Heb van de week weer een leuke aankoop gedaan met Super Street Fighter II, maar de batterij leeftijd is onbekend.
Nu ben ik aan het twijfelen om een nieuwe batterij te plaatsen of het board te laten phoenixen zoals mijn andere CPS2 boards...
Wat denken jullie wat op de lange termijn verstandig is?
Zal een origineel board zijn waarde beter behouden?
CPS2 phoenix; waardeverhoging of verlaging?
Re: CPS2 phoenix; waardeverhoging of verlaging?
Mijn persoonlijke mening is dat het phoenixen van een CPS-2 board waardeverminderend werkt. Het vervangen van een batterij stelt echt helemaal niets voor en is binnen 5 minuten gedaan...ik vervang de batterij sowieso altijd wanneer ik een nieuw spel koop.
Je kunt ze denk ik beter origineel houden. Phoenixen kan altijd nog als het geld blijkt op te leveren toch?
Ik denk dat ik er dit weekend toch maar ff een batterijtje in soldeer.
Heb nu voor mezelf de volgende filosofie opgesteld:
Zolang het board met een batterij in leven te houden is, zo houden. Als het board suicided is kan je altijd nog phoenixen
Heb nu voor mezelf de volgende filosofie opgesteld:
Zolang het board met een batterij in leven te houden is, zo houden. Als het board suicided is kan je altijd nog phoenixen

Batterijtje zit er in, lokale elektroboer had er gelukkig 1 op voorraad!
Toen ik eenmaal bezig was had ik de smaak te pakken en meteen maar een capkit in mijn monitor geplaatst, wat een verschil in scherpte zeg!!
Toen ik eenmaal bezig was had ik de smaak te pakken en meteen maar een capkit in mijn monitor geplaatst, wat een verschil in scherpte zeg!!