Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Psykick » Fri Jan 27, 2017 13:42

Da Dude wrote:Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.


Hij krijgt zijn eigen booth waar we Marco en de game alleen laten.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Da Dude » Fri Jan 27, 2017 13:57

Psykick wrote:
Da Dude wrote:Dan zou je echt een baas zijn als je die game gewoon in een Cab plaatst.


Hij krijgt zijn eigen booth waar we Marco en de game alleen laten.


Voor de mensen die die game willen doen. Dan wel met een paar hekken er om heen voor de privacy. :P :P :P

Image
Last edited by Da Dude on Sat Jan 28, 2017 00:59, edited 1 time in total.
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Abc123 » Fri Jan 27, 2017 22:32

Psykick wrote:Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!

We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt :)

Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!

Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!

Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.

Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know ;)

Until the next

Suggestie: Hou die F-Zero erin! Dat spel is meesterlijk goed! :D
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Baki » Fri Jan 27, 2017 22:40

F-Zero is zeker baas! Helemaal mee eens!
Ook die Starwars pod racer blijft een hele gave kast met zijn unieke controls.
User avatar
doc81
Active Level:
Active Level:
Posts: 249
Joined: Mon Feb 27, 2012 07:13
Location: Zuid-Holland, Den Haag

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by doc81 » Sat Jan 28, 2017 08:55

@has: FP man, FP all the way, je weet zelf. We gaan het nog vetter maken. Round 3......

@waiwai: excuus voor late felicitatie, maar alsnog de felicitaties.

@the rest:
Wees welkom!!!!

Ik heb een collega weten over te halen om te komen en ging gelijk op de app met zn neef en deze komt ook zeker als er weer een event is en misschien nog meer.

Dus er is veel animo!!!!!
Bob marley zou zeggen: "Lets play together and be alright"


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
God Bless & Be Blessed.
When you first don't succeed, try and try again untill you do succeed!
User avatar
Abc123
Active Level:
Active Level:
Posts: 581
Joined: Sun Jul 14, 2013 10:34
Location: Ratson's vuilnisbak

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Abc123 » Sat Jan 28, 2017 08:59

Goed zo Doc81!
User avatar
Sphere
Active Level:
Active Level:
Posts: 795
Joined: Mon Sep 24, 2012 23:30
Location: Zoetermeer
Contact:

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Sphere » Sat Jan 28, 2017 09:47

Psykick wrote:Zo, eindelijk een beetje tijd om fatsoenlijk te reageren op de mooie reacties van een erg geslaagd event. Ik had na lange afwezigheid wel extra drukte verwacht, maar dit oversteeg echt wel de verwachtingen. Wat een lekkere drukte was het en wat een top sfeer hing er weer. Het moment dat je de hal even inloopt en alle kasten fully packed zijn en er er mensen gewoon staan te wachten om te spelen. Echt te gek!

We hebben na de verhuizing echt kneiterhard gewerkt om het op tijd af te hebben en dankzij de inzet van een aantal members is het weer gelukt. Special thnx to Netaxe voor zijn enorme inzet om de toko op tijd af te hebben en zijn vrouw die de hele dag iedereen met een glimlach heeft verwelkomt :)

Daarnaast wil ik ook Anunaki, Dr. Doggystyle, Mart, Cageman, Doc81, Sphere bedanken voor de support. Zoals altijd the Usual Suspects die altijd voor je klaar staan!

Natuurlijk ook iedereen die weer van heinde en verre zijn gekomen om het supporten en jeu te geven aan het geheel, zonder jullie is het nooit zo leuk!

Volgende maand zal er zeker weer een vet event zijn met nog meer vernieuwingen en toevoegingen. Er wordt iig altijd aan gewerkt om weer bigger and better voor de dag te komen.

Mochten er nog tips, suggesties en/of opmerkingen zijn hoor ik deze graag. Wat was helemaal dope en wat missen we nog? Lemme know ;)

Until the next


Hoe kunnen wij nou een initiatief als deze niet supporten Hasan? Als je ziet hoe dit gegroeid is de laatste jaren dan is het een combinatie van gekkenwerk en een natte droom :mrgreen: Je doet het fantastisch en ik kan het alleen maar waarderen dat je head first in deze entertainment niche springt en laat zien dat er markt voor is. Ondanks ups and downs blijf je erin geloven en dat bewonder ik enorm. Dus om dan nog maar een engelse term te gebruiken, keep up the great work!

Image
User avatar
ZeMMiK
Active Level:
Active Level:
Posts: 617
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:10

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by ZeMMiK » Sat Jan 28, 2017 14:28

wat mij positief verbaasde was dat er mensen tussen de 15-20 jaar oud waren en feilloos op die dancepads te keer gingen?
Er zijn toch helemaal geen arcades open en er is al jaren geen dancegame meer gereleased met dancepads.... of is er ergens nog een
undergroundscene ???
maar inderdaad ik vond het al lekker druk in de avond maar in de middag ervoor scheen het echt heel druk te zijn.
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Baki » Sat Jan 28, 2017 16:09

Nou ik speelde DDR vroeger via Dreamcast en in de arcades in London. Hoef ik nu niet meer te proberen met die rotte knieën van me haha.
Maar dat is zeker 18 jaar geleden :shock:
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Cageman » Sat Jan 28, 2017 16:21

Er zijn nog een aantal plekken waar een In The Groove staat volgens die gasten. Een aantal spelen het ook competitief, waarbij ze dan dus oefenen in een arcade. Weet even niet meer waar ze dat doen.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Retro Planet Event op 21 januari 2017!

Post by Psykick » Sun Jan 29, 2017 01:10

Allereerst Thnx Pieter for the kind words :)

Wat betreft DDR kan ik je vertellen dat er nog een hele levende scene is en deze groep nog veel gatherings heeft en ook weten waar welke dansmachine en zo staat. Er is juist een enorme shift gemaakt naar rythm games door de hardcore gamers van deze generatie. Ze nemen heel erg over wat er allemaal in Japan gebeurd. Do not underestimate them ;)
Post Reply