Serieze CandyCab Inkoopactie No Nonsense!! Egret 2, Neo 29!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Serieze CandyCab Inkoopactie No Nonsense!! Egret 2, Neo 29!

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 12:39

Nou jongens ik ben ondertussen een stuk wijzer weer en kan melden dat ik voor nu iig de volgende cabs kan krijgen ;

Super Neo 29
Egret 2
New Astro City
Blast City
Atomiswave SD
Capcom Impress

Van de Impress en de Atomiswave heb ik nog geen prijzen, maar de Neo 29 en de Egret 2 kan ik de mensen aanbieden voor 650 Euro. Dat is de afhaalprijs hier in Den Haag, dus no bullshit meer met douane en al dat soort onzin, gewoon ophalen en betalen.
De Blast City vond ik wel verrassend duur, ca. 1250 Euro
De Impress zal ook rond de 650 liggen en de Atomiswave SD krijg ik nog te horen.
Ik weet dat het in Nederland allemaal erg traag gaat met dit soort dingen en heb dus ook niet echt haast, er moeten wel genoeg man serieus meedoen. Ik ga het ook posten op Killercabs en zien of ik wat mensen uit Duitsland, Belgie en Frankrijk kan mee laten doen.
Ik moet ongeveer 10 tot 15 man hebben, de rest hou ik voor mijn arcade.

Ik krijg ook nog prijzen voor MVS, Naomi 1 en 2 plus software, dus als je daar nog iets in zoekt moet je het ook maar doorgeven en dan kan het gelijk meekomen. Dat scheelt denk ik toch ook wel in de kosten.
Nou ik hoor of zie het wel en ik ben een goede buddy van Ken, dus wees gerust als het allemaal meezit krijgen we dit wel van de grond.

Groeten,

Hasan :wink:
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Sep 08, 2006 14:03

Hasan,

Ik vind het een super idee. 650 EURO, dat klinkt heel goed. Zijn de cabs in redelijke staat? Doe mij maar 'n Impress of Egret2. Maar over wat voor termijn praten we dan? Hoe wordt het financieel geregeld? aanbetaling? of moet alles vooruit betaald worden of kan het betaald worden bij het afhalen?
Kunnen we vooraf foto's zien? Ik denk dat je voor zulke prijzen genoeg mensen zal vinden. Ik kan hem in ieder geval zo zelf ophalen en betalen!
Een Blast City is wel heel vet, maar ligt net buiten mijn budget. Hoeveel zijn de New Astro City's? Zijn de sticks afgeragd? Zijn alle monitors zonder burn-in? krassen? deuken?
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Fri Sep 08, 2006 14:07

Hou me geupdate over de prijzen. Kan je niet toevallig een lindbergh vor een prikkie regelen :)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 14:25

Nou wat betreft de betaling wil ik de helft op een aparte rekening die daar speciaal voor wordt aangemaakt, ik zit namelijk met een hele hoop kosten en dat wordt anders teveel voor mij, plus het feit dat ik niet ineens allemaal afzeggers heb en ik met de gebakken peren zit. Is voor de mensen ook een stuk betrouwbaarder dan het hele bedrag.
De termijn zal hopelijk een maand of 2 zijn, ik wil voor het eind van het jaar een start proberen te maken. Het is gewoon echt een hele hoop geregel, pand, gemeente, vergunningen, decoratie enz.enz. Gewoon naast mijn huidige zaak ben ik er constant mee bezig, komt echt heel veel bij kijken.
Ik zal iedereen proberen zo goed mogelijk up to date te houden en zeker na het weekend meer info hebben over alle prijzen.
Voor die bedragen moeten we toch cker wel 10 man kunnen vinden, desnoods neemt men er toch twee :wink: dan hebben we maar 5 man nodig.

En Mildoe ik zal voor je vragen naar die Lindbergh, maar een prikkie kan je nu denk ik wel vergeten, al ga je hem in Japan ophalen is het nog volgens mij duur :wink: Te recent allemaal.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Sep 08, 2006 14:29

Hm, als het inderdaad over een paar maanden gaat gebeuren kan ik er misschien ook wel 2 nemen, maar dat zeg ik voorzichtig. Voor nu hou ik het bij één Egret 2.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 14:30

Ow ja btw de cabs zijn allemaal in prima conditie en pics kan ik altijd later voor zorgen wanneer het serieuzere vormen aanneemt!
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Fri Sep 08, 2006 15:10

650 euro klinkt erg goed. Ik ga me verdiepen in welke cab nou het beste is/bij mijn wensen past. Ik ga even lekker met Ken babbelen.
Whitevillage

Post by Whitevillage » Fri Sep 08, 2006 15:27

Erg cool dat dit mogelijk is en ook nog nieuwe cabs! Ben ook benieuwd naar de prijzen van MVS en de Naomi's. Prijzen van CPS2 binnenkort ook mogelijk?

