Hokuto No Ken / Fist Of The Northstar

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Hokuto No Ken / Fist Of The Northstar

Post by Ken » Wed Sep 28, 2005 22:28

Hokuto No Ken / Fist Of The Northstar
Ik denk dat jullie nu toch echt wel over deze nieuwe game voor de Atomiswave hebben gehoord. Wat denken we ervan, nieuwe Guilty Gear beater of slap aftreksel?
Ik weet zeker dat deze game zwaar succesvol gaat worden in Japan.
Het ziet er heel heftig uit en de gameplay schijnt ook ziekelijk goed te zijn.
Last edited by Ken on Sun Mar 30, 2008 20:57, edited 1 time in total.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Thu Sep 29, 2005 19:13

Deze game is DE reden waarom ik een Atomiswave ga kopen. Toen ik de eerste gameplay vids zag ging ik totaal uit mijn naad. Super vette chara's, goede engine en de echte Hotoku specials, wat wil een fan nog meer!
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Oct 02, 2005 21:06

Ik heb een korte vid van de game gezien, de graphics zijn strak zoal guilty gear en de moves en gameplay zijn echt moddervet. Iedere character heeft GOD FIST attacks, de ultieme aanval. Kenshiro heeft zijn ATATATATATATATATATA!! aanval, 100 hits, echt SUPER om te zien.

Op een game zoals deze wacht ik al jaren, eindelijk een goeie Hokuto no Ken game.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Sun Oct 02, 2005 21:58

Het is niet de eerste goede Hotoku no Ken game die ik zie. Wel als het om V.S. fighting gaat. Ik heb een ps1 Hotoku game en dat is een beat em up (jp only helaas) en die is echt heel vet.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Oct 03, 2005 09:08

Baki wrote:Het is niet de eerste goede Hotoku no Ken game die ik zie. Wel als het om V.S. fighting gaat. Ik heb een ps1 Hotoku game en dat is een beat em up (jp only helaas) en die is echt heel vet.


Ja daar heb ik ook goeie dingen over gehoord, trouwens, ken ik jou niet van DC++ Baki? VGMCentral toch?
User avatar
legztec
Active Level:
Active Level:
Posts: 456
Joined: Tue Sep 27, 2005 19:13

Post by legztec » Fri Dec 09, 2005 10:09

Er zijn wat filpjes van FOTNS

http://trf2.com/hk/hk20051207001.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207002.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207003.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207004.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207005.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207006.zip
http://trf2.com/hk/hk20051207007.zip

Ze zijn niet altijd up vanwege het groot aantal mensen die willen downloaden.

Het spel ziet er wel rete goed uit en lijkt erg veel op GG zover ik kan zien.
Ziet er erg belovend uit!
2d fighting rules
loempiavreter
Active Level:
Active Level:
Posts: 73
Joined: Sun Oct 02, 2005 03:56

Post by loempiavreter » Fri Dec 16, 2005 23:14

Ik ben een groot van van de manga en de anime serie. Weet iemand welke characters erin komen?

Jagi mn fav zit er in, dat weet ik maar zitten Souther, Spade, Shura erin?
LBL
Active Level:
Active Level:
Posts: 57
Joined: Tue Nov 22, 2005 22:47

Post by LBL » Sat Jan 14, 2006 15:13

Ziet er super strak uit.......
Heeft enig idee of er een release date voor de ps2 bekend is..?

En wat kost de game voor atomiswave..?
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Thu Mar 16, 2006 18:04

Ik heb deze game vandaag gespeeld in de arcades. De Hi-Res sprites zien er fantastisch uit en de animaties zijn erg vet gedaan. Ook de moves uit de serie etc. Supertof...vooral die geluiden! Kenshiro ----> WHA WHA! (Bruce lee Style)
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Fri Mar 17, 2006 09:26

Ik vond de OVA New Fist of the North Star nep, met name de personages en dan in het bijzonder de neppe hoofdpersoon. Denk niet dat dit hem dus gaat worden voor mij.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Jan 22, 2008 08:21

Ik heb 'm eindelijk voor de PS2. dikke shit.
Je moet wel die optie in de options uit zetten, want die optie maakt alles nog waziger.
Deze game is 480i, dus slecht beeld, maar daar heb ik nu iets op gevonden. Die sharpness instelling op me tv vond ik waardeloos, maar voor 480i games is die instelling heel goed bruikbaar. Ik heb me tv nu voor 480i games met sharpness op 15 gezet. (50%, 30 is maximale instelling)
voor 480i 3D games kan je sharpness nog iets verder zetten zelfs. Als je ps3 games of blu ray checkt, dan zou ik die sharpness weer helemaal uit zetten.

