Even voorstellen topic / introduce yourself!
Re: Even voorstellen topic / introduce yourself!
Welkom op het forum. Hou ons op de hoogte van de 3d animaties die je gaat doen. Ben benieuwd.
thnx guys!
@ ElPancho, helemaal met je eens. ben gelukkig alleen nog op zoek naar psychic assassin tamoharu. dit is nou egt zo'n game die je een keer gespeeld moet hebben en veel inspiratie vandaan haalt. zover heb ik de meeste games die ik echt zocht al, Enemy zer0, Shinobi X en Virtual on etc. heb nog wat games voor de saturn, maar die speel ik niet. er zijn zeker nog een hoop goeie games (o.a. radiant silvergun) die ik wil maar dat gaat zoals al aangegeven een hoop centen kosten.
@ Da Dude, zal het cker laten weten als het zo ver is!
@ ElPancho, helemaal met je eens. ben gelukkig alleen nog op zoek naar psychic assassin tamoharu. dit is nou egt zo'n game die je een keer gespeeld moet hebben en veel inspiratie vandaan haalt. zover heb ik de meeste games die ik echt zocht al, Enemy zer0, Shinobi X en Virtual on etc. heb nog wat games voor de saturn, maar die speel ik niet. er zijn zeker nog een hoop goeie games (o.a. radiant silvergun) die ik wil maar dat gaat zoals al aangegeven een hoop centen kosten.
@ Da Dude, zal het cker laten weten als het zo ver is!
Welkom en veel plezier Gian. Leuk intro.
-
- Active Level:
...
Last edited by Bigbadthomazzz on Wed Dec 10, 2014 00:28, edited 1 time in total.
Even voorstellen.
ben al even aan het lurken op het forum. Sinds vorig jaar ben ik weer begonnen met games kopen voornamelijk voor Sega consoles(Dreamcast!). Ongeveer tien jaar geleden heb ik het meeste van mijn collectie de deur uitgedaan (sega md/sega cd/saturn/dreamcast/mega jet/game gear e.a.). Daarnaast heb ik eigenlijk de meeste consoles wel gehad nes/snes/n64/gamecube/psx1,2/xbox.
Nu ben ik weer begonnen met de Dreamcast, en wil in de toekomst weer andere systemen herkopen/beleven (ook arcade kasten, er staan wel een aantal zwaar indrukwekkende op dit forum ter display
damn ). Voor de Dreamcast heb ik een lijst met games die ik weer opnieuw wil spelen. Zo heb ik shenmue 1/2 net weer opnieuw uitgespeelt, skies of arcadia ben ik momenteel volop mee bezig (naast diverse beat em ups en shoot em ups, o.a. sf 3rd strike, ikaruguga en sturmwind (indy) heb ik net besteld). Het is even pas op de plaats zo nu en dan omdat er zoveel goede games zijn uitgebracht op de systemen die ik heb gehad/wil her spelen, dus probeer ze ook echt eerst uit te spelen voor ik weer verder ga 
Op mn to do lijstje staat dan ook in het kort de beste Dreamcast games weer herbeleven, waarna saturn en verder terug. En een dikke arcade kast
ben al even aan het lurken op het forum. Sinds vorig jaar ben ik weer begonnen met games kopen voornamelijk voor Sega consoles(Dreamcast!). Ongeveer tien jaar geleden heb ik het meeste van mijn collectie de deur uitgedaan (sega md/sega cd/saturn/dreamcast/mega jet/game gear e.a.). Daarnaast heb ik eigenlijk de meeste consoles wel gehad nes/snes/n64/gamecube/psx1,2/xbox.
Nu ben ik weer begonnen met de Dreamcast, en wil in de toekomst weer andere systemen herkopen/beleven (ook arcade kasten, er staan wel een aantal zwaar indrukwekkende op dit forum ter display

Op mn to do lijstje staat dan ook in het kort de beste Dreamcast games weer herbeleven, waarna saturn en verder terug. En een dikke arcade kast