En ja, ik heb zeker wel intresse (alleen nog kiezen tussen een Astro City en een Egret II), ik wacht met smart op meer info en foto's.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 15:34

Voor de duidelijkheid Whitevillage, het zijn geen nieuwe cabs maar Used in good condition. Maar ja spullen uit Japan zijn vaak nog als nieuw, maar ik dacht ik maak dat wel ff duidelijk, voor de rest leuk toch dat er nu al schot in zit, als het zo doorgaat kunnen we al snel aan de slag hehe! :wink:
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Sep 08, 2006 15:42

Rano wrote:650 euro klinkt erg goed. Ik ga me verdiepen in welke cab nou het beste is/bij mijn wensen past. Ik ga even lekker met Ken babbelen.


2nd that.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Fri Sep 08, 2006 16:05

Super dit, alleen heb ik de komende 2 jaar geen geld ervoor......
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Elf

Post by Elf » Fri Sep 08, 2006 16:26

Dat word dus een tweede cab kopen, top actie Hasan! Weet nu ook waar ik hem precies kan ophalen :wink:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Sep 08, 2006 21:28

Even van mijn kant een kleine ondersteuning van deze topic.
Hasan is al jaren een goede maat van me en je hoeft je geen enkele zorgen te maken over de betrouwbaarheid en reality van deze actie.

Zoals je in de refusbish topic kunt lezen weet deze man waar hij mee bezig is en mocht er ooit iets zijn kun je rekenen op full technical support. Er is nog wat tijd te gaan, dus ik zou zeggen begin met sparen want dit wordt regelrechte kick ass stuff. Keep it going strong.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Fri Sep 08, 2006 21:36

Ken wrote:Even van mijn kant een kleine ondersteuning van deze topic.
Hasan is al jaren een goede maat van me en je hoeft je geen enkele zorgen te maken over de betrouwbaarheid en reality van deze actie.

Zoals je in de refusbish topic kunt lezen weet deze man waar hij mee bezig is en mocht er ooit iets zijn kun je rekenen op full technical support. Er is nog wat tijd te gaan, dus ik zou zeggen begin met sparen want dit wordt regelrechte kick ass stuff. Keep it going strong.


Thanx for the support dude, maar uiteindelijk doen we het allemaal en dragen we allemaal een klein steentje bij aan de community, die overigens wel erg klein is dus als je de boel gaat belazeren ben je heel snel uitgescheten.
Anyway we hebben er al 4 tot nu toe geloof ik, dus dat beloofd nog wel iets goeds denk ik, keep em comin' :wink:
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Fri Sep 08, 2006 22:29

Misschien toch maar mijn AES verkopen dan :roll:.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sat Sep 09, 2006 11:19

Nou waarom niet, ik heb vroeger ook een AES gehad met 36 titels, waaronder Metal Slug ( ja je hebt het goed gelezen ) en gewoon weggedaan zonder enige spijt. Veel geld voor gevangen en mij ging het toch alleen maar om het gamen en niet om de verzamelwaarde, games zijn op MVS via arcademonitor toch mooier en met een UniverseBios heb je zelfs de AES versie. Nu met de shockboxen kan je het ook nog een mooi jasje geven en klaar is kees. Niet om je over te halen of zo maar om alleen maar aan te geven dat het om de gamingexperience en dat dat beter is op MVS.
Denk er nog maar eens over na!

Hasan
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Sep 09, 2006 16:15

Ai ai ai, dit is weer zo'n topic waarvan je kriebels krijgt. Even heb ik enkele maanden niet meer aan actief zoeken gedaan en dan komt iets als dit, waar ik eigenlijk financieel niet meer op rekende. Ik heb echter altijd wat achter de hand voor als de gelegenheid zich voordoet, en dit schijnt hem te zijn. Eigenlijk echter bedoeld voor skivakantie....Geef me nog even bedenktijd, ik weet niet of ik voor een egret 2 of een neo 29 moet gaan en ik heb ook een opslagprobleem. Ik woon op kamers en daar staat al een wooden cab en is verder geen plaats meer dus ik moet de ouwe lief aankijken of ik hem even bij hem thuis kan parkeren. Als ik deze zaken uitgevogeld heb geef ik je uitsluitsel, rondt die tijd zou het ook fijn zijn wat fotoos te zien om teleurstelling achteraf te voorkomen. Mocht ik tot aankoop overgaan kunnen we dan een deal sluiten dat jij het zaakje in orde maakt dwz mochten er panel-problemen (extra buttons ed) zijn oid??

