Candy cabs te koop in NL

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Sun May 21, 2006 14:56

Ok bedankt Ken, het wordt allemaal steeds duidelijker. Ja er moet toch echt een keer een naomi board komen met o.a capcom vs snk 2, wat is ongeveer de prijsindicatie voor een dergelijk board en de gemiddelde gameprijs? En wat is wijsheid om te kopen, naomi 1 of 2? Als ik het goed begrijp is er een cassette (pcb) versie en een cd versie, hoe zit het met beschikbaarheid van games voor beide? Duurt nog wel even tot ik het kan aanschaffen want mijn kamertje staat nu propvol, maar als ik ga samenwonen moet ie er gewoon komen. Heb je trouwens ook zo'n wiring tekening van een cps1 board?
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Fri Aug 04, 2006 10:21

Ik heb die site lang niet geckeckt, goh wat een update.
Wat is er lelijk aan? Is het niet gewoon een kopie van een Versus city? Ja.
Image Plak er een paar Sega Printjes op en je hebt een single versus city!

Ik heb zelf een OK Baby en dat is een kopie van een Jaleco Pony IV en er staat op
27-29", maar er zit een 26" monitor in!
Ik vraag me af of hier echte 29" monitors in zitten als ze ook nog tri-sync zijn is 700 geen slechte deal, maar wat voor sticks en knoppen zitten er in? en Waarom geen 6 knoppen? Ik heb net nog 's gekeken en volgens mij zit de knoppen layout zo:

ooo
o

Dus je kan er zo twee bij zetten/boren.
Ik denk dat het best een goede deal is. Je kan hem zien voordat je hem koopt en je hebt een soort garantie waarschijnlijk.
Ik ga die gab meteen mailen en meer details opvragen, ik zal rapporteren.
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Sun Aug 13, 2006 01:19

Ik heb die gast toevallig nog pas gesproken en gaat hier om een een 31kHz monitor maar geen multisync!! Als je een multisync wilt komt er geloof ik rond de 300 Euro bij of zo.
Nu is het ook zodat deze kasten uit china komen en daar maken ze niet de beste monitoren, zal waarschijnlijk een Wei-Ya of ander fopmerk zijn, dus ik zou nog maar eens goed nadenken over deze jongens.
Hou er natuurlijk ook rekening mee dat als ze alleen maar high res zijn (31kHz) wordt een MVS aansluiten een heel moeilijk verhaal plus alle andere 15 kHz games of course!
Om maar eens een oud gezegde uit de kast te trekken "Al het waar naar zijn geld" :wink:
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Sun Aug 13, 2006 13:12

Om maar eens een oud gezegde te gebruiken: tering.
Alleen 31 Khz? Dan is het enige dat ik er op dit moment mee zou kunnen doen een dreamcast erin gooien waarvan ik dan wel eerst het 31kHz signaal uit de av uitgang moet aansluiten. Nou ja dat slaat dus helemaal nergens op. Een 31Khz only cab met 6 knoppen? Zijn er uberhaupt wel 31Khz games met 6 knoppen?
Een paar Capcom Naomi en AW fighters? Damn, kan hij hem dan niet verkopen voor 200 euro minder met een low res monitor? Daar heb ik meer aan en laat 24kHz maar zitten, want er zijn toch niet echt interessante 24 Khz games, een paar sega games...
Bedankt voor de info
Post Reply