EK 2008 loting
EK 2008 loting
Vanmiddag was de loting voor EK2008 in Zwitzerland en Oostenrijk en tering wat heeft Nederland een lastige poule. Nederland zit in poule C met Roemenie, Italie en Frankrijk.
De rest van de poules zijn:
Poule A: Zwitserland, Tjechie, Portugal en Turkije
Poule B: Oostenrijk, Kroatie, Duitsland en Polen
Poule D: Griekenland, Zweden, Spanje en Rusland
De rest van de poules zijn:
Poule A: Zwitserland, Tjechie, Portugal en Turkije
Poule B: Oostenrijk, Kroatie, Duitsland en Polen
Poule D: Griekenland, Zweden, Spanje en Rusland
Keep on Dreaming
MUSOLINI wrote:turkije is door, fuck yeah. heb eigenlijk een skijthekel aan voetbal, maarja. kan moeilijk een landverrader zijn, toch? alleen een zware kut poel. maarja, had erger kunnen zijn (kijkt naar de nederlanders).
Ben jij geen Nederlander dan? Dan spreek je toch aardig Nederlands voor iemand die geen Nederlandse is

Ik vind het een mooie poule. Alles of niets. Tenminste drie goede wedstrijden dit EK

jawel, NL zie ik als mijn tweede thuisbasis. alleen met t huidige team van NL en de tegenstanders waar ze tegen moeten (en de kromme couch die jullie heben)word t een erg moeilijke poel voor de NL. ni dat turkije t makkelijk zal hebben, in tegenstelling juist. de spanjaarden hebben t wel goed met hun poel in ieder geval. duitsland zal t volgens mij ook wel lastig krijgen met kroatie en polen. maar denk dat ze er wel makkelijk doorheen meten kunnen komen.
MUSOLINI wrote:jawel, NL zie ik als mijn tweede thuisbasis. alleen met t huidige team van NL en de tegenstanders waar ze tegen moeten (en de kromme couch die jullie heben)word t een erg moeilijke poel voor de NL. ni dat turkije t makkelijk zal hebben, in tegenstelling juist. de spanjaarden hebben t wel goed met hun poel in ieder geval. duitsland zal t volgens mij ook wel lastig krijgen met kroatie en polen. maar denk dat ze er wel makkelijk doorheen meten kunnen komen.
Oh, je woont niet in Nederland. Dat dacht ik even

Ik denk trouwens dat Frankrijk en Roemenie de zwaksten zijn in de poule, dus Nederland heeft zeker wel een kans om door te gaan. Frankrijk heeft best een oud team en zonder Zidane en Viera is het lang niet zo een sterk team meer. Geloof ook dat ze het best moeilijk hadden in de kwalifficaties.
Roemenie is daarna de zwakste broeder in de poule. Vond in de kwalificatie ze niet erg sterk en dat ze veel counteren. Ze missen een echt goede afmaker, Mutu is toch niet die echte afmaker.
Roemenie is daarna de zwakste broeder in de poule. Vond in de kwalificatie ze niet erg sterk en dat ze veel counteren. Ze missen een echt goede afmaker, Mutu is toch niet die echte afmaker.
Keep on Dreaming
Baki wrote:Jaja Roemenie zwak...dude in de kwalificatie konden we er niet eens van winnen man. Die zijn niet zwakker dan NL in iig.
Was maar een 1 - 0 overwinning en vond dat NL genoeg kansen kreeg. Daarnaast was vd Sar er niet en hadden Bouma en Mathijsen een offday. Tegen de zwakkere tegenstanders waren ze wel redelijk goed, maar tegen Nederland en Bulgarije waren ze toch wel een stuk minder en lieten ze de tegenstander vaak het spel maken.
Hopelijk is Oranje op het EK trouwens extra gemotiveerd omdat Marco weggaat na het EK.
Keep on Dreaming