Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*
Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :) *Update pagina 2*
Jongens en meisjes, ik heb nog geen concrete ruimte gevonden, maar het is bijna rond. Aankomende week verwacht ik bevestiging. In de tussentijd moet de tent wel klaar worden gemaakt om te kunnen verhuizen. Naar opslag of een nieuwe locatie, dat maakt niet echt uit. Het moet hoe dan ook voor 3 november verhuist zijn.
De aankomende 2 weken zal ik dus veel in de shed zijn om spullen klaar te zetten, ordenen en het kaf van het koren te scheiden. Zouden de mensen die willen helpen willen aangeven wanneer ze van waarde kunnen zijn, zodat ik een beetje kan plannen en weet waar ik een beetje op kan rekenen? De avonden zal ik er ook genoeg zijn.
De aankomende 2 weekenden zullen sowieso in het teken staan van verhuizen, dus die zijn echt het belangrijkst. Hopelijk kunnen we aankomend weekend al wat gaan verhuizen en de grote overtocht op de 31e plannen.
Alvast enorme dank voor de support!
De aankomende 2 weken zal ik dus veel in de shed zijn om spullen klaar te zetten, ordenen en het kaf van het koren te scheiden. Zouden de mensen die willen helpen willen aangeven wanneer ze van waarde kunnen zijn, zodat ik een beetje kan plannen en weet waar ik een beetje op kan rekenen? De avonden zal ik er ook genoeg zijn.
De aankomende 2 weekenden zullen sowieso in het teken staan van verhuizen, dus die zijn echt het belangrijkst. Hopelijk kunnen we aankomend weekend al wat gaan verhuizen en de grote overtocht op de 31e plannen.
Alvast enorme dank voor de support!
Last edited by Psykick on Sun Oct 25, 2015 20:42, edited 1 time in total.
Re: Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :)
Has, ik kan de komende weekenden helpen op:
beide vrijdag avonden
24-10 's ochtends of 25-10 's ochtends
31-10 hele dag
beide vrijdag avonden
24-10 's ochtends of 25-10 's ochtends
31-10 hele dag
Hasan, wij houden contact, ik zal op de zaak navragen wanneer ik vrij kan nemen en wanneer het jou ook schikt. Ik help graag een handje.
Ik ga proberen zaterdag 24-10 of zondag 25-10 tijd vrij te maken. Op 31-10 kan ik sowieso helemaal niet i.v.m. de Zombie Walk in Rotterdam en m'n voorbereidingen voor dat feessie.
Ik zou eventueel zondag 25-10 kunnen en zaterdag 31-10. Jammer genoeg kan ik niet door de weeks in verband met drukte op het werk. Ik hoor wel of ik nodig ben die dagen. 

- d
- Active Level:
Ik help graag mee aan het verhuizen van deze epic arcade
Ik kan in oktober
18 hele dag
19 hele dag
20 avond
21 avond
24 hele dag
25 hele dag
26 hele dag
27 avond
28 avond
29 avond
30 avond
31 hele dag
01-nov hele dag
Ik kan in oktober
18 hele dag
19 hele dag
20 avond
21 avond
24 hele dag
25 hele dag
26 hele dag
27 avond
28 avond
29 avond
30 avond
31 hele dag
01-nov hele dag
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Playworks verhuizing! Hulptroepen unite :)
Je hebt mijn beschikbare data inmiddels ook.
Laat ik je zsm weten. Zal vooral in het weekend zijn. Woon nou niet om de hoek.
Vorige keer was ik er met de grote verhuizing. En dat was super gezellig tijdens het harde werken.
Ik wil dat zeker niet missen, al zit alleen met ff mijn rug. Kan dit weekend amper opstaan, laat staan iets tillen.
In me rug geschotens tijdens fitness. ff iets te zwaar getraind.
Ik kijk het ff aan deze week, en dan laat ik je weten wanneer ik er ben. neem ik meteen je TV mee

Vorige keer was ik er met de grote verhuizing. En dat was super gezellig tijdens het harde werken.

Ik wil dat zeker niet missen, al zit alleen met ff mijn rug. Kan dit weekend amper opstaan, laat staan iets tillen.
In me rug geschotens tijdens fitness. ff iets te zwaar getraind.
Ik kijk het ff aan deze week, en dan laat ik je weten wanneer ik er ben. neem ik meteen je TV mee

Help graag. Ik ga even kijken wat de mogelijkheden zijn. Hopelijk einde van de week, dan wel het weekend dat ik kan komen helpen. Laat het nog weten. 

