pcb cadillacs and dinosaurs + punisher

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

pcb cadillacs and dinosaurs + punisher

Post by ruderudie » Fri Sep 15, 2006 11:58

Beste forumleden,

ik heb net weer een pricelist van excellent com gekregen, en die hebben onder andere de in de topictitel genoemde pcb in de verkoop. Ik heb al gemaild voor deze vraag, maar ik vraag me af of iemand van jullie weet of dit een losse pcb zal zijn, of je hier een moederbord voor nodig hebt etc. Vroegere capcom games hadden volgens mij een vastgesoldeerd moederbord, maar ze haaden toen ook nog die suicide battery. Ik vraag me af of iemand van jullie wel eens iets dergerlijks heeft gekocht??
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 15, 2006 13:01

Ik heb de volgende reply gehad:

Dear Rudie,

Yes, it is with cadillacs and dinosaurs + punisher 2.connectable to a jamma connection

And second question:

in the past there were problems with these pcb's,( the originals) which had the motherboard solded to it. You probably know this problem, it was the suicide battery from capcom. How about this board? Can you give me exact information and maybe a picture???

this is no the original board, is the supplier mix two game in one board, sorry I don't have picture for you, on the board it will have button to select the game.


Fannie


Betekent dit dat ik bij elke cab met een jamma connector deze pcb zomaar kan aansluiten?????
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 15, 2006 16:54

ja 8)
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Sep 15, 2006 17:06

ruderudie wrote:Ik heb de volgende reply gehad:

Dear Rudie,

Yes, it is with cadillacs and dinosaurs + punisher 2.connectable to a jamma connection

And second question:

in the past there were problems with these pcb's,( the originals) which had the motherboard solded to it. You probably know this problem, it was the suicide battery from capcom. How about this board? Can you give me exact information and maybe a picture???

this is no the original board, is the supplier mix two game in one board, sorry I don't have picture for you, on the board it will have button to select the game.


Fannie


Betekent dit dat ik bij elke cab met een jamma connector deze pcb zomaar kan aansluiten?????

Klinkt als een bootleg.
-Not original
-2 in 1? Nog nooit van gehoord
Bootleg moeten goedkoper zijn en dat merk je ook, bootlegs zijn echt garbage en gemaakt voor een korte levensduur. Koop alleen bootlegs als ze heel cheap zijn en je er op voorbereid bent dat ie ermee kapt na een tijdje of dat ie sowieso bij aanschaf al problemen heeft.
Als je meer details hebt kan ik je helpen in je keuze.
prijs?
shipping?
Je begrijpt dat boots dus ook redelijk waardeloos zijn. Ook al is het 2 in 1.
Als je de originele versie hebt is het meteen een item die je altijd weer sneller door kan verkopen, ze zijn couranter.
Ik zou zeggen laat het zitten, maar ja als de pcb 20 EURO is en de shipping 15 EURO, tja dan zou het nog wel kunnen
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 15, 2006 17:42

He D, er staat geen manufacturer bij en hij kost 60 dollar. Shipment is vrij duur bij die gasten. Het is dus een botleg maar is dat echt altijd slecht? Het is echt bijna onmogelijk om aan deze games te komen origineel en werkend vanwege die suicide battery en de leeftijd van het spul. Maar ik heb momenteel nog een high tech snk kast, als ik mijn mvs uitplug kan ik dit dus spelen??? en als ik overga bv. op een egret 2 of een super neo? Als ik het goed begrepen had zijn Neo kasen toch niet helemaal Jamma of zoiets vaags, is weer ietsje anders? Anyway, try to make me understand
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Sun Sep 17, 2006 03:13

ruderudie wrote:He D, er staat geen manufacturer bij en hij kost 60 dollar. Shipment is vrij duur bij die gasten. Het is dus een botleg maar is dat echt altijd slecht? Het is echt bijna onmogelijk om aan deze games te komen origineel en werkend vanwege die suicide battery en de leeftijd van het spul. Maar ik heb momenteel nog een high tech snk kast, als ik mijn mvs uitplug kan ik dit dus spelen??? en als ik overga bv. op een egret 2 of een super neo? Als ik het goed begrepen had zijn Neo kasen toch niet helemaal Jamma of zoiets vaags, is weer ietsje anders? Anyway, try to make me understand
RR,
Dat is dus het probleem met bootlegs, je weet bij god niet wat je krijgt, maar het is nooit beter of even goed, tenzij er wel een origineel moederboard wordt gebruikt, maar dat er gewoon een andere rom set op is gezet. Maar ja het is giswerk. Jij weet de waarde van die games dan dus wel. Het is ook wel interessant om te zien wat je krijgt (verrassing dus) 60$? Zijn er dan echt geen vettere games voor jou voor zulke prijzen? Ken je bijna alle games? Heb je bijna alles al? Caddilacs & dinosaur zie ik heel vaak op ebay, ook wel vaak bootlegs ja. Punisher zie ik bijna nooit. Maar ja dit soort games, het is een cliche, maar als je erdoorheen speelt met emulator, heb je het echt wel gezien. Je hebt trouwens ook voor de PS en de SS tencho no karau 2 (ik weet niet of het goed schrijf) voor de PS Captain commando en voor de SS die hele dungeons & dragons serie. Heb je die al gecheckt?
Je hebt Punisher voor de Megadrive, die best een goede conversie is.
Weer effe on-topic. Niemand kan je advies geven zolang zij niet precies weten waar je voor betaald. De kwaliteit kan sowieso minder zijn. Datkomt meestal in het geluid terug, mischien een vreemda amp op je pcb, waardoor de lage tonen bijna niet naar voren komen bijvoorbeeld. Heb ik met een Shinobi boot. "Boots suck, don't be tempted by the prive unleas it's a 15 $/EUROs" zei me opa altijd.

Good luck soldier
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Mon Sep 18, 2006 11:13

hehe bedankt voor het mooie stukje d. Nee het is niet de ultieme game om te hebben maar het zijn meer die gevoelens toen je klein was en uren in de arcade die games gedaan hebt. Ik download alvorens iets aan te schaffen altijd eerst de emulator versie op pc, die van c&d en punisher heb ik ook al jaren. Het is gewoon voor de heb, waarschijnlijk doe je het een half uur en dan weer een jaar niet, maar ik moest gewoon even weten hoe het zat met die bootleg zooi. Nou, niks waard dus daarom ook geen aanschaf door deze jongen. Bedankt voor het advies, ik zal ebay nog eens afstruinen!!
Post Reply