Serieze CandyCab Inkoopactie No Nonsense!! Egret 2, Neo 29!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Sep 12, 2006 20:30

De Awave's zijn brandnew!! Foto's later deze week! Have fun!
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Sep 12, 2006 23:35

Zit inderdaad standaard een 1 player cp op een atomiswave, er past echter een cp op van een egret III, correct me if i'm wrong. Wel drijft dat de prijs weer flink op dus de keuze is lastig. Ik wacht in ieder geval op de pics!!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Sep 13, 2006 13:29

Nog even om het wat makkelijker voor de twijfelaars. Als je een Awave neemt dan heb je natuurlijk wel standaard een Trisync monitor erin. Als je een van de andere cabs neemt buiten de Blast City om, krijg je een low res monitor erbij. Als je 15kHz games gaat spelen is er niets aan de hand, maar als je Naomi en Awave games wil spelen die 31kHz (VGA) zijn dan is dat natuurlijk wel het mooist op een Trisync monitor. Bij de Awave hoef je dan alleen maar de Control Panel te vervangen, maar bij de andere modellen de monitor, wat minimaal 400 euro gaat kosten plus een monitor vervangen heeft veel meer voeten in de aarde dan een control panel. Ik wil niemand een Awave aanpraten, maar gewoon de feiten op tafel leggen zodat je de meest duidelijke keuze kunt maken. Voor vragen weten jullie me te vinden :wink:

Hasan
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Sep 13, 2006 16:33

Eerst maar even kijken of het quotum gehaald wordt voor we allemaal te blij worden hehe. Hoeveel personen heb je nu geregeld, mij erbij gerekend? Ik heb momenteel contact met een potentiële koper van mijn high tech dus maar hopen dat hij hem over wil nemen....
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Wed Sep 13, 2006 21:09

Nou ik zit op papier al over mijn quota, maar ik probeer nog wat meer zekerheid te hebben. Zoals het er nu uitziet gaat het niet eens meer lang duren voordat het spulletje wordt verscheept :wink: Via het Killercabs forum heb ik al behoorlijk wat gasten en dat gaat rustig aan door, ook wat jongens via een Duits forum zijn erbij gekomen en ik wacht nog een weekje ongeveer en dan geld gaan collecten, laat dat ook een weekje duren ongeveer en dan kan het hopelijk daar de deur uit. Droomscenario, laten we hopen dat het zo zal gaan :wink:

Groet,

Hasan
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Thu Sep 14, 2006 09:11

Over een week al collecten? Ok ik hoop dat ik dan ook iets rond heb, is wel snel. Maar je wilde de helft vooraf en bij aflevering (lees ophalen) de andere helft? Ik weet niet hoe lang het duurt voor dat vervoerd is maar voor de kosten zou het gunstig zijn als er wat tijd tussen zou zitten in ieder geval. Kun je verder nog pics posten of heb je al een linkje met foto's, ik ben er nog steeds niet uit nl. En tezijnertijd is het ook makkelijk als de richtprijzen vaste totaalprijzen worden zodat je zeker weet dat je voor dat bedrag klaar bent. In ieder geval bedankt voor alle moeite tot nu toe!!!
Whitevillage

Post by Whitevillage » Thu Sep 14, 2006 09:56

Okay, over een week al dus. Ik heb zeker nog intresse, ook nieuws ivm met MVS stuff?

Trisync is erg cool, maar heb het geld er voorlopig niet voor over. Begin gewoon maar eerst met een Duelsync, lijkt me een leuke start.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Sep 14, 2006 10:19

ff in het engels jongens had geen zin om het ook nog eens in het Nederlands te typen, ik hoor het wel!


Well guys, I hava talked to my supplier this morning and there are a few things to clear up.
First of all I knew that he had AW SD cabs only new, so when he replied in another mail about the price I thought that was the price for a new cab.
He didn't mention it though, so to be sure I asked it and he replied that for that price he only has used, but in very good condition, which is understandable because these cabs are not too long on the market.
So I am sorry for the misunderstanding, if people incist on a new one it will cost approx. 3000 Euro so that is no option I guess. Well I think 900 is still a very good price, so let me know what you want, the other things remain the same.

The second problem is that he only has 4 in stock at the moment. He told me to check how many I really needed and that he could perhaps arrange more on demand, this is of course something that I cannot promise, but if we wait just a little while he will increase stock.
The other cabs like Egret 2 are in stock and plenty.

Well sorry for the misunderstandings, it is really hard to communicate sometimes, but we'll get there in the end.

Btw pics will be posted after the weekend on monday or tuesday, I will post them here as soon as I have them.

Greetz,

Hasan
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 15, 2006 09:16

was ook te mooi, wel makkelijker weer om een keuze te maken in ieder geval. Weet je toevallig wat meer over die Capcom impress, want daar heb ik nog nooit een gebruikerservaring van gelezen?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 15, 2006 10:02

Capcom Impress verschilt niks van bijv. een New Astro behalve uiterlijk.
User avatar
R2-2D
Active Level:
Active Level:
Posts: 779
Joined: Sat Nov 26, 2005 23:59
Location: Enschede

Post by R2-2D » Fri Sep 15, 2006 12:46

User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 15, 2006 12:58

Ik ken de site maar daar staan alleen wat pics verder geen commentaar zoals bij de atomiswave of super neo. Toch bedankt, r2d2
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Sep 18, 2006 14:39

Hoe wordt het bestellen nu aangepakt?
is er een uiterste datum voor bestellen komen er meerdere inkoopronden?

ben erg benieuwd
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 22, 2006 10:50

Jongens check ff de post die ik he b gedaan op killercabs, ik heb geen tijd en zin om de foto's 2 keer te plaatsen, je kan wel gewoon hier reageren daarop, ik check dat wel elke dag, laat me maar je gedachten weten.

