Je kan nu een avatar van maximaal 100KB en 80 bij 80 pixels groot uploaden en gebruiken. Als je ergens anders een avatar hebt staan kan je die ook linken. Wijzig je avatar hier.
Mittens666 wrote:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk
Volgens mij heb je nog nooit eerder op een forum oid gezeten?
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.

Gungrave wrote:Mittens666 wrote:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk
Najah, zoek een afbeelding van max 80*80 en 98kb, zet hem op je computer. Ga naar je profiel, ga onderaan naar bladeren en druk op OK. Klik onderaan op Submit, en dan staat je avatar er.
vaker op dit soort forums gezeten maar nooit avatar ingesteld of ingesteld gekregen!
Mittens666 wrote:Gungrave wrote:Mittens666 wrote:mijn afbeeldingen doen het niet hoe doe ik dat??? Nooit gedaan eigenlijk
vaker op dit soort forums gezeten maar nooit avatar ingesteld of ingesteld gekregen!
Zo te zien nu wel, mission accomplished dus