Psykick 0655145147
BeatmasterP
Ken
Mildoe
Da Dude
Cageman
DLX
Ckong
Ne0
Goatboy
Pat70
Ziek
Trailblazer
Ruderudie
Joeks
Buizerd
Bjt
ElPancho??
Almighty??
De dag zal er alsvolgt uiztien :
Om 11.00 uur verzamelen bij de Schenkweg 60 waar we een aantal kasten en spullen hebben staan die speciaal voor die dag voor een zeer aantrekkelijke prijs zullen worden verkocht. Je moet dan denken aan Arcade PCB's, Neo Geo games, onderdelen voor je kast zoals JAMMA Harnessen, voedingen, adapters etc.etc., Naomi kasten om zelf af te maken, diverse monitoren etc.etc.
Zorg dat je ruimte hebt dus en neem genoeg geld mee hehe, nou ja je kan ook altijd later met PP overmaken of zo, ons kent ons!
Voor de rest zal er dan tijd zijn om te gamen en om een kleine shmupclinic te houden. We kijken hoe het met de tijd zit, maar zullen tussen 13.00 en 14.00 uur richting mijn huis vertrekken.
Bij mij zullen we tot een uur of 15.00 á 16.00 gamen en socializen, ondertussen nemen bij mij ook gelijk de lunch.
Daarna vertrekken we richting het huis van Pascal om lekker te racen en brawlen op zijn cabs, onder het genot van een lekker bakkie

Wanneer we daar uitgegamed zijn vertrekken we richting scheveningen en gaan we daar nog bij Hommerson langs om te kijken wat er nog over is gebleven.
Om 18.00 uur heb ik gereserveerd voor ons bij Sumo op scheveningen. Als we klaar zijn rijden we met z'n allen terug naar de Schenk voor de auto's en dan iedereen weer naar huis uit te zwaaien.
http://www.restaurantsumo.com/
Er is wel een klein probleem en dat is dat ze 2 shifts hebben, eentje van 17.00 uur tot 20.00 uur en eentje van 20.00 uur tot sluit. Ik heb voorlopig gereserveerd voor 20.00 uur, maar mss wordt het voor sommigen te laat en kunnen we ook om 17.00 uur of 18.00 beginnen met het eten zodat we om max 20.00 uur klaar zijn en de mensen die nog cker 2 uur moeten rijden nog op een fatsoenlijke tijd thuis zijn.
Laat me even spoedig weten wat verstandig is!
Zoals jullie misschien wel weten moeten Pascal en ik over een paar maanden het pand wat we nu betrekken voor onze hobby gaan verlaten. Het is en blijft een drama om deze hobby te onderhouden in de randstad en helaas levert het niet genoeg op om iets te gaan huren en moet je het altijd in anti-kraak e.d. doen.
Nu is het zo dat we ook allebei drukke levens hebben en ik net te horen heb gekregen dat er een 3e character bijkomt in mijn guild (nerdalert) en ik dus straks als pappa van 3 players het nog drukker ga krijgen.
Nu is het dus het idee om op korte termijn d.w.z. het weekend van 23 en 24 april of het weekend daarop 30 april en 1 meil een meet willen organiseren, waarbij het alsvolgt zou verlopen.
We ontmoeten elkaar in onze shed om daar lekker te ouwehoeren en om een soort garagesale te houden, waarbij we een hoop dingen voor zeer aantrekkelijke prijzen zullen aanbieden.
Het zal dan gaan om Naomi cabs (sitdown en upright), nog een paar Aero's en andere cabs, monitoren 15kHz en 31kHz verschillende maten, verschillende pcb's van oud tot nieuw. Onderdelen voor cabs die je nodig hebt van A tot Z.
Misschien is het ook wel een idee als iedereen wat meeneemt wat ie kwijt wil of wil ruilen zodat het een soort van trade ding wordt.
Daarna rijden we met 2 auto's naar mijn huis en die van Pascal, mss wil Ken ook meedoen in de tour, maar daar hebben we het nog wel over. Daar nemen we wat koffie en een beetje onze waar showen.
Vervolgens eind van de middag richting Scheveningen of stad om met z'n allen lekker wat te eten bij de Japanner.
Nou laat weten of je kunt aub en dan gaan we weer een keer er een gezellige dag van maken!!
Cheers,
Hasan