Na het aanstaande weekend ben ik weer beschikbaar om wat calorieën te verbranden 

Waar nodig kan ik ook meehelpen. Heb thuis kunnen regelen dat je me in maximaal 2 van de onderstaande data kunt inplannen:
Zondag 25 oktober, hele dag
Donderdag 29 oktober, vanaf uurtje of 13:00 tot 17:30
Zaterdag 31 oktober, hele dag tot 17:00
Zondag 1 november, hele dag
Zondag 25 oktober, hele dag
Donderdag 29 oktober, vanaf uurtje of 13:00 tot 17:30
Zaterdag 31 oktober, hele dag tot 17:00
Zondag 1 november, hele dag
Als ik 24-10 of 25-10 met ctulhu kan meeliften kom ik helpen. Vwbabe is nog niet voldoende hersteld om te helpen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:Als ik 24-10 of 25-10 met ctulhu kan meeliften kom ik helpen. Vwbabe is nog niet voldoende hersteld om te helpen.
Wat mij betreft kan je meerijden net zoals de vorige keer, maar ik moet hier thuis nog even kijken wat de plannen gaan worden voor dat weekend, het is namelijk herfstvakantie en dan doen we als gezinnetje zoveel mogelijk leuke dingen. Ik laat het je zo snel mogelijk weten.
Ik heb ook 25-10 aangegeven en kom ook uit Dordrecht. 24-10 kan ik niet. Maar er kan op 25-10 ook iemand of meerdere meerijden. 31-10 was ik ook van plan om te gaan.
Ik ben beschikbaar in de weekenden.
Ok guys, thnx for all the support!
Ik heb ondertussen wel een beetje een beeld van wie er kan komen helpen, dus leek het me handiger om dan hier alvast aan te geven wanneer ik er ben en de rest zo kan aansluiten. Ik zal evt. mensen nog een pm sturen als ik hier geen reactie krijg, maar ga er maar vanuit dat ik er op de onderstaande dagen iig zal zijn en alle handjes die er zijn kan gebruiken!
Dinsdag 20-10 de hele dag vanaf 12.00 uur
Vrijdag 23-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Zaterdag 24-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Zondag 25-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Maandag 26-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Dinsdag 27-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Woensdag 28-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Donderdag 29-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Vrijdag 30-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Zaterdag 31-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Zondag 01-11 de hele dag vanaf 10.00 uur
Er zullen best wel dagen tussen zitten die anders lopen of dat ik er later ben, maar zal dat duidelijk communiceren met de mensen die komen helpen. Nogmaals dank!
Ik heb ondertussen wel een beetje een beeld van wie er kan komen helpen, dus leek het me handiger om dan hier alvast aan te geven wanneer ik er ben en de rest zo kan aansluiten. Ik zal evt. mensen nog een pm sturen als ik hier geen reactie krijg, maar ga er maar vanuit dat ik er op de onderstaande dagen iig zal zijn en alle handjes die er zijn kan gebruiken!
Dinsdag 20-10 de hele dag vanaf 12.00 uur
Vrijdag 23-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Maandag 26-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Dinsdag 27-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Woensdag 28-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Donderdag 29-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Vrijdag 30-10 de hele dag vanaf 10.00 uur
Er zullen best wel dagen tussen zitten die anders lopen of dat ik er later ben, maar zal dat duidelijk communiceren met de mensen die komen helpen. Nogmaals dank!
Ik ben er dan 23+27+30.
Ga het ook checken Has, ben sinds 2 weken weer vader dus mort even kijken wat de beste dag/tijd is, dagdeel moet in elk geval lukken
- Dr Doggystyle
- Active Level:
de weekenden
ben ik er zeker bij
de rest van de dagen moet ik kijken hoe ik met mn werk zit en of ik nog energie heb om na mn werk ff langs te komen.
ben ik er zeker bij
de rest van de dagen moet ik kijken hoe ik met mn werk zit en of ik nog energie heb om na mn werk ff langs te komen.
Ik kom in ieder geval zondag 25 oktober, zal er ergens tussen 10 en 11 zijn. Voor volgende week moet ik nog even kijken.
NB: Ik kom uit de buurt van Nijmegen. Als er mensen zijn die mee willen rijden hoor ik het wel.
NB: Ik kom uit de buurt van Nijmegen. Als er mensen zijn die mee willen rijden hoor ik het wel.
Veel succes met verhuizen!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen
Dat laat ik tzt weten!
Ik moet deze week (voor het eerst) vader gaan worden, op 23-10 als de berekening correct is.
Als het niet al te hectisch gaat worden, probeer ik volgend weekend mee te helpen

Dat laat ik tzt weten!

ruderudie wrote:Ga het ook checken Has, ben sinds 2 weken weer vader dus mort even kijken wat de beste dag/tijd is, dagdeel moet in elk geval lukken
Gefeliciteerd !! Mooie maar drukke periode

Akuma2000 wrote:Veel succes met verhuizen!
Dat laat ik tzt weten!
Spannend

Akuma2000 wrote:Veel succes met verhuizen!
Dat laat ik tzt weten!
Geweldige tijd. Veel foto's maken, filmen. e.d. Want het gaat zo snel die eerste tijd.
Maar ff weg is best wel relax, al zal je drukker zijn met beschuit met muisjes smeren

Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.
Da Dude wrote:Mijn rug is nog niet geweldig. maar gaat beter. Tillen is nog ff moeilijk. Ik wil er wel weer bij zijn. Maar niet ten koste van mijn rug.
Dan gebruik je toch je telekinetische krachten om alles te verplaatsen...of misschien the Force? Kan je alvast oefenen voor de nieuwe Star Wars film.