Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
-
goatboy
Fooook! Had laatst m'n Futari 1.5 kit verkocht op Ebay toch? Blijkt dat de ebay fees bijna €38 zijn!

Gaat over een bedrag van 475. Weer een fijne herinnering waarom ik deze fucking duivels niet moet gebruiken., Damn you Ebay!

-
Cageman
- Active Level:

WAT!?!? Het is lang geleden dat ik EBay heb gebruikt om iets te verkopen.. Gaat nu nooi meer gebeuren, denk ik. Waar slaan dat soort fees in godsnaam op.. Het is trouwens denk ik een kwestie van tijd voordat Marktplaats ook hogere fees gaat berekenen (want ja, MP is in bezit van EBay)..
-
goatboy
Da's ongeveer 9% van het bedrag! Moet eigenlijk m'n account sluiten voor dit soort ongein. Koop eigenlijk toch helemaal niets meer op Ebay.
-
jiggymf
T wordt pas leuk als je een non payer krijgt, toch je fees moet betalen en de adv niet opnieuw kan/mag plaatsen in dezelfde categorie omdat hij verkocht is
-
Casey120
- Active Level:

Holy shit !
Ik wist niet dat het zo hoog was
Je hebt die prachtige Net City er toch ook opstaan ?
Straks neemt iemand hem mee voor die € 250,- en mag je ook nog ff haast 25,- € aan fee's aftikken , no way

-
goatboy
Wist wel dat de fees bewijzigd waren maar dit is gewoon incashen. Lijkt de Belastingdienst wel! En wat de Net City betreft, Die haal ik er wel af 12 uur van tevoren en ga voor duurdere spullen zeker Ebay niet meer gebruiken.
Je zult als ondernemertje maar afhankelijk zijn van je Ebay shop. Proper fucked!
-
Cageman
- Active Level:

goatboy wrote:Je zult als ondernemertje maar afhankelijk zijn van je Ebay shop. Proper fucked!
Van dit soort onzin word ik zelfs een beetje pissig, en ik verkoop niet eens iets op EBay. Het is echt ABNORMAAL.

-
ne0
MP heeft een tijdje bedragen of hogere bedragen dan nu berekend, maar dat hebben ze snel terug moeten draaien omdat iedereen wegliep. Zullen ze ongetwijfeld nog wel een keer gaan doorvoeren in andere vorm.
http://www.dutchcowboys.nl/online/14199