CPO restoration [update 1]

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Post Reply
User avatar
sjorspion
Active Level:
Active Level:
Posts: 330
Joined: Wed Oct 12, 2011 14:11
Location: Gelderland

CPO restoration [update 1]

Post by sjorspion » Mon Jul 25, 2016 13:10

Update 1:
laatste gaatjes geboord. Kijken of alles past. (Waar nu die 3-1 knop zit, komt uiteindelijk een spinner.)
Image
Het plan voor de binnenkant:
Image

De stickers zijn ook binnen gekomen!
Image
Image
Image

Nu wordt het tijd om alles in elkaar te gaan zetten!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ben momenteel bezig mijn CPO van mijn Woody te herstellen. Via een vriend heb ik er een plaat overheen laten lassen en vervolgens nieuwe gaten laten ponsen. De volgende stap is om de CPO te bekleden. Ik denk dat het het makkelijkste en netste is om hem te bestickeren. Iemand tips waar ik op moet letten bij wat voor soort sticker en waar ik het beste zo'n Custom CPO layout zou kunnen maken/bestellen (liefst binnen NL)?

Image
Image
Last edited by sjorspion on Sun Sep 18, 2016 13:03, edited 1 time in total.
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
User avatar
sjorspion
Active Level:
Active Level:
Posts: 330
Joined: Wed Oct 12, 2011 14:11
Location: Gelderland

Re: CPO restoration

Post by sjorspion » Mon Jul 25, 2016 13:20

:whistle:
Last edited by sjorspion on Sun Sep 18, 2016 13:03, edited 1 time in total.
"SSSSSSEEEEEEEGAAAAA...."
User avatar
K405
Active Level:
Active Level:
Posts: 295
Joined: Tue Sep 25, 2012 23:34

Re: CPO restoration

Post by K405 » Tue Jul 26, 2016 09:10

Ik denk dat je, voordat je gaat bestellen, bij wie dan ook, flink moet googlen, om te kijken wat de reputatie is van degene bij wie je gaat bestellen. Beetje Captain Obvious van mij natuurlijk. :wink: Wat voor een woody is het dan? Was het een originele titel?
User avatar
Jinxz
Active Level:
Active Level:
Posts: 2387
Joined: Sun Jun 06, 2010 11:58
Location: Netherlands
Contact:

Re: CPO restoration

Post by Jinxz » Wed Jul 27, 2016 08:14

Qua software werk ik met photoshop en illustrator voor artwork. Persoonlijk werk ik het liefst met photoshop maar je moet voor een cpo print wel een erg hoge resolutie aanwennen te gebruiken.
Probeer weg te blijven van cirkels om knoppen aangezien 1mm fout in 't ontwerp, afwijking van print of fout plakken een lelijk resultaat oplevert.
Post Reply