Pandora's box met JVS cab

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Pandora's box met JVS cab

Post by Baki » Sat Jan 26, 2019 17:49

Zoals de titel aan geeft, heeft er hier iemand ervaring met een pandora's box 4 of hoger en dan in een JVS cab (New Net City)?

Werkt dit eenvoudig via een JVS -> Jamma converter zoals die van Namco of zitten er veel haken en ogen aan?

Maatje van me wil graag een candy cab voor de echter ervaring maar heeft geen zin om steeds board te moeten wisselen.
Dan zou dit wel een makkelijke oplossing zijn plus die bord ondersteunen ook VGA wat een mooier en strakker beeld geeft.
Ik alleen zelf totaal geen ervaring met multi boards.

Thx alvast!

Baki
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by PascalP » Sun Jan 27, 2019 19:09

Zou geen reden kunnen bedenken waarom het niet zou werken, kijk wel goed naar welke versie je koopt daar er zijn met 15k, 31k en zelfs HD(?) zag ik laatst.

Ikzelf heb ooit een PB4 gehad die 15k over Jamma en 31k over VGA zou moeten doen, ding bleek enkel 31k te doen ook over de Jamma.

Zou persoonlijk ook geen PB aanraden, veel dubbele games door de hacks die er op staan.
Als hij het toch in een JVS cab aan wil sluiten zou ik eerder voor een oud PCtje gaan met Lakka ofzo erop.
JVS controls dan via een JVSPAC naar USB van de PC
ImageImage
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by Baki » Sun Jan 27, 2019 20:43

Hoi Pascal,

Hij heeft dat boardje al en alles werkt behalve beeld. Heb direct de VGA in de pandora gedaan maar geen beeld op de New Net City.
Als ik er een tft schermp aan hang dan heb ik wel beeld. Zal dat aan het chassis liggen want die cab heeft 15 en 31 Khz ondersteuning.

Dat van die PC is mij helemaal onbekend. Heb altijd originele boards gebruikt...
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by PascalP » Sun Jan 27, 2019 21:20

Kun je bij het TFT scherm iets van info/resolutie zien in het menu?

NNC heeft idd een trisyns scherm, dus als de PB 31k doet zou het moeten werken...
ImageImage
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by Baki » Sun Jan 27, 2019 21:33

Nou het werkt dus niet. Ik krijg in mooie groene letters "No Signal" wat ik doe.

Ik zal deze week eens kijken of wat kan vinden in de settings / menu's van dat ding.

Het zou namelijk gewoon moeten werken...
User avatar
PascalP
Active Level:
Active Level:
Posts: 1248
Joined: Wed May 06, 2015 12:38
Location: Venray

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by PascalP » Mon Jan 28, 2019 07:51

lang leve de China kwaliteit :mrgreen:

Maar kijk maar eens in het info screen van de TFT monitor die wel werkt welke resolutie er binnen komt, anders ff een simpele LCD TV ofzo eraan hangen, die hebben meestel ook wel een info knop op de remote waar je zoiets ziet.
ImageImage
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by ZeMMiK » Tue Jan 29, 2019 00:33

de echte pandor'a komen van 3a er zijn best wel veel fake pandor'a, Ik heb nog een gamebox liggen via jamma maar als je hem open schroeft dan zit er VGA aansluiting in.... mag van mij getest worden en voor de verkoop maar dan even PM , indien niet werkend dan draaien we de koop weer terug.
Image << zo'n soort maar dan 700games ofzo....
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Pandora's box met JVS cab

Post by Baki » Tue Jan 29, 2019 19:11

PM sent.
Post Reply