Groet,

Hasan

http://www.killercabs.com/forum/viewtop ... 5&start=20
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Sep 22, 2006 13:38

Bedankt voor het posten Hasan.

Ze zien er erg smerig uit met hier en daar een beetje krassen. Jammer dat er een paar 1 player cabs bij zitten, hopelijk niet bij de Egret II.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Fri Sep 22, 2006 15:39

De cyber lead's zien er wel vrij goed uit maar de overige cabs zien er imo beetje afgeragd uit; zwaar verkleurd en met niet al te veel respect behandeld, zeker de cp's niet. Jammer wel..
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Sep 22, 2006 15:52

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Ziet er niet al te best uit en helaas moet ik zeggen dat ik in dergelijke cabs geen intresse heb.
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Sat Sep 23, 2006 13:45

Zo! Zien er behoorlijk vergaard uit to be honest!
Wat gaat er met de prijs gebeuren??
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Oct 11, 2006 22:23

ManoRevolver wrote:Zo! Zien er behoorlijk vergaard uit to be honest!
Wat gaat er met de prijs gebeuren??


Alweer 3 weken geleden en nog geen reactie?
Gaat deze inkoop wel door? De kasten zien er beduidend minder uit dan dat ons in eerste instantie werd voorgeschoteld.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Wed Oct 11, 2006 22:35

grappig ik wilde vanmiddag al wat posten hier ...

ik ben nog steeds benieuwd wat dit gaat worden, er zal een hoop geregel zijn denk ik en waarschijnlijk ook een hoop wachten. Dat is altijd het vervelende met nieuwe goeie ideeen dat het soms lijkt alsof het niks wordt omdat in het begin iedereen helemaal hyper is maar er altijd wel wat wachten bij komt kijken :)

Zoals ik zei, ik ben benieuwd :P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Oct 11, 2006 23:00

Ik was in eerste instantie ook flink siked, maar na het zien van de pic's...
Of er moet wat aan de prijs gedaan worden.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Oct 12, 2006 09:06

ManoRevolver wrote:Ik was in eerste instantie ook flink siked, maar na het zien van de pic's...
Of er moet wat aan de prijs gedaan worden.


Dat is het vaak met nieuwe projecten, iedereen stort zich er vol in en raakt uiteindelijk teleurgsteld. Hij had beter even kunnen wachten en het wat kleiner kunnen houden maar das achteraf gelul :)

Mijn support heeft hij nog steeds al is het alleen maar vor zijn idee een arcade op te zetten.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Thu Oct 12, 2006 10:03

Nou jongens leuk dat het ook nog leeft bij de rest van de forummembers en ook terechte kritiek, hetzij positief of negatief. Het volgende is het geval, het is nog steeds een volop lopende zaak, maar ik wacht al twee weken op de pics van de Egret kasten en nog een paar andere cabs. Dit waren de meest gewilde cabs en ook dus het belangrijkste om foto's van te hebben, zodat ik potentiele klanten over de streep kan trekken. Ik kan wel elke dag een bericht plaatsen van het wachten maar dat wordt erg saai op een gegeven moment.
Ik heb toen ook al aangegeven dat het toch wel 2 maanden kon duren, want het kost gewoon veel tijd en moeite om alles te regelen, valt vies tegen ook al reken je daar op.

Ik heb ook van hem te horen gekregen dat we niet moeten kijken naar de kasten hoe ze erbij staan in het magazijn, zodra de deal rond is dan worden ze helemaal opgelapt en speelklaar gemaakt, met alle sticks, buttons etc. helemaal in orde. We moeten ons dus niet blindstaren op de foto's. Alleen kon wel beter natuurlijk.

Klein aanpakken is erg moeilijk, omdat het dan een erg duur verhaal wordt, dus eigenlijk alles of niets aanpak.

Om een erg lang verhaal kort te maken, alles nog in volle gang, maar kost gewoon tijd! Zo nu en dan een update!!

Hasan :wink:
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Oct 12, 2006 10:09

Duidelijk verhaal Hasan, heb je al een definitieve lijst met kopers etc want ik neem aan dat er maar een gelimiteede hoeveelheid kasten zal komen?

met klein houden bedoelde ik meer eerst zelf checken wat de mogelijkheden zijn en dan als je alle details hebt mensen proberen te regelen. maar zoals ik ook al zei is dat achteraf gelul en is dat misschien wel helemaal geen goeie optie. We doen op die post gewoon een /ignore
:P
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Oct 14, 2006 11:03

Nou eindelijk hebben ze in het magazijn foto's kunnen nemen van de cabs en ik moet zeggen dat ze er echt goed uitzien en ga dus ook cker de verzending door laten gaan. De aankomende twee weken ongeveer ga ik de bestellingen opnemen en de betalingen in orde maken. Hopelijk kan ik binnen een maand de kasten op laten sturen. Oordeel zelf over de foto's en laat me weten wat je ervan vindt.

Hasan

Image
Post Reply