Maar zeer brute, vette game. Er zit ook een dvd in met vette extra's.
Er moet een arcade vervolg op komen vind ik.
Hokuto No Ken X Blade
:o dat zou vet zijn. Maar, ik ben volop aan het genieten van deze technische fighter. echt heel veel moves. Speelt als Guilty gear, maar alles is vet groot. en vette characters. 1 hele grote Earthquake achtige gast, 1 kleinere chick en verder 8 brute grote gasten die volgens mij allemaal hun mannetje staan. Ik wacht al jaren op een fighter waarbij er meer dan 1,2 coole characters zijn. En geen characters met charge moves gelukkig, heb ik een hekel aan. Wie van fighting games houdt moet deze shit checken. Die flauwekul met animatie SFIII is beter crap. Dit is een veel snellere game. Er is geen tijd voor animatie! YOU ARE ALREADY DEAD!
En alles ziet er super uit, super groot, vette muziek, sound effects. arcade mode, survival mode en ook history mode, hier moet je allerlei opdrachten uitvoeren. Begin te zoeken op ebay zou ik zeggen.
Dit is de zoek link die ik gebruikt heb. Misschien heeft iemand er nog wat aan! http://search.ebay.nl/ps2-playstation-f ... nesearchZ1

Ik had deze game echt veel eerder moeten halen, want FOTNS, is echt mijn favoriete anime. Toch jammer dat er geen 480p mode inzit, verdomme, maar ja :evil: Dat heeft me ervan weerhouden om hem eerder al aan te schaffen. Maar goed desalnietemin een super aanrader an wat mij betreft, de gruwelijkste fighter ever
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Wed Jan 23, 2008 20:47

"die optie" lol

trouwens, voor de noobs zoals jezelf heeft FOTNS idd betere graphics. het is ook helemaal geen "technische fighter" (ik neem aan dat je niet eens weet wat dit betekent).

achja, welcome to the world of 2D fighters!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Jan 23, 2008 22:43

DreamerNL wrote:"die optie" lol

trouwens, voor de noobs zoals jezelf heeft FOTNS idd betere graphics. het is ook helemaal geen "technische fighter" (ik neem aan dat je niet eens weet wat dit betekent).

achja, welcome to the world of 2D fighters!

Wat een misplaatste arrogantie.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Jan 24, 2008 14:43

Voor FOTNS ben ik noob ja. Dat kon je al lezen.
Technisch, ....mwa, redelijk technisch dan. Hoezo is het geen technische fighter? legguit.

Betere graphics?
Welcome?
Je kan goed trash talken. Maar trash talken doe je als je iemand owned in een game. Met FOTNS sloop je me misschien. kom maar met guilty gear of een SF2 titel.
Zo te horen ben je al helemaal ingeburgerd in shoryuken forums. Maar ik kan het wel hebben, ik ken je al een beetje en je bent snel boos/geirriteerd. Maar snap wel dat ik die game net heb. En je mag het tegen me houden dat ik hem niet eerder gehaald heb. Maar relax man. Als je me sloopt met een fighting game die ik ken/heb gespeeld mag je gal spuwen.
Ik vraag me af of je echt zo'n held bent.
Je hele post voegt echt totaal niets toe. Je weet het zelfs zo te brengen dat zelfs Ken zich ermee moet bemoeien. Dan ben je altijd verkeerd bezig. Dit is geen Shoryuken forum of misschien dat je dat op die neogeo forums geleerd hebt. Relax man
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Jan 24, 2008 14:45

dubbele post, snorry
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Thu Jan 24, 2008 15:35

Sowieso, lekker belangrijk of iemand een n00b is of niet. Hij vertelt er tenminste iets boeiends over en voegt wat toe aan het topic. Daarnaast zit d's post vol met enthousiastme wat me ook wel bevalt.
Image
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Wed Jan 30, 2008 09:14

Hm, vette game.
Wat is het verschil tussen Raoh en Kenoh?
In de arcade mode, laatste baas, staat er Kenoh geschreven, maar de announcer zegt: Raoh.
Hebben jullie alle 77 historical moments gehaald? Zo ja, is het moeilijk? Is het de moeite waard?
Op gamefaqs staan wel wat faqs, maar ik wil meer. Ik heb dit gevonden via gamefaqs.
http://translate.google.com/translate?h ... %26hl%3Den

Zijn er meer sites waarin uitleg wordt gegeven?
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Tue Feb 05, 2008 09:23

Ik heb deze craag neergelegd bij shoryuken.
Wellicht dat een van jullie hier licht op kan werpen.
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=148793
Ik hoor graag nog van jullie waarom deze game totaal niet technisch is en andere fighting games wel. Ik blijf het best lastig vinden allemaal. MEt die counters en charge attacks CD en AB.
Post Reply