Welkom op het forum.
Ik heb me dreamcast ook teruggekocht. Miste die console.
Zo stom dat ik die ooit weggedaan had. Maarja soms ben je uitgespeeld en wil je weer wat nieuws
Ik heb me dreamcast ook teruggekocht. Miste die console.
Zo stom dat ik die ooit weggedaan had. Maarja soms ben je uitgespeeld en wil je weer wat nieuws

Welkom, goede smaak: dreamcast, saturn en cabs. enjoy!
Welkom N0va!!
Welkom, Sherudo!
Bij deze stel ik mij gerust nog even voor op de "juiste" plaats voor.
Tim Baekelandt
Woon in poperinge (België)
Heb verschillende oldschool arcades.
operation wolf
soul edge
mortal kombat
eurogame met blue elf2
Jeutel met xbox360
cruis'n usa
club gti
ridge racer
generation x
Hiernaast een steeds wisselende verzameling van een 8 tal flippers.
Nu ben ik op zoek naar een recentere japanse cabinet naomi unversal lijkt me een mooi begin.
Mvg,
Tim Baekelandt
Woon in poperinge (België)
Heb verschillende oldschool arcades.
operation wolf
soul edge
mortal kombat
eurogame met blue elf2
Jeutel met xbox360
cruis'n usa
club gti
ridge racer
generation x
Hiernaast een steeds wisselende verzameling van een 8 tal flippers.
Nu ben ik op zoek naar een recentere japanse cabinet naomi unversal lijkt me een mooi begin.
Mvg,
Welkom! Een Ridge Racer.. hmm.. die staat ook nog op mijn verlanglijstje. vet 

Welkom Tim, hier zul je vast vinden wat je zoekt.
Schroom niet om wat km's te rijden voor een cab, roadtrippin'.
Heb je foto's van je kasten? Ben erg benieuwd.
Schroom niet om wat km's te rijden voor een cab, roadtrippin'.
Heb je foto's van je kasten? Ben erg benieuwd.
Ook welkom Sherudo!
Op. Wolf en gti club zijn toch wel 2 favoriete cabs van mij. Welkom. Fotos zijn zeker welkom
Welkom Tim en Sherudo! 

Even voorstellen topic / introduce yourself!
Aan alle nieuwe leden "WelCoMe" (shao khan stem versie/scorpion stem)
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
God bless & be blessed
Sent from my iPhone using Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
Even voorstellen,
De naam is Sharpy, bijna 45, woonachtig in Apeldoorn.
Een aantal van 'jullie' heb ik ontmoet tijdens het Shmup event bij Ronnie. Ik was 1 van de mede organisatoren, als ik het zo zeggen mag, en scheidsrechter. Ik denk nog steeds met veel plezier terug aan dat event.
Veel respect voor de mensen die het Nozomi Game Center mogelijk maken. Petje af. Een reden voor mij om me bij dit forum aan te melden. Ik heb inmiddels het lidmaatschapsgeld overgemaakt en kom binnenkort een keer naar Zoetermeer om al dat moois te aanschouwen.
De naam is Sharpy, bijna 45, woonachtig in Apeldoorn.
Een aantal van 'jullie' heb ik ontmoet tijdens het Shmup event bij Ronnie. Ik was 1 van de mede organisatoren, als ik het zo zeggen mag, en scheidsrechter. Ik denk nog steeds met veel plezier terug aan dat event.
Veel respect voor de mensen die het Nozomi Game Center mogelijk maken. Petje af. Een reden voor mij om me bij dit forum aan te melden. Ik heb inmiddels het lidmaatschapsgeld overgemaakt en kom binnenkort een keer naar Zoetermeer om al dat moois te aanschouwen.
Hi Sharpy,
Welkom op het forum, en bij de NGC
Ik zal je meteen even omzetten.
Welkom op het forum, en bij de NGC