Daytona USA High Scores Topic

Discussies en FAQ's over arcade hardware en games.
Cuijkenaar
Active Level:
Active Level:
Posts: 5
Joined: Sun Apr 26, 2015 05:16

Re: Daytona USA High Scores Topic

Post by Cuijkenaar » Mon May 04, 2015 22:32

Ja lekker man alles gaat tranquilo.

Robin zie ik nog wel zo nu en dan, diti ook. Hadden het laatst trouwens over die arcade van jullie, willen nog een keer bezoeken. Zal trouwens wel groeten doen van jou.

Die tijden zijn op ps3 met ds3 controller. Gebalanceerd gas geven en precies sturen gaat wel eens lastig. En 1 techniek die ik op de kast wel deed werkt niet op de ps3 tenzij je een stuur hebt. :?

Mijn arcade tijden waren netjes. Op ps3 heb ik er meer moeite mee om consistent alle Laps maximaal te rijden.

1 simpele maar toch lastig in het begin om uit te voeren techniek die jou veel kan helpen in medium en eigenlijk alle banen is de wiggle techniek. Dit zal je medium tijden zwaar verbeteren en met een beetje oefening tijden van in de hogere 41 seconden bezorgen. Als je deze techniek beheerst kan ik je wel precies uitleggen hoe je die 2.52 kan rijden.

Techniek wiggle (weet benaming niet lang geleden op de kast uitgevonden). Gebruik deze in de laatste bocht van medium (probeer snelheid in de bocht hiervoor boven de 280 te houden, anders 270 of 260+ is ook nog te doen).

In de stuk naar beneden probeer rechts aan te houden. Op driftafstand een klein beetje naar links sturen, stuur hierna rechts met de bocht mee. Belangrijk is als je naar rechts stuurt dat je de stuur minimaal naar rechts doet. Zo'n 3 tot 4 centimeter beweging. Heel belangrijk, op het moment dat je rechts tikt zet je de auto in de 2, terug naar de 4 en wiggle naar rechts same time en je zit in de maximale driftsnelheid die je kan bereiken. Tijdens de drift kun je de auto bijsturen naar rechts en de auto steeds scherper insturen in de bocht. Pas op met je scherpte van insturen, je moet de auto aanvoelen en rustig aan steeds scherper (meer naar rechts)insturen. Als je te snel te scherp stuurt maak je een 360.

Gaspedaal pedal to the medal, in heel de spel is er maar 1 bocht waar je de rem moet gebruiken als je manual rijdt, de laatste bocht van expert.

Veel plezier mensen.
Post Reply