog maar 10 carts ofzo.
Ik had dat niet gedaan, het is nep en ook niet cool om gewoon ff een gamepje erop te dowen, zit geen voldoening in. Hij speelt er dan ook helemaal niet meer mee, goh wat vreemd
Maar een vriend van me is ook overgestapt op een mame cab, hij had een 6 slots MVS en 70 MVS carts, en nu nog maar 10 carts ofzo.
Ik had dat niet gedaan, het is nep en ook niet cool om gewoon ff een gamepje erop te dowen, zit geen voldoening in. Hij speelt er dan ook helemaal niet meer mee, goh wat vreemd