neo Shockbox inkoopactie

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

neo Shockbox inkoopactie

Post by ruderudie » Sun Jul 23, 2006 23:06

Ik heb contact gehad met Rood die net als ik shockboxes voor zijn neo MVS's nodig heeft. Probleem is dat deze krengen groot zijn en dus duur om te verzenden. Hierbij een oproep aan iedereen die shockboxes nodig heeft, post het hier even. De bedoeling is dus een grote inkoopactie om de verzendkosten te drukken.

Het is ook makkelijk als we wat sites vergelijken. Het mooiste zou zijn om natuurlijk ook direct de inserts er bij te bestellen, al kun je die natuurlijk later over laten komen. Zover ik weet is Big Bear van het Neo forum de grote Shockbox man, maar wie goede sites/leveranciers weet, post de link.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Jul 24, 2006 08:56

Ik denk dat we uiteindelijk wel bij de Neo store uitkomen. Geen idee of BigBear ze nog heeft liggen maar als dat zo is zal hij vast goedkoper zijn dan de neo store :)

Wat betreft de inserts; deze print ik altijd zelf, heb de beschikking over een printstraat dus kan voor weinig kosten deze dingen printen. Afhankelijk van de hoeveelheden kan ik misschien hier in voorzien voor de rest. Maar dit is afhankelijk van een aantal zaken. Zal eens kijken hoeveel ik er kan regelen.
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Wed Jul 26, 2006 19:51

Ik geloof dat het forum op het moment dood is, dus maar even wachten tot iedereen terug is van het strand hehe..
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Wed Jul 26, 2006 20:01

Ik zou er in een stuk of 10 wel intresse hebben, mits de prijs goed is.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Aug 01, 2006 18:00

op

http://southtown-homebrew.com/index.php ... 7f6e462853

Zijn ze te koop voor $8,50 per stuk. Ik zal even uitzoeken wat de verzendkosten zijn, die ik hier f zal posten.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Sep 18, 2006 15:10

Zouden we ook korting krijgen bij afname van meer dan een X aantal?
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Post Reply