Laat even weten wanneer je uiterlijk de laatste orders op ilt nemen dan geef ik je uitsluitsel voor die tijd, en weten we alletwee waar we aan toe zijn.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 09, 2006 16:29

Dan wordt het maar eens tijd arcade te gaan ondervinden zoals het hoort op een sitdown rudie. Het is trouwens ook mogelijk parts en panels etc. erbij te bestellen dus je zult nooit zonder onderdelen zitten als sticks en buttons die kan ik altijd opsturen natuurlijk zodat je je cab naar jouw taste kan maken.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Sep 09, 2006 16:43

Ja ok ken, relaxed we zullen zien of dat tezijnertijd nodig is. Ik zat eens te denken aan een betere oplossing; het verpatsen van mijn sweet ol' high tech. Het probleem is dat je er alleen iets voor terugkrijgt als je hem met inhoud verkoopt, dus met mijn MVS systeem. In de sit-down wil ik in ieder geval een NAOMI board, maar beter zou zijn om daarnaast ook nog een MVS in te bouwen. Alles in 1 cab scheelt een hoop ruimte en is voor mij gewoon een stuk praktischer. Ik hoop dat dit mogelijk is, de neo 29 schijnt zeer ruim te zijn dus dat moet lukken. Probleem is dan dus dat ik een lege cab heb staan die ik natuurlijk nog voor geen 100 euro kwijt kan.
Wat zou een MVS setup kosten zodat ik die ouwe kast met volledig werkend systeem kan verkopen?? Ik vermoed dat ik hier alleen maar verlies op zal maken, dus ik moet even goed kijken wat financieel de best mogelijke situatie zal zijn. Ik denk dat ik mijn cab met inhoud wel voor een 250 tot 300 kwijt kan, alles binnenin is zeer netjes. Maar anyway ik dwaal af, als je mijn vraag misschien kunt beantwoorden ga ik verder met brainstormen.

En ken, wat zijn jouw ervaringen met egret 2 en neo 29?? Ik lees dat veel mensen zweren bij Taito cabs maar wat zijn precies de pro's en contra's van deze 2 jongens??
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Sep 09, 2006 16:48

Het zou handiger zijn als je hier even een aparte topic over zou maken Rudie zodat iedereen die een cab heeft zijn eigen ervaringen kan delen en deze topic alleen verder gaat over de inkoopactie.

Met alle respect, die High tech kast moet inderdaad de deur uit. Gewoon een 1 slot in gooien of een goedkope PCB ergens vandaan plukken en voor sit down gaan. Dan maar een beetje verlies er op maken, het verschil in kwaliteit is te groot om niet over te gaan op sitdow.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sat Sep 09, 2006 16:58

Ok nieuwe topic geopend
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Sep 12, 2006 08:31

Nou vandaag de prijs voor een Awave SD binnegekregen en kan je vertellen dat het ca. 900 Euro is voor een splinternieuwe cab, niet slecht volgens mij. Volgens mij zitten hier ook standaard trisync monitoren in.
De foto's krijg ik in de loop van de week hoop ik.
Ik hou jullie op de hoogte! :wink:

Groetjes,

Hasan
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Sep 12, 2006 12:56

Heb het even nageaocht en als het goed is komt ie inderdaad standaard met een trisync flat CRT beeldscherm. Voor een nieuwe cab een goede prijs, je maakt het er qua keuzes niet makkelijker op hehe. Als je de fotoos hebt; post it!! Ik ga even wat oude vrouwtjes beroven nu, kijken of ik de 900 haal.....
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Tue Sep 12, 2006 13:40

ruderudie wrote:Voor een nieuwe cab een goede prijs.


Deze cabs zijn 2de hands maar in goede staat als ik me niet vergis.

Iets waar je wel rekening mee moet houden bij de Taito Atomiswave SD is dat er standaard volgens mij slechts plaats is voor 1 speler en dat er slechts 5 knoppen op zitten (voor Capcom spellen heb je er 6 nodig).

Hoeveel zal de prijs voor een SNK Super Neo 29 worden als er een trisync monitor in gezet wordt?
Komen de kasten trouwens met handleidingen?
Last edited by General Wong on Tue Sep 12, 2006 20:51, edited 1 time in total.
Elf

Post by Elf » Tue Sep 12, 2006 19:19

Ik geloof dat Hasan zei dat de AW's nieuw zijn..
Post Reply