Even voorstellen topic / introduce yourself!
- Trailblazer
- Active Level:
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Zoetermeer, ideaal zou ik zeggen (check de NGC thread
), welkom Vince!

Welkom Vince.
ElPancho wrote:CMSen, DSPen en recordmanagement en wat dies meer zij, nu nog dagelijkse werkkost voor me.
Kennis op arcadegebied zit hier wel, niet speciaal bij mij maar toch.
Succes met het bijhouden van je blog en met de arcade hobby in alle andere facetten.
Veel plezier hier en welkom!
CMS, yep..
Dank allemaal 

Hey mensen,
Even voorstellen: mijn naam is Fred en ik ben echt een ontzettende retronerd
.
Speel thuis graag op mijn 8-bit/16/bit consoles en had tot vorig jaar een MAME Cabinet (Masterplay) thuis staan (was oorspronkelijk een 2-in-1). Deze had ik met extra knoppen en PC gemod, was een leuk project. Heb hem helaas vlak voor de verhuizing moeten verkopen. Hier nog een paar foto's (op de eerste foto mijn broertje):

Shot at 2012-08-29

Shot at 2012-08-29

Shot at 2012-08-29
Inmiddels ben ik weer zover en wil ik graag een Sega Naomi en - als ik ooit een keer geluk heb - een originele MK1 aanschaffen
. Eens kijken, heb in ieder geval zin in de community.
Greetz!
Fred
Even voorstellen: mijn naam is Fred en ik ben echt een ontzettende retronerd

Speel thuis graag op mijn 8-bit/16/bit consoles en had tot vorig jaar een MAME Cabinet (Masterplay) thuis staan (was oorspronkelijk een 2-in-1). Deze had ik met extra knoppen en PC gemod, was een leuk project. Heb hem helaas vlak voor de verhuizing moeten verkopen. Hier nog een paar foto's (op de eerste foto mijn broertje):

Shot at 2012-08-29

Shot at 2012-08-29

Shot at 2012-08-29
Inmiddels ben ik weer zover en wil ik graag een Sega Naomi en - als ik ooit een keer geluk heb - een originele MK1 aanschaffen

Greetz!
Fred
Last edited by Technotron on Wed Aug 29, 2012 11:58, edited 1 time in total.
Fred welkom!
Oh en ik heb een Sega Naomi te koop!
viewtopic.php?f=7&t=4154
Sorry voor de spam
Edit; LOL PLOK!
Oh en ik heb een Sega Naomi te koop!
viewtopic.php?f=7&t=4154
Sorry voor de spam

Edit; LOL PLOK!
Last edited by DLX on Wed Aug 29, 2012 12:49, edited 1 time in total.
Fred, Welkom! Je bent op precies de goede plek terechtgekomen
!

Welkom. Naomi's worden hier welleens aangeboden. Dlx heeft er 1. Aanrader om ff te kijken bij hem.
Dank je, mensen. Heb er zin in, lijkt erop dat ik de Naomi van DLX ga overnemen 

Hallo,
Ik ben Cas en ben 18 jaar. Ik ben op nozomi terecht gekomen door jinx. ( Ik ken hem via drakenslag en heb 2 arcade sticks bij hem gekocht. )
Ondanks mijn leeftijd en dat ik woon in Limburg (Bijna geen arcade scene), ben ik opgegroeid met arcade games. Mijn beste vriend op de basisschool had een pc met allerlei emulators met games erop van zijn vader. Ik speelde vooral metal slug, sunset riders en shocktroopers.
Nu wil ik een eigen arcade kast voor op mijn kamer. Ik heb wel al een rijke collectie game consoles zoals de dreamcast, neo geo pocket colour, snes, MD etc.
Ik ben Cas en ben 18 jaar. Ik ben op nozomi terecht gekomen door jinx. ( Ik ken hem via drakenslag en heb 2 arcade sticks bij hem gekocht. )
Ondanks mijn leeftijd en dat ik woon in Limburg (Bijna geen arcade scene), ben ik opgegroeid met arcade games. Mijn beste vriend op de basisschool had een pc met allerlei emulators met games erop van zijn vader. Ik speelde vooral metal slug, sunset riders en shocktroopers.
Nu wil ik een eigen arcade kast voor op mijn kamer. Ik heb wel al een rijke collectie game consoles zoals de dreamcast, neo geo pocket colour, snes, MD etc.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
Hey cas, welkom op het forum. Zit er zelf pas sinds kort bij, is een gezellig plek met veel leuke mensen
Wat voor kast zoek je?

Last edited by Technotron on Sat Sep 01, 2012 07:12, edited 1 time in total.
Welkom Cas!
Welkom.
Enne, ga voor een Candy Cab. Zijn wat minder lomp de trap op
Enne, ga voor een Candy Cab. Zijn wat minder lomp de trap op

Mijn voorkeur gaat naar een candy cab. Ik heb misschien al eentje gescoord
Als ik hem heb zal ik af en toe wat updates posten.

Cabs: Vewlix L AMI
Dank jullie wel allemaal. (A)
voor degenen die erbij gekomen zijn ook van harte welkom
voor degenen die erbij gekomen zijn ook van harte welkom

Hi,
Mijn naam is Pieter en ik ben een jaar of 3 actief in de arcade collectors wereld.. Mijn collectie bestaad vooral uit woodies (8 stuks) maar ik heb ook een nintendo red tent. Naast het verzamelen van cabs help ik ook mee met het organiseren van Eurocade (oa met Ckong) en ik heb daar een aantal van jullie ook ontmoet..
De rede van mijn aanmelding is dat ik graag een NAC of een Egret2 (of 3) wil kopen, dus mochten jullie een tip hebben dan hoor ik het graag.
Cheers,
Pieter
Mijn naam is Pieter en ik ben een jaar of 3 actief in de arcade collectors wereld.. Mijn collectie bestaad vooral uit woodies (8 stuks) maar ik heb ook een nintendo red tent. Naast het verzamelen van cabs help ik ook mee met het organiseren van Eurocade (oa met Ckong) en ik heb daar een aantal van jullie ook ontmoet..
De rede van mijn aanmelding is dat ik graag een NAC of een Egret2 (of 3) wil kopen, dus mochten jullie een tip hebben dan hoor ik het graag.
Cheers,
Pieter
Welkom Pieter! Kom snel eens buurten in het NGC zou ik zeggen!